@Avon, oh dat is wel laat! Mijn zoontje lag met 30 weken al startklaar zeg maar. Hij bleef toen nog wel 10 weekjes netjes zitten, maar het was toch een verademing. Nu voel ik constant die prikvoetjes in mijn ribben haha.
Hi Ladies, Hier weer even een update van mijn kant... Het rommelt heel erg hier.... heb elke keer krampjes en erg harde buiken... Begin nu toch wel heel erg zenuwachtig te worden hoor . Officieel mag ze komen natuurlijk, maar het idee dat ze nu al kan komen.... oh my god... hihi! Ik houd jullie op de hoogte!
kom net van de verloskundige af en alles was goed. Volledig ingedaald, bewoog nog lekker Geschat gewicht op 7 pondjes, dus ben tevreden. Hier ook krampen en harde buiken, met name 's ochtends.
Zo ik ben even niet geweest, jullie hebben goed je best gedaan. Moest aardig wat bij lezen. @Chebu: Mij heb je goed uitgerekend hoor, het is hier idd de 9e. @Muiz: Kan me voorstellen dat je je soms wat druk maakt rondon de bevalling nu jullie kleine waarschijnlijk nog steeds in stuit ligt. Wel spannend hoor het volgende vk bezoek dan. Hopelijk heeft ze dan goed nieuws. @MissT: Oww, wat spannend zeg... Kan me voorstellen dat je daar zenuwachtig van wordt. @Avon: Kijk, dat is leuk om te horen. Die 7 pond is dan het geschatte gewicht voor bevalling bij 40 wkn neem ik aan? @Femke: Hé wat rot dat je zo'n last hebt van dat vocht. Wel fijn dat je moeder je nu even daagjes kan helpen, dat zal wel wat verlichting geven. Rust maar lekker uit daar dan. @All: Hier alles wel best eigenlijk. Niet heel veel last van benauwdheid, maagzuur of slecht slapen. Wel van bandenpijn (echt tussen mijn benen, in mijn liezen) na een drukke dag doet opstaan echt pijn en kan ik mijn linkerbeen amper nog optillen om mijn sokken uit te trekken bijv. Dinsdag ook bij vk geweest en kleine was al aan het indalen... Verteld van onze vrienden en ik mag altijd extra langs komen om het hartje te checken als ik me zorgen maak. Verder hebben we net een fotoshoot gedaan van mijn buik, erg leuk en ik ben ontzettend benieuwd naar de foto's. Nu lekker op de bank met een bak verse zoute popcorn en The Voice.... Fijne avond allemaal!
Het wordt spannend hier!! @Sukke, maar bij jou was het heel makkelijk, want de uitgerekende datum staat in je banner!
Ow wat spannend voor sommigen van jullie....de 37 weken bereikt. Ben erg benieuwd wie als eerste gaat bevallen!!!!!
wordt idd spannend hier!!! ben ook benieuwd wie de eerste is.... ik word ook steeds benieuwder als ons kindje een jongentje of een meisje zal zijn en hoe hij/zij eruit ziet! op de echo hebben we al gezien dat hij/zij papa zijn lippen heeft, hij heeft echt hele volle lippen en dat was heel duidelijk te zien op de echo. verder was ook te zien dat hij/zij niet de zelfde neus heeft als mijn dochter en ik, wij hebben een echte wipneus en beebje niet. ik hoop zo dat ons kindje haren heeft hihihi ik ben zelf tot mijn 3e kaal gebleven . verder slecht geslapen alweer... pfff.. gisteren al niet gaan liggen smiddags dacht dan slaap ik snachts misschien maar dat werkt dus niet. gisteren flink vocht in mijn benen, en het is vanmorgen niet weggetrokken.... bij mijn dochter had ik rond deze termijn heeeeeeeel veel vocht.. bleek achteraf zwangerschapsvergifteging te hebben, ben toen met 36.6 weken ingeleid en met 37 weken is mijn dochter geboren.. ik was heel erg ziek... hoop dat deze keer niet meer mee te maken! gisteren ben ik behoorlijk veel slijm verloren, is dat normaal???? heb ik bij mijn dochter nooit gehad. fijn weekend allemaal!
@Chebu: ow ja, hahaha! Goede morgen! @Muiz: Uhm, dat slijm zou ik echt niet weten. Wel vervelend allemaal. Ik hoop idd met je mee dat je nu niet weer zwangerschapsvergiftiging krijgt. Had je toen als signalen alleen veel vocht vasthouden en een hoge bloeddruk? Bij mij word m'n bloeddruk ook wat meer in de gaten gehouden omdat ik de laatste tijd weer regelmatig wat misselijk ben en zeurderige hoofdpijn heb.....
@Sukke... had toen heel veel vocht ja, maar niet alleen in mijn benen, echt overal! en zag sterretjes en mijn bloeddruk was veel te hoog en buikpijn bovenin mijn buik erbij! ze hebben me toen te lang ermee laten lopen, toen ik ingeleid werd was ik helemaal geel, mijn lever en nieren werkte niet goed meer.. tijdens de bevalling weinig bloed verloren maar toch na de bevalling een HB van 2.0.... denk nu niet aan een zwangerschaps vergifteging, heb al vaker deze zwangerschap vocht gehad in mijn benen en trok later wel weer weg, nu is het ook beperkt tot mijn benen... voel me verder goed.. ja alleen moe he hihi
Spannend MissT! Zelfs ik word al een beetje zenuwachtig nu hoor...komt opeens zo dichtbij nu! Als de kleine bij mij met 37 weken er klaar voor is mag ze komen hoor! Wordt nu allemaal wel zwaar en k word steeds vermoeider... maar ja, als k de kleine dan weer voel bewegen vind ik dat ook weer zooo mooi! Liefs Guusje
goedemorgen allemaal, @sukke; idd het gewicht is geschat op de 40 weken, kan dus nog wat meer worden. @vlinderr: ik heb zelf het gevoel dat de bevalling rond de 27e gaat plaatsvinden, waarom?? dit wordt het 13e kleinkind van mijn ouders waarvan er 8 op de 27e geboren zijn hihihi @muizz:spannend he, hier wordt er ook druk gespeculeerd op wie het het meest gaat lijken. wat het slijm betrefd, is het niet die slijmprop?? niet iedereen verliest em. Gisteren een hele goede dag gehad, gelijk ook maar van geprofiteerd. Wc gesopt, ramen gelapt, boodschappen gedaan en de cavia bak chemisch gereinigd. Tot nu toe gaat het nog steeds goed dus ik ben tevreden!
hoe gaat het meiden? alles ok? is er iemand die al wat voelt? hier alles ok. handjes doen steeds pijn maar dat zal zo blijven tot paar weken na de bevalling. ach ja...er zijn ergere dingen...
Goodmorning!! @ Femke.. hier rommelt het nog steeds.. maar het zet helaas niet door ... vannacht kon ik me amper omdraaien van de steken in mijn buikje. Vanochtend nogal moe opgestaan van de vermoeiende nacht maar nu gaat het wel weer! Ben het zooo zattt... blehhhh, zit echt te wachten tot ze komt! Morgen weer naar de VK. En woensdag alweer 38 weekjes... tijd gaat snel... maar voor mijn gevoel gaan de dagen zoooooo langzaam voorbij. En dan vooral nog met dit weer, kou, regen, bleh!! Vind het wel een lekkere dag om te bevallen trouwens, lekker in de kou he he. Knufffff
@Femke: Hier alles best hoor.... ik voel nog niks! Haha, hoeft voor mij de komende 1,5 / 2 wkn ook nog niet trouwens hoor. Moet nog veels te veel doen naar mijn zin. @MissT: Spannend, morgen naar de vk... Als het al dagen aan het rommelen is kijken ze dan bij zo'n controle bijvoorbeeld al of je misschien al iets ontsluiting hebt of is dat niet zo....??? Haha, misschien is dit wel een hele stomme vraag.... Kan me voorstellen dat de dagen lang duren helemaal als je het zo zat bent. Hopelijk dient jullie meisje zich snel aan voor je... Kunnen je lekker tuttelen... @All: Hier alles wel best. Ondanks dat ik verlof heb ben ik nog steeds wel erg druk merk ik. Vandaag echt weer even rustig aan doen. Heb redelijk wat last van mijn rug en bandenpijn... Vanochtend ook al redelijk actief geweest dus zo maar even lekker lunchen, wat geboortekaartje-zaken regelen en dan even een tukkie doen. Fijne dag allemaal!
goeie middag dames... hier alweer zowat niet geslapen vannacht! ben echt kapot op het moment! hier vorige week en gister behoorlijk wat slijm verloren, maar volgens mij betekend het niets. geen krampen alleen iets meer harde buiken maar ze doen geen pijn. morgen weer controle bij de VK... hoop zo dat ze iets voor me kan betekenen dat ik eens een nachtje door kan slapen... moet echt bijtanken. fijne dag allemaal
pff wat ben ik moe zeg lig halve nachten wakker omdat de baby zoveel beweegt ben vanmiddag een uurtje gaan liggen alleen dat uurtje werden er 3! en het lijkt wel of ik er alleen maar moeier van ben geworden van me middag dutje ik kan zo wel weer me bed in duiken....
Ik voel nog niks. Heb wel moeite met ademen. Meneer is nog steeds niet ingedaald. Morgen weer een afspraak bij de gyn (hier in Duitsland gaat iedereen standaard naar de gyn) en dan maar eens kijken hoe meneer erbij ligt. Gisteren werd mijn zoontje 2!!! Mijn kleine grote vent alweer 2 jaar!! Wat gaat het hard!!