nog 81 daagjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door riv, 23 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. manda

manda Bekend lid

17 nov 2009
    622
    0
    16
    Zuid-Holland
    Goedenmorgen dames,

Wat zie ik prachtige buikjes voorbij komen :D zo mooi.

@Kovu Fijn dat het iets beter met je gaat. Veel rusten is wel heel belangrijk goed dat je die ook neemt.
    Dank je wel voor de knuffel :)

@hier. Volgens mij heb ik gewoon een griep onder de leden :( vannacht met pijn en moeite iets van een uurtje geslapen. Had het zo vreselijk benauwd en mijn neus zat helemaal dicht. Kwam daar ook nog eens hevige bekkenpijn bij omdat ik gisteren blijkbaar iets te veel had gedaan. Zucht..... En dan lig je eindelijk lekker begint onze kleine dame echt onwijs feest te vieren in mijn buik hahahahah en ze was gewoon niet rustig te krijgen.
    Vandaag voor mij dus een plat op bed dag. Bah!

2. manda

manda Bekend lid

17 nov 2009
    622
    0
    16
    Zuid-Holland
    Hey Kovu,

Zie net dat jij ook niet echt een fijne nacht hebt gehad :( Ik vind het heel vervelend voor je vooral omdat er zoveel op je af komt. Goed van je dat je voor jezelf en je gezinnetje kiest en het weekend gewoon rust nemen. Lief dat er mensen zijn die je komen helpen met je huisje.

3. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Jaaa!!! Ook ik vandaag precies nog 81 daagjes!!!!! :D:D:D

4. manda

manda Bekend lid

17 nov 2009
    622
    0
    16
    Zuid-Holland
    Hahaha welkom lillibit
    Gezellig dat je komt meekletsen

5. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    HAHA, moet me nog wel even inlzen hier, maar zag mijn ticker en de titel van dit topic en vond hem vandaag wel heel toepasselijk!! ;)

6. Kovu

Kovu Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.130
    0
    0
    Pedagoog
    Provincie Limburg
    @manda: 'k heb met je te doen...... Naast je bi ook nog eens de griep en slecht slapen. Je bekken, een zwakke plek op dit moment, krijgt het nu extra zwaar te verduren. Beterschap! Hopelijk doet deze rustdag je goed.
    Diep van binnen weet ik dat ik voor mezelf en ons gezin moet kiezen. Neemt niet weg dat ik het moeilijk vond om tegen die vriendin te moeten zeggen dat haar dochtertje toch niet kan komen logeren. Er was wel de geruststelling dat ze al eerder - op mijn verzoek - een back-up had geregeld, dus ik wist dat ik hen niet in de problemen zou brengen dit weekend als ik zou afzeggen.
    Ik ben ook érg blij met de hulp die mijn neefje en oom ons aanbieden. Ze doen echt ontzettend veel voor ons! Gelukkig kan ik mijn oom nu eindelijk ook eens ergens mee helpen. Komend jaar wordt hij 50. Hij is de laatst overgebleven digibeet op deze planeet (hij kan hier zelf hartelijk om lachen), dus ik mag zijn uitnodigings-/verjaardagskaart voor hem ontwerpen. Leuk!

@lillibit: Welkom! (en veel leesplezier)

7. manda

manda Bekend lid

17 nov 2009
    622
    0
    16
    Zuid-Holland
    Ah wat leuk dat je oom jou dat kaartje laat ontwerpen. Vind dat altijd erg bijzonder als mensen dat aan jou vragen.
    Het blijft natuurlijk altijd vervelend wanneer je iets moet afzeggen, maar gelukkig dat er nog een back-up plan was. Ze zullen het vast wel begrijpen dat je het nu even niet trekt.

8. Woppie

Woppie Actief lid

2 feb 2009
    122
    0
    0
    Ff een baal berichtje vanaf deze kant, ook ik ben niet fit, hartstikke last van mn bekken en heb een meid van 1,5 die niet meer slaapt..
    De tranen staan me nader dan het lachen op het moment..
    Kleine is hartstikke moe, ligt op de grond te huilen en te tieren..
    Ik ook moe, slaap 's nachts nauwelijks door de pijn.. pfffggg...
    Zo.. einde klaagberichtje.. :p

9. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    En..... heeft het geholpen???? ;):D

10. manda

manda Bekend lid

17 nov 2009
    622
    0
    16
    Zuid-Holland
    Gooi het eruit Woppie. Soms werkt het heerlijk verlichtend. Hoop dat ook jij je weer snel goed gaat voelen. En dat je kleine nog even een slaapje gaat doen.

11. Woppie

Woppie Actief lid

2 feb 2009
    122
    0
    0
    Ik ga vanavond maar weer vroeg een slaapje doen geloof k.. haha..
    Moest net nog met mn dochter naar het bureau, ze waren super tevreden, deed alles naar wens..
    *Trotse Mama!*
    Ik voel me weer wat beter.. dus het heeft vast wel geholpen..
    Maar soms.. loop ik de trap op, verga ik halverwege van de pijn oeh dan kun je mij opvegen van woede.. grr..

12. Kovu

Kovu Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.130
    0
    0
    Pedagoog
    Provincie Limburg
    @Woppie: Super dat het bezoekje aan het cb je goed heeft gedaan. Is natuurlijk ook hartstikke leuk om te horen dat de kleine meid het zó goed doet! Heeft ze vanmiddag wel nog even geslapen? En jij?

13. smartie1980

smartie1980 Niet meer actief

Echt vervelend dat je zo'n last van je bekken hebt. En te weinig slapen is echt niet fijn. Zelf slaap ik ook niet goed.
    Ik slaap nu sowieso veel lichter en moet er 's nachts wel 4x uit om te plassen. Mijn heeft plotseling besloten gigantisch te gaan snurken. 8) Hoop dat zijn verkoudheid snel over zal gaan.
    En nu blijkt dat ik weer een blaasontsteking heb (3e keer op een rij).
    Ik heb net een middagdutje gedaan.

Hier ook een buikfoto van mij.;)

14. manda

manda Bekend lid

17 nov 2009
    622
    0
    16
    Zuid-Holland
    Smartie wat een mooi buikje :D wel heel naar dat je een blaasontsteking hebt. Bah vooral omdat je nu al zo vaak moet plassen.
    Hier gelukkig geen last van een snurkende man, maar mijn vent heeft last van een snurkende mij :p Vreselijk nu ik ook nog eens verkouden ben. Vind het zo niet vrouwelijk om te snurken hahha.

Het valt me wel heel erg op dat iedereen het wel zwaar heeft met de laatste lootjes :D Arme wij.
    Lig hier al de hele dag in de lappenmand. Lekker snotteren en zielig zijn. Baby daarin tegen denkt volgens mij dat het feest is hihihi. Het is een druk dametje aan het worden wel heel gezellig, maar als je even wilt slapen niet erg fijn.

15. Woppie

Woppie Actief lid

2 feb 2009
    122
    0
    0
    Oeh snurkende mannen in combi met niet kunnen slapen..
    Dat is echt niet fijn..
    Mijne is snachts aan het knarsetanden.. daar kun je je dan ook zo lekker aan irriteren.
    Maargoed, we hebben niet meer geslapen maar zijn de middag goed doorgekomen.
    Wel veel pijn nu.
    Ga zo lekker met de kleine meid in bad, morgen naar de bekkenfysio!

16. smartie1980

smartie1980 Niet meer actief

Manda en woppie, ja het snurken. Echt lastig he. Ik word er ook echt wakker van. Manda, mijn man klaagt ook dat ik nu snurk. Idd neit echt heel vrouwelijk of sexy nee. Normaal alleen als ik verkouden ben, maar nu ik zwanger ben nog iets meer....
    Alleen hij wordt er niet wakker van. Hij hoort het alleen als ie toevallig toch wakker is. Dat gebeurt bij hem dus bijna nooit, is nogal een goede slaper.

Laatste loodjes. Ik heb eigenlijk nog niet echt het gevoel dat het de laatste loodjes zijn hoor. Na morgen nog maar 2 weken werken, dus das echt snel. Maar pas over 8,5 week uitgeteld, dus duurt nog wel effe.
    Echt zwaar worden vind ik het nog niet hoor. Tja, blaasontsteking is lastig, en ik ben erg moe. Maar ik heb ook ME, dus die vermoeidheid is goed te verklaren (zeker icm vele plassen). Verder is het voor mij nu pas eigenlijk makkelijk aan het worden.
    Ik heb echt heel veel last gehad van HG (extreem zwangerschapsbraken) en moet zeggen dat het sinds 2 weken nu echt een stuk beter gaat. Vond het dus eerder zwaar van week 7 t/m 29/30.
    Nou is het veel beter vol te houden. Snap wel dat het voor anderen wel zwaar is. Jullie zijn misschein ook wel wat kg aangekomen en die moet je toch maar meesjouwen niet dan?
    Ik ben vanmorgen bij de vk geweest en eindelijk (!!) 0.4 kg in totaal aangekomen. Daarmee nog steeds paar kg onder startgewicht.

Ik denk dat voor mijzelf het pas voelt als de laatste loodjes als ik in de laatste 3 weken ofzo zit.
    Hoe voelt het voor jullie?
    Manda, zie dat jij iets verder bent ook. Woppie wanneer ben jij uitgeteld?

17. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Goedenavond dames!

Sorry, wel bijgelezen, weinig onthouden. Veel meiden die zich niet lekker voelen heb ik onthouden, beterschap voor jullie!

Kovu, ik las dat jij volgende week donderdag ook foto's van je buikje laat maken, hier ook! :D

Smartie: Mooi buikfoto!

Sorry, voor wie ik allemaal vergeet :$ Ben kapotmoe, ga dus nu ook lekker bankhangen.

18. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    iedereen succes....

19. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Poeh, dat klinkt niet lekker, al die snurkende mannen, haha! Gelukkig daar geen last van, wel van een beeb die het s nachts nodig vind om een dansje op mijn blaas te doen..... ook erg fijn, haha!

20. Kovu

Kovu Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.130
    0
    0
    Pedagoog
    Provincie Limburg
    #200 Kovu, 10 dec 2010
    Laatst bewerkt: 10 dec 2010
    @smartie1980: Jeetje, slaap je net moet je weer opstaan voor het toilet. Moet je nu vaker vanwege de blaasontsteking?
    Kg's...... goed dat je het zegt! :D Onze weegschaal is stuk en dit weekend zijn we bij mijn schoonmoeder, waar ik me de laatste twee keer ook gewogen heb. Nog maar eens herhalen en zien wat de schade is! ;)

@manda: Viel mij ook al op dat 'we' het zwaar hebben. Veel dames met bi en slecht slapen. Hier wordt de kleine ook zeer beweeglijk wanneer ik tot rust komt...... dan is er tenminste de ruimte om te bewegen voor hem! Komt er af en toe wel iemand langs om je te vertroetelen nu je ook nog verkouden bent?

@Woppie: Succes bij de bekkentherapeut!

@L0nneke: Alvast veel plezier gewenst bij de fotograaf!

Als ondersteuning van de gesproken taal gebruiken Kovu-man en ik babygebaren. Nils gebruikt er inmiddels zelf een aantal. Het gebaar voor 'helpen' hebben we echter pas vorige week geïntroduceerd en hij gebruikt 'm al! *trots*

Deel Deze Pagina