nog 81 daagjes

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by riv, Nov 23, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. manda

manda Bekend lid

Nov 17, 2009
    622
    0
    16
    Zuid-Holland
    Nou ik heb inderdaad gehoord dat de bomen dit jaar echt belachelijk duur zijn. Wij hebben een neppert alleen twijfel ik heel erg of ik dit jaar ga versieren. We zitten meer in de slaapkamer dan in de woonkamer. Eigenlijk alleen met eten en als er bezoek is. Verder lig en zit ik op bed veel fijner.

Nou wij vol goede moed naar de drukker. Is hij er nooit in het weekend :S Was dat even een dikke tegenvaller. Nu moeten we onze wensen mailen. Dus welk kaartje, het gedichtje, gegevens van ons en dan moet het als het goed is ook geregeld zijn. Maarja we hadden gehoopt er vandaag van af te zijn.

Met mijn tand is het nog steeds het zelfde :( heb er overdag wel minder last van dan in de nacht dus ben heel erg blij als het maandag is. Moet dan ook naar de verloskundige dus kan ik meteen even vragen wat wel en niet mag. Er zit volgens mij een onwijze bult op de plek waar hij door komt. Ik voel al wat puntjes en het lijkt er heel erg op dat hij aan de zijkant van mijn tandvlees er probeert uit te komen :(:( auw auw

Ik heb echt medelijden met onze arme kindjes als de tandjes doorkomen auw auw auw

2. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

Dec 21, 2009
    4,971
    432
    83
    Nederland
    Smartie: Mooie foto zeg!:D En doe maar lekker rustig aan vanavond als je al moe bent.
    En wat betreft kerstboom, ik vind ze ook belachelijk duur, maar ik vind de meeste nepperds zooo nep dat ik het hier ook afhoud..
    Dit jaar hebben we overigens wel een plek gevonden met geweldig mooie bomen en voor een leuke prijs (met kluit 18 euro)

Manda: Als je weinig in de buurt van de boom zit is het maar de vraag of hem op moet zetten (in de slaapkamer mss;) haha..nee dat kan ik me niet voorstellen:p) Dan is mss een schaal met een leuk kerststuk op tafel leuker (en toch nog beetje kerstsfeer in huis)
    Sterkte met je tandpijn! knuf!

3. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    @snurken: doet die van mij ook wel eens maar hij biedt dan altijd aan om naar de logeerkamer te gaan.
    Aangezien ik ook wel eens snurk hoeft dat van mij niet.

@laatste loodjes: aan de ene kant heb ik het gevoel dat ik nog zeeen van tijd heb. Ik heb ook nog lang niet alles
    klaar. Maar soms denk ik er aan dat mijn dochter maar 5 weken van deze termijn is geboren en dan klinkt het opeens
    wel weer als laatste loodjes. Bij mijn vorige zwangerschap waren dit wel echt de laatste loodjes...

@kg: heb me toevallig laatst gewogen en ben 11,5 kg aangekomen. Aangezien ik al niet licht was voor mijn zwangerschap is
    het misschien veel maar ach. Ik ken mensen die amper aankwamen tijdens de zwangerschap maar waar nog steeds na jaren
    de laatste kilos er niet af zien en mijn vriendin is 3 keer 30 kilo aangekomen en die is nu slanker dan ooit (zonder
    moeite) dus sja denk dat het geen reet zegt...
    in het begin woog ik 83.8, nu 94.4 Ik ben nog nooit de 100 gepasseerd (zal er even bijzeggen dat ik 1.58 m ben...)
    dus ben benieuwd...

@kwaaltjes: hier vooral last van mijn bekken of onderrug, een van de 2. Ik heb gisteren mijn baas laten weten dat
    ik niet meer kom werken. Ik red het echt niet zo. Om naar mijn werk te komen moet ik een kwartier naar de trein lopen,
    met dat gewaggel van mij en de pijn in mijn rug gaat dat echt niet. Nou kan manlief me wel brengen maar die moet ook
    soms werken. En op het werk lopen naar de printer enzo gaat ook niet lekker...

@riv leuk zo een babyshower... hier verwacht ik het niet. Wordt niet echt gedaan hier...

@smartie mooie foto, wat een aparte huizen, woon jij daar?

@kerstboom, wij hebben een nepperd. En dit jaar heb ik niet veel moeite gedaan, lichtjes, ballen en slingers erin
    gekwakt, klaar!

4. smartie1980

smartie1980 Niet meer actief

Nee, ik woon daar niet, maar wij zijn daar getrouwd.
    Dat is bij theater 't Speelhuis in Helmond (hier waren ook de audities voor my name is...) Erg gaaf gebouw!

5. foekje

foekje Bekend lid

Jul 12, 2010
    591
    0
    16
    Goedemorgen allemaal,

Hoop dat het jullie allemaal goed gaat. Ik heb eventjes geen puf om op iedereen te reageren maar ik wil graag eventjes van me af schrijven.

Afgelopen woensdag zijn vriend en ik getrouwd. Het was een prachtige dag met familie en hele mooie woorden. Het enige wat ik wel een beetje moeilijk vond was dat opa er niet bij kon zijn. Hij was namelijk een beetje ziek en kon niet komen, maar dat kan gebeuren. Na een heerlijke dag hadden een heerlijke huwelijksnacht in een klein kasteeltje...Onze week kon niet meer stuk...Dachten we.

Donderdagochtend omstreeks 09.15 ging de telefoon van mijn vriend. Het was mijn vader die vertelde dat mijn lieve opa waar ik een hele goede band mee had op onze trouwdag omstreeks 18.00 is overleden. Ze hebben bewust gewacht met bellen zodat mijn vriend en ik een mooie nacht zouden hebben.

8 december is nu dus onze trouwdag en sterfdag van opa ineen.

Ik ga hem zo ontzettend missen en vind het verschrikkelijk dat hij niet op mijn trouwdag is geweest en dat hij zijn achterkleinkind over 2 maanden niet meer in z'n armen kan sluiten.

Afgelopen donderdag heb ik mijn opaatje verzorgd met mijn moeder en twee tantes. Dit was heel speciaal. Aankomende dinsdag is de herdenkingsdienst en ik heb een stukje tekst geschreven.

Verder heb ik de foto van de 30 weken groeiecho bij hem in de kist gelegd en de naam van onze zoon op een papiertje in z'n zak gedaan.

Pfff, ik hoop zo dat ik de tekst die ik heb geschreven kan zeggen...

Sorry voor deze ego post, maar ik wilde het eventjes kwijt. Sorry als het een beetje onsamenhangend is...Ben nog steeds een beetje van slag.

6. smartie1980

smartie1980 Niet meer actief

Foekje, even een dubbele boodschap: proficiat met je huwelijk en gecondoleerd met je opa.
    Wat naar dat het op dezelfde dag is, heel dubbel.
    Kan me voorstellen dat ze inderdaad pas een dag later vertelden.
    Het zal wel even een verdrietige periode worden, maar voel je niet schuldig als je toch ook nog wel kan genieten van het net getrouwd zijn.

Liefde en verdriet kan samen gaan....

Heel veel sterkte!

7. manda

manda Bekend lid

Nov 17, 2009
    622
    0
    16
    Zuid-Holland
    Ah foekje wat naar allemaal. Het ene moment zo in de wolken zijn en het andere moment zo verdrietig. Vanaf hier in ieder geval gefeliciteerd met je huwelijk en gecondoleerd met dit vreselijke verlies.
    Wel heel lief van je familie dat ze je toch een mooie nacht hebben geschonken en dat je daarna je opa mocht verzorgen. Vooral omdat jullie zo`n speciale band hadden.

Heel veel sterkte toegewenst deze dagen en vergeet inderdaad niet te genieten.

8. Kovu

Kovu Fanatiek lid

Jan 30, 2007
    1,130
    0
    0
    Pedagoog
    Provincie Limburg
    @Manda: Is het nog uit te houden met de verstandskies? Anders toch even de dienstdoende tandarts bellen?!
    De drukker zal wel een proefdruk maken, niet? Kun je altijd nog wijzigingen doorgeven.

@L0nneke: Heeft ook enorm opgelucht om even te huilen! Vannacht beter geslapen?

@smartie1980: Nog gefeliciteerd met jullie huwelijk! Mooie foto van jullie twee.

@debby82: Hoe reageerde je baas? Goed dat je voor jezelf een grens hebt gesteld.

@foekje: Gefeliciteerd met jullie huwelijk!
    *slik*
    Veel kracht en liefde gewenst bij het verwerken van dit grote verlies.
    Is zeker géén ego-post, meid dit moet je kwijt, is niet niks! Dus, gebruik ons maar om lekker te spuien en je verdriet te uiten!

Nils stond vanmorgen een stuk monterder op. Net voor het slapen nog temperatuur gemeten, verhoging, geen koorts. Ook zag ik dat er weer een hoektand door is bij de kleine man...... nog maar zes tandjes te gaan! :D

Gisteravond nog de kerstboom opgetuigd. Kovu-man wilde graag wat kerstsfeer in huis hebben, juist gezien de omstandigheden, met een échte boom. Na de boodschappen is hij op pad gegaan voor een boom, verlichting en kerstballen (hiervoor woonden we in een appartement en hadden we altijd een kleine nepboom staan, dus we hadden niet genoeg ballen in huis, haha). Het zal mij benieuwen hoe het gaat met de kerstboom in combinatie met onze kater. Die lieve deugniet was gisteren al meteen tegen de kerstballen aan het tikken! Ook zat hij op een gegeven moment aan de naalden te likken. Malle kat!

9. manda

manda Bekend lid

Nov 17, 2009
    622
    0
    16
    Zuid-Holland
    @Kovu, wat fijn dat het weer beter gaat met Nils. Oew en tandjes pijnlijk hahah.

@debbie, goed dat je je grenzen bewaakt. Hoop dat je baas een beetje begrip kon opbrengen.

@hier, nog steeds snot verkouden. Maar moet zeggen dat ik vandaag minder last heb van mijn tand :D Heeft dat spoelen en poetsen toch nog geholpen. Hoe dan ook morgen bel ik gewoon de tandarts :p zal je zien dat hij over een paar dagen weer pijn gaat doen.
    Over de kaartjes. Ja we moesten mailen met alle wensen die we hebben en daar maakt hij dan een proefdruk van en dan kunnen wij kijken of we het goed vinden. We mogen dan ook alvast de enveloppen meenemen. Dus het zal wel goed komen, maar ik baal dat we niet even met die man hebben kunnen zitten. Vriend kan alleen in het weekend en mij lukt het niet alleen daar te komen. Maar goed we konden alles op een zaterdag komen halen dan legt drukker het gewoon klaar.

10. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

Dec 21, 2009
    4,971
    432
    83
    Nederland
    Foekje: Allereerst gefeliciteerd met je huwelijk en gecondoleerd met het verlies van je opa! Erg dubbel allemaal en zeker geen egopost van je! Lucht je hart maar bij ons. Zoals iemand anders al zei, erg lief dat je familie er toch voor heeft gezorgd dat jullie een mooie nacht hebben gehad. Sterkte!

Manda: Doe lekker rustig aan, fijn dat je tandpijn wat minder is, maar inderdaad, morgen toch even de tandarts bellen. Schiet zo ook niet echt op he.

Kovu: Gelukkig dat Nils nu alleen nog 'maar' verhoging heeft. Hopelijk is hij toch weer echt snel de oude.
    En heerlijk die kerstboom;) De kat van mijn ouders ligt er continu in..maf beest;) Ben eens benieuwd wat jou kater gaat doen hihi!

En hier, redelijke nacht gehad. En vandaag eigenlijk verder niets. Gewoon een ouderwetse luie zondag:D

11. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    foekje gefeliciteerd met je huwelijk en gecondoleerd met je opa... vreselijk zo in 1 zin :(

@baas: hmmm mijn baas begon over dat ik straks te lang er uit ben en dat de stap te groot is om weer te beginnen met werken en dat ik wel af en toe langs moet komen en dat hij met mijn officiele leidinggevende (ik zat tijdelijk op een andere afdeling) ging overleggen en dat hij me nog zou bellen... nou hij doet maar...

12. Kovu

Kovu Fanatiek lid

Jan 30, 2007
    1,130
    0
    0
    Pedagoog
    Provincie Limburg
    @manda: Gelukkig doet de kies wat minder pijn. Ben benieuwd wat de tandarts en verloskundige morgen te zeggen hebben.

@L0nneke: Nog lekker geluierd?

@debby82: Ben je op eigen houtje gestopt met werken of in overleg met de bedrijfsarts?

Vandaag een mysterie opgelost! Eergisteren haalde ik Nils uit bed en zaten er roestbruine vlekken op het hoeslaken. Naar mijn idee verdund bloed. Daarstraks was meneer aan het lachen en viel het licht op een bepaalde manier in zijn mond...... daar zag ik kleine wondjes in zijn wangzak. Hij heeft zich al een keer overdag op zijn wang gebeten, dus dit zal ook 's nachts het geval zijn geweest, vandaar de vlekken! Die tandjes zijn nog zó scherp!
    In de late middag toch nog even naar de verjaardag van mijn schoonmoeder gegaan. Ze viert het alleen met haar kinderen, dus het was niet superdruk. Nils heeft zich goed vermaakt met zijn twee neefjes. Tussendoor even snel naar de badkamer 'gerend' om mezelf te wegen, haha! Met 8;6 weken woog ik 68 kilogram, met 22;1 weken 71 kilogram en vandaag met 31;1 weken 77 kilogram. Dus, 9 kilo aangekomen tot nu toe.

13. Kovu

Kovu Fanatiek lid

Jan 30, 2007
    1,130
    0
    0
    Pedagoog
    Provincie Limburg
    PS:
    Bij Nils ben ik circa 15 kilogram aangekomen. Ik was nog niet alles kwijt - moest er nog zo'n drie afvallen om bij het gewicht uit te komen dat ik rond de 11-12 weken bij Nils had - toen ik weer in verwachting raakte. Overigens hield ik bij Nils ontzettend veel vocht vast, kon bijvoorbeeld mijn ringen niet meer om, alleen nog op Teva's lopen en groeide op het laatst nog uit de zwangerschapskleding. Nu kan ik mijn ringen nog fijn om, schoenen zijn geen probleem en met de kleding lijk ik me ook tot het einde te kunnen redden. :)

14. riv

riv Fanatiek lid

Jan 12, 2009
    1,339
    0
    0
    Drenthe
    Foekje,

Ik wil je via deze weg feliciteren met jullie huwelijk. En condoleren met je opa. Heel veel sterkte gewenst in deze moeilijk tijd.

Liefs riv

15. riv

riv Fanatiek lid

Jan 12, 2009
    1,339
    0
    0
    Drenthe
    Hallo dames,

Kovu: Is Nils alweer wat beter?

Hier even een berichtje van mij. Zaterdagavond mijn verjaardag gevierd s avonds met vrienden. Erg gezellig. Laat op bed, s ochtends erg vroeg wakker uurtje of 6 en ik was heel erg misselijk. Ik had erg veel last mijn buik. Het waren erge krampen het kwam en het ging. Dit is de hele dag zo doorgegaan. Echt niet fijn. S middags wou manlief toch dat ik de verloskundig even ging bellen. Ik was nog steeds heel erg misselijk. De verloskundige advieserdeerde mij om maar even een tijdje onder de douche te gaan. Toen kwamen de krampen samentrekking van de baarmoerder wel regelmatiger.
    Na een uurtje toch de verloskundige gebeld. Was ook zo afgesproken. Ze wou toch nog even komen kijken. Ze is geweest. Heeft gevoeld en de baarmoerdermond was niet meer zo dicht zoals ze gehoopt had. Het was al redelijk week geworden. Hier de hele avond nog last gehad. Het samentrekking werd wel wat minder. Heb nu een bed benenden staan en mag zo min mogelijk doen. Moet zo veel mogelijk rusten. Als het weer komt en regelmatiger dan moet ik door na het zh. Het kindje was trouwens ook al wat aan het indalen. Hij was gisteren zo onrustige en zielig.

Nou ja hier gaan we maar rustig aandoen.

Jullie ook heel veel succes allemaal dames.

Liefs riv.

16. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

Dec 21, 2009
    4,971
    432
    83
    Nederland
    Kovu: Arme Nils met z'n scherpe tandjes. Lijkt me niet fijn voor hemzelf als hij 's nachts ook z'n wangetje openbijt. Of geeft hij er niets om dat hij bloed in z'n bedje ziet?
    En 9 kg aangekomen tot nu, heeeel netjes!

Debby: Inderdaad dezelfde vraag als Kovu, heb je op eigen houtje besloten te stoppen of in overleg met de bedrijfsarts?
    Hier nl. in overleg met bedrijfsarts gedaan en ook afspraak gemaakt dat ik me wekelijks op het werk laat zien (indien mogelijk, dus wanneer ik te veel pijn heb ga ik ook niet. Voel me ook totaal niet verplicht om deze manier!) voor een kopje koffie en wat bijgepraat te raken over 't werk en de collega's. Dit ook om er voor te zorgen dat de drempel na het verlof niet te groot wordt om weer aan de slag te gaan. Hier kon ik me wel in vinden..want 6,7 maanden eruit liggen (wat bij mij dan is) is echt lang!
    Misschien kun je zoiets voorstellen??

Riv: Schrikken zeg! Meis doe rustig aan, want je kindje moet toch nog eventjes lekker warm binnen blijven!

Hier: Vroeg wakker. Vandaag niet veel op de planning staan, wat rommelen in huis als het lukt. Rustig aan, want heb weer veel last van m'n bekken:(

17. Kovu

Kovu Fanatiek lid

Jan 30, 2007
    1,130
    0
    0
    Pedagoog
    Provincie Limburg
    @riv: Hiep hiep hoera! Nog gefeliciteerd met je verjaardag!
    Doe het écht rustig aan riv, de kleine moet nog even groeien in jouw buik. Kun je rekenen op wat steun uit je omgeving, zodat je ook echt goed kunt rusten?
    Vanmorgen stond Nils helemaal lekker op! Een hele opluchting, want ik had behoorlijk te doen met mijn kleine man! Tijdens het ontbijt maakte hij me duidelijk dat de verlichting van het wintertafereel (houten werkje met lampjes erin) en de kerstboom aan moesten. Na het eten is Nils gaan spelen. Zó fijn om te zien dat hij weer lekker in z'n vel zit!

@L0nneke: Oók jij: Rustig aan!
    Die nacht heeft Nils wel een paar tellen gehuild, dus hij wordt er wel wakker van, maar waarschijnlijk biedt zijn fopspeen dan ook meteen weer troost. Toen ik Nils uit bed haalde wees hij wel naar de bloedvlekken (hij ziet werkelijk alle pluisjes, draadjes, kruimeltjes en niets mag blijven liggen, maar ook nieuwe dingen vallen hem gelijk op. Zo wees hij alle kerstversiering aan die hij afgelopen week ineens in de woonkamer zag staan). Hij schrok er niet van of zo.
    Qua kilo's ben ik ook erg tevreden. Deze zwangerschap ben ik fysiek veel drukker in de weer, hebben we wat meer zorgen en zit er meer ritme in de dag m.b.t. de eetmomenten. Toen ik van Nils zwanger was zat ik vanwege aanhoudende migraines en spanningshoofdpijnen vanaf de zestiende week ongeveer thuis. Door het vele rusten en naderhand weinig actief kunnen zijn vanwege mijn enorm dikke enkels ben ik toen naar mijn idee behoorlijk aangekomen.

18. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

Dec 21, 2009
    4,971
    432
    83
    Nederland
    @ Kovu: Hij lijkt er dus weinig last van te hebben. Grappig dat hij zo 'gevoelig' is voor veranderingen, maar daar eigenlijk niet van schrikt. Hij lijkt me heel alert;) M'n neefje ziet ook echt altijd de kleinste veranderingen..laatst ook toen mijn banden (zomer naar winter) waren verwisseld en ik dus geen 'velgen' maar 'doppen' had. Dan denk je echt, oké..zo vaak zie ik hem niet en het valt hem toch op. Zo ook bv. als er iets kleins hier in huis 'anders' is. Bv. een kaars die op een andere plek staat.
    En qua kilo''s, dat zal een hoop schelen dat je nu wat actiever bent. Ik heb het idee dat m'n kilo's vooral te wijten zijn aan het stilzitten (kan al hele tijd niet meer sporten, doe weinig in huis door m'n b.i.) en ik merk dat ik toch wel erg gevoelig ben voor het 'snaaien' nu. Wat ik eigenlijk niet moet doen, maar toch doe..zucht! Heb ook af en toe moeite er mee dat ik zo aankom, maar aan de andere kant, zorg voor na de bevalling!
    Ben er echt dubbel in!

En zal rustig aan doen vandaag hoor. ;)

19. manda

manda Bekend lid

Nov 17, 2009
    622
    0
    16
    Zuid-Holland
    Zo genoeg leesvoer :D

@Kovu, arme Nils. Wat Lonneke al zegt, lijkt me erg pijnlijk als je in de nacht je wangetje open bijt.

@Riv, nog gefeliciteerd met je verjaardag. Je moet wel heel erg geschrokken zijn door die krampen. Goed dat de verloskundige is geweest en het heeft nagekeken. Doe maar lekker rustig aan.

@Lonneke ook voor jou doe lekker rustig aan.

@werk, tjsa ik zit nu ook alweer 9 weken thuis :S. Ik was al wat uurtjes minder gaan werken. Dit had ik in overleg met leidinggevende en bedrijfarts gedaan. Bedrijfarts zei er wel telkens bij tot zolang je het volhoud. Uiteinderlijk ging het inderdaad niet meer en met leidinggevende overlegd hoe nu verder. Nou ja therapeut en verloskundige waren erg duidelijk. Er mocht niet meer gewerkt worden. Ik zou zoals meer hier als afspraak hadden af en toe langs komen voor een kopje koffie, maar ook dat lukte me niet. Ik werk op een KDV en die zit in een heel oud herenhuis met heel veel trappen. Dat zou ik echt niet trekken. Overigens wel veel telefonisch contact met werk gehad. Ik zorgde er wel voor dat alle nieuwe ontwikkelingen werden gemeld. Deze week gaat officieel mijn verlof in en morgen komt mijn leidinggevende en collega even op bezoek. Erg leuk.

@mij :p Vandaag tandarts gebelt, mag morgen langskomen en dan gaan ze even kijken. Dus ben heel benieuwd wat ze voor me kunnen doen. Had vannacht toch wel wat last ervan.
    Vandaag ook bij de verloskundige geweest. Alles gaat goed met de kleine meid. Ze had een mooie hartslag en ze lag startklaar. Ze was al ingedaald en kon niet meer draaien dus dat was wel fijn nieuws. Ze kon ook haar billen voelen :D hihih vond het wel grappig om te weten waar mevrouw d`r kont zat hihihi.

20. Kovu

Kovu Fanatiek lid

Jan 30, 2007
    1,130
    0
    0
    Pedagoog
    Provincie Limburg
    @L0nneke: Nils is inderdaad een alert kind, al vanaf de geboorte. Afgelopen week ook nog zoiets bijzonders: 's Avonds hadden Nils en ik samen kaarsjes uitgeblazen. De volgende ochtend liep hij gelijk naar de kaarsjes op de salontafel en begon te blazen. Toen we gisteren bij mijn schoonmoeder binnenkwamen had zij diverse kaarsen branden. Nils liep naar de tafel waar de adventskrans stond, waarvan de drie kaarsjes branden en begon weer te blazen. Ik bevestigde hem in de waarneming dat dit kaarsjes zijn en dat deze branden. Toen we later op de grond zaten te spelen met de Duplo begon hij ineens weer te blazen. Ik moest echt even goed rondkijken...... had de kleine man nog twee brandende kaarsjes gezien bovenop de piano! Of zojuist: Nils heeft een fotoboekje, met daarin foto's van personen of dingen die voor hem op dit moment belangrijk zijn, waarvan één foto van een goede vriendin met haar gezin. Op deze foto zitten zij op een bankje ergens in een dorpje en op de achtergrond zit een onbekende meneer op een ander bankje met de rug naar de foto gekeerd. Nils wijst naar deze onbekende meneer en vraagt: "Da?" Mooi ook hoe jouw neefje ziet dat er andere banden op je auto zitten, terwijl wij dat doorgaans als een onbelangrijk detail beschouwen. Kinderen kijk zo anders naar de wereld. Ik blijf me erover verwonderen!
    Door Nils ben ik vanzelf actief, haha! Mijn bekken is het daar alleen niet helemaal mee eens, maar ik zal wel moeten......
    'k zou me inderdaad niet te veel zorgen maken over de kilo's, zie je straks na de bevalling wel weer. De vorige zwangerschap 'snaaide' ik ook wat meer, deels uit verveling. Tja, wat moet je anders? Je kunt wat lezen, internetten, bezoek ontvangen, televisie kijken en eten! ;)

@manda: Goed dat je jezelf toch op de hoogte hebt gehouden van alle ontwikkelingen op het werk. Attent dat je leidinggevende en een collega bij jou op bezoek komen, je wordt niet vergeten!
    Super dat je morgen terecht kan bij de tandarts. Wat zei de verloskundige er nog over?
    Nog maar zo'n zes weken voor jullie...... Spannend!

Share This Page