nog 7 weekjes ! countdown!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door femke32, 23 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissT

MissT Niet meer actief

Hier ook al last van krampjes! Erg vervelend vooral omdat het niet doorzet :(.
    Vandaag weer op check geweest bij VK, en ze zegt dat het voorweeen zijn... maar goed ze kan ook nog zo 5 weken nu max blijven zitten...
    Pffffffffffffff daar moet ik toch ECHTTTT niet aan denken... hahaha.

2. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Succes Femke!

3. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    Ik weet dat het evt nog even kan duren en nee het hoeft van mij ook niet nog eens 5 weken. 2 weken zou het leukst zijn.
    gewoon wachten (doen toch al niets anders)
    Ik merk wel dat mijn vriend wel de kriebels begint te krijgen, die wilde gisteren stamte pe dat alle spullen klaar lagen voor de bevalling, evt zh opname en de kleding wat de kleine na de geboorte aan moest e.d.;)
    Ach het had wel wat aandoendelijks:p

4. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    hahaah het is je vriend die nesteldrang heeft!!! omgekeerde wereld daar bij jullie!

heb onderzoek gehad en het is carpaal tunnel syndroom. zenuwen die geklemd zitten in de pols.
    het doet goed pijn maar ja..het gaat gelukkig ook weer over na de bevalling. gelukkig maar

hoe gaat het met jullie allemaal meiden?
    ik hoor zo weinig van jullie?

misschien kan iemand een lijst maken met onze datums van bevalling?
    iemand?

5. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ik had gisteren controle bij de gyn en de baby ligt wel met z'n hoofd naar beneden maar is nog 0,0 mm ingedaald dus bevalling voorlopig nog niet in zicht (moet ook niet nu he, wil rond de uitgerekende datum bevallen).

@Femke, fijn dat ze weten wat er aan de hand is. Belemmert het je dagelijks leven? Lijkt me een heel vervelend gevoel. Kun je er wat aan doen voordat de bevalling is, want dat duurt nog wel even.

Ja de to-do lijst. Ik heb graag alle dingen zoals kerstversieringen ed zelf gekocht/georganiseerd want mijn man heeft daar geen gevoel voor. Ik wel het wel gezellig hebben als we met de kleine weer naar huis komen!:D

6. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Bevallingslijst

Avon 23-11-2010
    MissT 24-11-2010
    Muizz 08-12-2010
    Sukke 09-12-2010
    Taliaa 10-12-2010
    Linda1980 10-12-2010
    Femke32 11-12-2010
    Chebu 13-12-2010
    Vlinderr 14-12-2010
    Guusje27 18-12-2010

Voor aanpassingen even quoten.
    Het spijt me als ik mensen vergeten ben. Je kunt jezelf altijd op de lijst zetten.

7. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.045
    2.183
    113
    Brabant
    helaasjepindakaasje, ben 8 december al lekker uitgerekend, zal even wijzigen.

Gister een groeiecho gehad (isab was 4320 bij 40w2d, dus beetje groot;)) maar buik gemiddeld en benen lang, dus ze verwachtte geen groot kind. Vlos schatte het vandaag op 7,5-8 pond geboortegewicht bij 40w.
    Kindje is ingedaald, JOEPIE! is volgens mij gisteren gebeurd, verloor ineens spontaan urine, altijd leuk. en had krampen. Dus denk dat dat het was:)

Nu wachten tot het huisje af is en dan mag de kleine komen:):)

hebben jullie ook last van voorweeën? ik net echt even een paar weg moeten puffen, bah...

@femke, wat heftig zeg! hopelijk gaat het snel een beetje beter!!!!

8. muizz

muizz Actief lid

4 jan 2010
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    ...

9. muizz

muizz Actief lid

4 jan 2010
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb mijn datum ff aangepast, 6 dec ipv 8 dec.

hier verder alles wel rustig, wordt toch stiekum met de dag zwaarder... ik kijk gewoon per dag wat ik doe..
    gisteren een off day hier dus niets gedaan, vandaag een goeie dag dus veel gedaan.. te veel merk ik nu..... maar ja die nesteldrang.

kleintje ligt volgens mij nog steeds in stuit, heb geen draaiing gevoeld en voel nog iedere keer een hard koppie tegen mijn ribben en voetjes in mijn blaas trappelen. dinsdag naar de VK hopend op een wonder... en anders naar het ZH..
    maar er spoken me van allerlei dingen door mijn hoofd... opzich bij een keizersnede kan ik me wel neerleggen, maar heb dan wel echt eisen aan het ziekenhuis..... na de bevallig van mijn dochter ben ik aan mijn lot over gelaten met de borstvoeding! dit moet nu dus echt anders!!!!

verder weinig nieuws, slapen gaat slecht nog steeds... gelukkig geen krampen hier... wel harde buiken maar die zijn niet pijnlijk.

10. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Mijn datum is 12-12-2010 :)

11. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Vandaag beetje off day. Ik slaap zó super slecht, waardoor ik erg vermoeid ben, en daardoor niet zo lekker in m'n vel zit.
    De hele verbouwing loopt stroef, schiet niet op..en zit op hete kolen. Hele woning is grote chaos! :(

Was vandaag ook ineens heel gespanning voor alles wat komen gaat...bevalling, maar ook daarna, het onbekende. Het overviel me ineens; wil ik dit eigenlijk wel, kan ik het wel, etc.. Komt waarschijnlijk doordat ik zo moe ben, kun je alles wat minder hendelen. ;)

Hopelijk slaap ik vannacht wel goed...en morgen maar een betere dag.

Zo, wat een lekker geklaag....heerlijk! ;)

Hebben jullie ook zo'n last van brandend maagzuur, een benauwd en opgeblazen gevoel??

12. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.045
    2.183
    113
    Brabant
    vermoeidheid en hormonen! komt goed meis!!!!
    Laat het na de bevalling gewoon helemaal over je heen komen, lekker genieten en uitrusten!

Ja, komt bekend voor. kindje is ingedaald, dus nu iets meer lucht.

13. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Hopelijk gaat ie bij mij ook snel indalen....zal een verademing zijn. :);)

14. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Oh sorry meiden! Had de data uit mijn hoofd uitgerekend. Maar kan nu niet meer zo goed rekenen haha.
    Hier nog geen indaling. Dus voorlopig nog wel maagzuur etc.

15. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Bevallingslijst

Avon 23-11-2010
    MissT 24-11-2010
    Muizz 06-12-2010
    Taliaa 08-12-2010
    Sukke 09-12-2010
    Linda1980 10-12-2010
    Femke32 11-12-2010
    Vlinderr 12-12-2010
    Chebu 13-12-2010
    Guusje27 18-12-2010

Voor aanpassingen even quoten.
    Het spijt me als ik mensen vergeten ben. Je kunt jezelf altijd op de lijst zetten.

16. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Brandend maagzuur heb ik ook. Ik sta meerdere keren per nacht op om Antagel te nemen of karnemelk. Karnemelk helpt bij mij goed.

17. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    al jullie kwaaltjes....heel herkenbaar hoor.
    ik heb hier toch het idee dat ze aan het indalen is. buik hangt lager.
    lieve meiden..ik ga 2 daagjes bij mijn mama slapen omdat mijn handjes het opgeven zeg maar. dus even hulp nodig met dochterlief want man moet 2 dagen vol werken en kan dus niet helpen.
    ik probeer nog even in te loggen van ginder hoor!!!

oh ja..dank je voor delijst!!!!!!!!

18. muizz

muizz Actief lid

4 jan 2010
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ vlinder.... beetje beter geslapen vannacht???? heel herkenbaar... ik slaap ook al weken slecht! wat mijn humeur niet ten goede komt! kan weinig hebben van de mensen om me heen!
    omdat ik veel wakker lig denk ik ook veel na over de bevalling en daarna.... wat er bij mij door mijn hoofd speelt is hoe gaan we het oplossen als kleintje zich niet draait. heb nog een meisje van 4 rond lopen die naar school moet en verzorgd moet worden, en manlief die een eigen horecazaak heeft dus niet zomaar vrij kan nemen... en tja na een keizersnede moet je 3 dagen in het ziekenhuis blijven.. en daarna het herstel... en voor een baby en een kleuter zorgen.. gaat dat wel?? en en en en en en

@ femke... fijn dat je wat hulp krijgt met de zorg voor je dochter... hoe oud is je dochtertje?.. hier een meisje wat gelukkig al veel zelf kan.

@ all... hier weer erg slecht geslapen.. van 12 tot 3 redelijk geslapen en na 3 uur meer wakker gelegen dan geslapen, vanaf 6 uur wakker liggen kijken tot het 8 uur was vond ik wel een redelijke tijd om op te staan... pfff wat zou ik om 6 uur al beneden moeten doen.....
    ik hoop eigenlijk niet dat kleintje al indaald, de kans dat hij/zij draaid is dan nog kleiner. mijn dochter was met 28 weken al ingedaald maar zij lag gelukkig goed.

groetjes muizz

19. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Alles wat je zegt heb en denk ik ook hoor vlinderr... Heel herkenbaar! Ik slaap ook zoooo slecht, word er niet goed van! Ik word dan s'nachts wel eens wakker en dan denk ik....nog 6 weekjes ongeveer, dan is die kleine er al...of eerder! En dan krijg ik een laag zenuwen over me heen! Ik denk dat het er bij hoort... Ik geniet er toch de meeste tijd van hoor, maar ik heb van die momenten...;)

20. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    @femke32: OH erg vervelend tunnel syndroom (vader en zus hebben het ook gehad) Sterkte!!

@Chebu; Hier daalde de kleine pas met 36 weken in, dus tijd genoeg. En als het ingedaald is voelt het niet altijd prettig hihi

@taliaa; hier al een week last van voorweeen, kan nog wel weken aanhouden hoor.

@muizz: Oh ik hoop echt dat de kleine nog gaat draaien voor je! Ik kan me voorstellen dat je je zorgen begint te maken.
    Ik moet ook per dag bekijken hoe ik me voel en wat ik kan gaan doen. En ja de valkuil is dat je op een betere dag te veel doet en het de volgende dag moet bekopen.

Deel Deze Pagina