Woppie# 9.1 is zeker te hoog. Heb tijdens de vorige zwangerschap suiker gehad. Tijdens deze zwangerschap meteen op dieet gezet en zit ik net op die grens van wel/niet. Sterkte ermee, hoever ben je trouwens? Manda# ik ben ook nog niet gebeld door de kraamzorg. Van de week dacht ik opeens, ik heb me toch wel goed aangemeld Slapen is hier ook een ramp dus ik weet hoe je je voeld. Ik denk maar zo is voorbereiding voor als traks de kleine er is En ik zou ook balen als ze iets niet hebben wat je graag wil.
@jettje: Doe maar voorzichtig als je straks de deur uitgaat! @Woppie: Heb je je schoonmoeder nog gevraagd? Zelf rustig aan kunnen doen? Ohw, balen dat ze zwangerschapsdiabetes vermoeden...... Nog even doorzetten, meid! @manda: Vreemd dat die stickers ineens allemaal uitverkocht zijn. Hopelijk komt de zilverkleurige snel binnen.
Schoonmoeder kon niet, ik heb weinig kunnen rusten, dochter is wat jengelig... Heb het idee dat ik me steeds belabberder voel. Mn ogen willen steeds minder meewerken, hoofdpijn en vage buikpijn.. Tja ook bovenin, maargoed, ben gister voor controle geweest.. En had verder geen eiwitten.. Dus vind het eigenlijk beetje onzin om nou dan meteen weer te bellen.
Uit zéér onverwachte hoek heeft nog iemand zich aangeboden als donor! Vanmorgen had ik een goede vriendin op bezoek en zij wil haar nier afstaan. Ze heeft vanmiddag gelijk gebeld met de poli interne geneeskunde om alle onderzoeken te laten inplannen en ook het gesprek met de internist-nefroloog staat al. We hebben bijzondere mensen om ons heen!!!!!! De emoties zijn overweldigend, Kovu-man en ik zijn sprakeloos......
Wat een goed nieuws Kovu. En je hebt zeker hele speciale mensen om je heen. Allemaal kerstengeltjes Dat is echt heel vervelend woppie. Hou het wel een beetje in de gaten he. Onze sticker is onderweg Er waren er nog een paar op voorraad, maar niet veel. Ze wilde mensen niet teleurstellen als de levertijd wat langer zou zijn dus als het goed is komt ie volgende week jeej
Super Kovu! Kijk dat zijn de mensen waar je het van moet hebben! Heerlijk zulke mensen om je heen.. *voelt zich schuldig met haar geklaag*
@kovu wat super van je vriendin zeg! @diabetes: ik ben pas getest en ik had 5 en dat was goed volgens de gyn. Zo meiden wat een sneeuw he... ik heb me met mijn joggingbroek op de bank geplant en ben niet meer van plan er af te komen vandaag...
Goedemorgen meiden, Kovu# wat geweldig nieuws zeg. Zo zie je maar weer het goede komt vaak uit de hoek waar van je niet verwacht. Kan me voorstellen dat jullie sprakeloos zijn. Ik doe zeker voorzichtig wil niet nog eens vallen en in het ziekenhuis terecht komen manda# wat fijn dat je sticker toch al onder weg is. Woppie# je moet je niet schuldig voelen hoor, we klagen allemaal wel eens Afgelopen nacht weer rot geslapen. Veel last gehad van harde en ook pijnlijke buik. Soms zit ie buik echt in de weg Straks weer boodschapjes doen en de rest van de dag lekker rustig aan doen. Groetjesss Jetje
Kovu: Je hebt bijzondere mensen om je heen. Echt geweldig, superlief! Heerlijk in deze periode van het jaar, toch? Oh ja en dat van dat Moxa-therapie, mocht onze meid maandag nog in stuit liggen ga ik er toch eens achteraan..wie niet waagt hè..denk ik dan maar! Jettje: Hoop dat je vannacht wat beter slaapt! Weet er helaas ook alles van Manda: Joehoe, toch nog de sticker onderweg Verder hier al twee nachten nauwelijks geslapen. Veel last van m'n bekken, rug, maar ook van maagzuur. Ben nu ook echt gebroken, helaas druk weekend. Hoop vannacht beter te slapen en een beetje bij te kunnen tanken.
Kovu echt geweldig nieuws. Hier vanmorgen even naar het dorp geweest.. De laatste hydrofiele luiers gehaald. Ik wou nog meer dingen regelen maar heb het niet gered. Na 20 minuten was ik kapot. alles deed weer zeer. Net even een tijd geslapen. Nu maar hopen dat het snel weer beter wordt. Echt balen dat ik niet meer zoveel aankan. Ik heb jullie lijstjes overgenomen geweldig. Nog een vraagje? Wat leggen jullie allemaal op je matras voor bescherming? Volgens de kraamhulp moest ik alleen nog een matrasbeschermer halen deze bij de hema maar kon dit niet vinden daar was ook 23 euro is dit niet wat duur? Fijne avond allemaal en doe lekker rustig aan. Hier nog 8 weken te gaan. Liefs riv
Hey Riv jij ook lekker geld uitgegeven vandaag. Hier de hele uitzet lijst van wat we nog nodig hadden bij elkaar geshopt,. ik heb dan ook beschamend veel geld uitgegeven. Geld vloog me zak uit, je bent zo een paar honderd euro armer Ik ben dood op. Heb mega veel pijn, maar ben zo blij dat alles nu in huis is. Morgen gaan we alleen nog even mandjes en gordijntjes kopen voor de babykamer en dan zijn we helemaal klaar. Sticker word als het goed is van de week geleverd. Enveloppen zijn in huis, dus die kunnen geschreven worden. Niet geheel onbelangrijk de kerstcadeautjes zijn ook in huis. Dus helemaal voldaan lig ik op bed. @riv, Ik heb mijn bedje nu als volgt opgemaakt. Matrasbeschermer, matras, moltonhoes, hoeslaken, bovenlaken en deken.
Hoi Manda, Ook wel heerlijk he als je alles nu hebt. Ik ben ook zo goed als klaar. Het mag van mij met 5 weken wel komen. Kan ik mooi thuis in bad bevallen. Moet je echt zoveel spullen op je bed hebben? Ik uh zal morgen eens gaan kijken wat ik dan allemaal nog moet hebben. Liefs riv
tsja ik heb werkelijk geen idee. Toen wij ons ledikantje gingen kopen met de matras erbij kregen we het advies om ook zo`n matras beschermer erbij te kopen. Nu hebben wij zelf ook zo`n beschermer onder ons eigen matras dus we vonden het wel handig om te hebben. Overal waar ik lees hoe ik mijn bedje moet opmaken kom ik het zo tegen als hoe ik het heb gedaan. Dus ik hoop dat het voldoende is. En het is inderdaad heel fijn alles te hebben. Ze mag van mij ook wel wat eerder komen Ben er helemaal klaar voor.
Poeh, bedje opmaken..daar ben ik eigenlijk nog niet eens mee bezig haha! :S Komt wel goed Riv en Manda, jullie dus flink geshopt! Hier is het voornamelijk internetshoppen, ook leuk Vandaag een leuke vlaggenlijn met de naam van onze kleine meid binnen gekregen. Verder net al op bed gelegen, wilde gaan slapen. Helaas continu last van brandend maagzuur. Iemand nog tips?
nee helaas niet. Ben ook nog opzoek naar het middeltje. De rennies gaan hier als snoepjes naar binnen en dan werkt het misschien een half uurtje
Dames, we hebben zeker hele bijzondere mensen om ons heen, dat wisten we al en dat blijkt nu maar weer...... @Woppie: Vandaag een betere dag gehad? Klinkt toch niet al te best hoe je je voelt. Wat manda ook zegt: Houd het goed in de gaten! Je hoeft je echt niet schuldig te voelen. Elk huis heeft zijn kruis. @manda: Yeah, wat een leuke verrassing dat de sticker toch nog op voorraad was! @jettje en @L0nneke: Hopelijk slapen jullie vannacht weer wat beter. @riv: Op het matras komt een matrasbeschermer en een kraammatras of onderlegger (uit het kraampakket) te liggen. De matrasbeschermer komt onder het hoeslaken en de onderlegger bovenop het hoeslaken. Als ik de bedverhogers heb gehaald zal ik dat ook gelijk erop leggen. Ik ben van plan dat de eerste week van januari in orde te maken. @L0nneke: Ik heb wel eens gehoord dat een beetje vanillevla helpt (neutraliseert). Ook zou je je hoofeind iets omhoog kunnen doen.
Ja, dat van die vla heb ik ook gehoord. Ik ken iemand die nam een paar keer per dag 1 lepel. Echt als medicijn zeg maar. Een badbevalling lijkt me zoooo bijzonder. Wilde ik eigenlijk ook, maar mag niet in het zkh. Wel ontsluiten, maar niet de uitdrijving. Wel heel jammer.
Riv: Oh je eigen bed, haha! Nee, ook daar heb ik nog niet over nagedacht, komt na kerst Manda: Ik ga ze vandaag halen..het is in ieder geval het proberen waard. Kovu: Heb beide al geprobeerd, ik ga vandaag Rennies of iets dergelijks halen. Misschien dat het helpt. Smartie: Jammer als je inderdaad een badbevalling wel ziet zitten en het niet kan/mag. Hier nog niet eens over nagedacht, voel er ook niet zo veel voor. En hier, ja..de hele nacht wakker vanwege brandend maagzuur, pijn in m'n bekken en zelfs in m'n ribben:S Gelukkig vandaag niet al te veel op het programma staan..dus rustig aan en hoop dat ik straks nog even snel een tukje kan doen.