nog 7 weekjes ! countdown!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door femke32, 23 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. glimworm

glimworm Niet meer actief

@Taliaa: gefeliciteerd met je mooie meisje!

2. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    En wie is nu de volgende???

3. glimworm

is er ergens een lijst dan? ik sta hier dan nog nergens tussen :D

4. Woppie

Woppie Actief lid

2 feb 2009
    122
    0
    0
    Mag ik me hier ook melden?
    Ben 8 februari uitgerekend, nog 6 weekjes dus.
    Heb een dochtertje van dik 1,5 jaar.
    Vind het wel spannend allemaal weer en het gaat zoo snel.
    Dacht dat ik nog zeeën van tijd had, maar ben met mijn dochter met 35 wk opgenomen en met 36 wk bevallen.
    Dit zou dan dus volgende week zijn, had toen alles al lang en breed klaar.
    Moet nu alles nog wassen e.d.
    Hoogste tijd om te beginnen dus.. haha..

5. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    @gimworm; nee er is hier geen lijst, was gewoon een vraag waar ws niemand antwoord op kan geven.
    blijft natuurlijk spannend wie de eerst volgende is wie bevalt

6. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    Denk je dat je het ergste hebt gehad (zwangerschap + bevalling, alhoewel die zeer meegevallen zijn bij mij) krijg je het na de bevalling allemaal. *zucht*
    Eerst na de bevalling wat last van hechtingen en aambeien, maar goed met tabletjes en een zalfje was het na 2 weken genezen. Toen begon het bij mijn schaamstreek (venusheuvel) behoorlijk te jeuken, en ja hoor een fikse schimmel infectie. Dus van de huisarts twee soorten zalf gekregen. Na een week goed resultaat. Helemaal happy maar dat duurde kort. Er kwamen nu bultjes ervoor in de plaats; schimmelinfectie weggewerkt maar er een flinke ontsteking voor terug gekregen. Ben nu al een week met een kuur bezig (zowel tabl als zalf) maar de pijn wordt alleen maar erger. Kan geen ondergoed meer aan z'n pijn doet het. mijn oud en nieuw afspraken kunnen we fijn gaan afzeggen blehhhhhh ik kan wel janken.

7. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.045
    2.183
    113
    Brabant
    ahhhhhhhh Avon, nee toch????? wat een ellende! echt een nachtmerrie, denk je alles gehad te hebben... sterkte hoor!! lekker coldpack er tegenaan?? Zeg maar iets hoor...

hier gaat het iets beter! Elize is eindelijk weer aangekomen en we hoeven (voorlopig?) niet naar de kinderarts! Woensdag moeten we weer wegen, maar dan op het cb.
    Ze zit nu nog steeds 10% onder haar geboortegewicht.
    Maar goed, het gaat steeds een beetje beter.

8. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    @ Taliaa; nu hopen dat de stijgende lijn door zet!
    Maar goed een checkup door de kinderarts is ook wel prettig dan weet je zeker dat het goed gaat.

Huisarts is hier net geweest en ik moet zo naar het ziekenhuis, huisarts schrok er echt van en vertrouwd het niet. Ze heeft een verwijsbrief geschreven voor de chirurg.
    Dus we wachten op mijn schoonzus (zij gaat op Casper passen) en dan kunnen we weg.
    baal er echt van

9. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    inmiddels weer thuis. Heeft weinig gescheeld of ik had oud en nieuw in het ziekenhuis doorgebracht.
    Ze hebben serieus overwogen om te opereren, maar uiteindelijk toch besloten om een nieuwe kuur te geven. Deze moet binnen 24 uur resultaat laten zien, zo niet moeten we ons morgenochtend rond 9 uur weer melden en dan moet ik ws wel blijven.
    Ben best geschrokken van dit bericht en ik hoop echt dat deze kuur helpt.

10. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.045
    2.183
    113
    Brabant
    jeetje.... ik vind het zoooo heftig voor je! tuurlijk zijn deze dingen altijd ellendig, maar nu voor jou, zo net na de bevalling vind ik het echt extra erg:( hoop dat het snel beter wordt meid! en echt melden als het niet zo is he!!!

11. glimworm

Ik geloof dat Glimmie nu sinds oud en nieuw beter voor de uitgang is gaan liggen ;)
    gisteravond na het douchen onwijze pijn in mijn onderrug en heupstreek gehad tot vanmorgen :S
    ik voelde glim normaal altijd rechts in mijn zij hikken en nu dus in het midden.
    (rugpijn is nu ook zo goed als weg gelukkig)
    Alles is nu gewassen dus glim zou wat dat betreft mogen komen, eerst volgende week maar de echo afwachten ;)

12. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    nou ik typ dit berichtje vanuit het ziekenhuis waar ik al vanaf zondag lig.
    Die nacht ging het helemaal mis, ik verging van de pijn en de hele boel barste open. konden zo naar het zikenhuis en ik kon er blijven.
    gelijk aan het infuus.
    Had maar weinig gescheeld of ik was geopereerd.
    Gelukkig gaat het nu beter en ik hoop voor het weekend naar huis te mogen.
    Vreselijk om gelijk al zoveel tijd niet met mijn kleine ventje door te kunnen brengen. Ik mis hem ontzettend, Willem komt zoveel als het kan met hem bij mij op bezoek.
    Gelukkig gaat het met Casper erg goed en op het CB waren ze zeer tevreden.

13. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ik schreef hier ook een hele tijd mee en ik zie dat alle kindjes geboren zijn! Ik ben zelf bevallen op 2 december met 38 + 3. Kind had nogal haast. De bevalling zelf duurde exact 50 minuten. En daarvoor had ik al uit het niets 7 cm. We waren nog net op tijd in het ziekenhuis. Ventje woog met 38 + 3 precies 4000 gram en was 55cm. Erg netjes dus! Nu is hij alweer bijna 5 weekjes oud!

14. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    @chebu; zo jouw zoontje had idd haast gelukkig is alles goed gegaan, Gefeliciteerd!!

Ik ben na een week in het ziekenhuis te hebben gelegen weer lekker thuis, krijg nog wel thuiszorg voor de wondverzorging. Maar het gaat al stukken beter.

Deel Deze Pagina