nog 81 daagjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door riv, 23 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Woppie: Ik ben inderdaad 8 februari uitgerekend, jij ook? En inmiddels al kaartjes uitgezocht of is dat wat voor vanavond?
    Nog gelukt met je ziekenhuisbezoeken vandaag? Of toch braaf moeten wachten tot 4 uur?

Kovu: Bah, vervelend dat je je nesteldrang niet kwijt kunt..lijkt me nogal frustrerend:( Knuf!

Jettje: Inderdaad een flinke buik zeg. Haha zou wat zijn als ze zich verkeken zouden hebben. Nee, dat zal toch wel niet. Neem aan dat echoscopistes toch wel weten wat ze doen;)

Manda: Yes, sticker binnen en fijn dat de boel gewassen is nu:)
    Hier ook veel last van 'harde buiken' bij de minste inspanning, irritant, maar weinig aan te doen.

Ik ga zometeen een taartje bakken voor te trakteren op m'n werk, voor het verlof;)

2. Woppie

Woppie Actief lid

2 feb 2009
    122
    0
    0
    @L0nneke: Ja ik ook, geinig!
    @Manda sticker al binnen! das vlot gegaan..

@Hier: Pfff... ziekenhuis bezoekje ging niet zoals verwacht, moest eerst naar de vk om kwart voor 3, zij meette mijn bloeddruk 180/110, dus werd doorgestuurd voor ctg nameting en bloed en urine controle.
    Nouja, nameting was goed, ze had de verkeerde band blijkbaar, hier was mn bloeddruk 130/80.
    Daarna wachten tot ze kwamen bloedprikken, was om 4 uur netjes van het CTG af, dus dacht kan mooi.
    Toen bleek dat ze het lab bij mij wouden roepen ipv ik daarheen ging, nou prima.
    Circa een uur gewacht tot ze kwamen prikken, daarna nog half uur/ 3 kwartier tot de uitslag.
    Al met al.. was ik kwart over zes, half zeven pas weer thuis.
    En nu.. bekaf haha..
    Dag was me lang genoeg..

3. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Woppie, leuk dezelfde datum!:D En vervelend zeg dat je zooo lang op dat ziekenhuis hebt moeten rondhangen. Gelukkig bleek je bloeddruk toch goed te zijn.

4. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    woppie echt heerlijk he die ziekenhuisbezoekjes... gelukkig was je bloeddruk nu wel goed.
    Ik had bij mijn dochter (die is met 34 weken geboren ivm hoge bloeddruk) echt om de dag zo een leuk ziekenhuis bezoekje, zit je weer een halve dag in het ziekenhuis. Daar wordt je echt moedeloos van...

Hier net de kast en het bedje voor de 2e keer in de grondverf. Als je eenmaal begint dan gaat het meestal lekker he... er zit nu echt schot in!

5. Woppie

Woppie Actief lid

2 feb 2009
    122
    0
    0
    Ik heb het inderdaad met mijn dochter ook gehad, maar toen moest ik blijven.
    Dat scheelt een hoop gevlieg, maar is ook niet alles..

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ja ik heb toen ook de laatste week in het ziekenhuis gelegen... dat vond ik nog veel erger! Balen dat je het nu weer krijgt woppie...
    ik ben aan het duimen dat ik deze keer niet krijg...
    hoe ver ben je nu?

7. Woppie

Woppie Actief lid

2 feb 2009
    122
    0
    0
    Ben nu 33 wk precies, en mijn bloeddruk ziet er goed uit tot nu toe.
    Ze houden me ook erg goed in de gaten moet ik zeggen.
    Maargoed, nu mijn suiker nog afwachten morgen.
    Mijn nuchtere waarde vanmorgen om 8 uur was te hoog, die van 11 uur heb ik de uitslag nog niet en daarna die van half 6 was goed..
    Dus..:(

8. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Debby: Je bent flink aan de slag nu!;) De smaak inderdaad te pakken.

Woppie: Hoop voor je dat de andere uitslagen van je suiker dan beter zijn.

Hier: goede nacht gehad, zometeen weer bezoek. Leuk, maar ook vermoeiend.

9. Woppie

Woppie Actief lid

2 feb 2009
    122
    0
    0
    Nou was niks aan de hand, internist begreep ook niet waarom ik er was, die dacht dat ik voor mn gewone controles kwam.
    Was niks overgebracht dus, maar hij kon ook geen afwijkingen aan mn suiker vinden waar iets aan gedaan moest worden..
    Vind het dan toch allemaal wel wat raar, kindje loopt 3 wk voor, suikerspiegel schommelt, vk zegt bijna hypo internist daarintegen zegt niks aan de hand hypo is pas onder de 4, ik zat altijd boven de 5...
    Dus al met al weinig duidelijkheid, maar ben wel gezond verklaard..

10. manda

manda Bekend lid

17 nov 2009
    622
    0
    16
    Zuid-Holland
    Bah woppie. Wat irritant dat je helemaal geen duidelijkheid krijgt. En wat gaan ze nu doen? Lijkt me voor jou ook niet goed al die onrust.

11. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    woppie wat raar... mijn suikerwaarde was ook 5 volgens de gyn... en volgens haar was dat ook gewoon goed.

12. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    Hai dames,

Hier alles goed, gisteren bij de verloskundige geweest. Bloeddruk en alles was goed. Moet alleen nu morgen naar een klassieke homeopaat. Die gaat kijken wat voor pijnstiller ik kan krijgen voor mijn bekken en mijn gekneusde ribben en dat ik weer wat kan slapen. Ik hoop dat het helpt. Mijn bad staat.

Iedereen succes.

13. manda

manda Bekend lid

17 nov 2009
    622
    0
    16
    Zuid-Holland
    Ow Riv lekker dat het bad staat :D. Ik hoop voor je dat het wat is bij de homeopaat. Als het wat is laat het ons weten.

@hier. Slapen is nog steeds drama. Ik voel me overdag ook helemaal niet zo lekker meer. Weet niet of dit met de vermoeidheid te maken heeft of er gewoon bij hoort. Ik ben af en toe wat misselijk en wat duizelig. Als ik wat doe hop meteen een harde buik. Zit heel erg te twijfelen of ik hiervoor de verloskundige moet bellen. Als ik ga liggen en rust dan is het ook over en heb ik nergens last van. Ow en dan die maagzuur. Het doet zo`n pijn. Ook mijn schaambot doet vreselijk veel pijn. Als ons meisje beweegt of als ik ga staan dan doet het zoveel pijn. Soms echt heftige steken. Zou erg blij zijn als ons meisje er is. Ik begin het behoorlijk zat te worden. Ik geniet echt van het meisje in mijn buik, maar ow ow ow het is zo zwaar aan het worden.

Kraamzorg heeft eindelijk gebeld voor een afspraak. Ze komt wel pas op 3 januari. Ik ben dan precies 37 weken. Vonden wij wel erg laat, zou dan zomaar al bevallen kunnen zijn :p

Sorry voor mijn hoeveelheid klaag, maar moest er even uit. Er zijn meiden die het heel veel zwaarder hebben op het moment dus eigenlijk zou ik niet mogen klagen.

14. jettje

jettje Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.541
    0
    0
    zv-er
    #354 jettje, 22 dec 2010
    Laatst bewerkt: 22 dec 2010
    Even heel snel tussen door.

Manda, ik zou de verlos bellen morgen.
    Ik was vleden week bij de gyn en die vroeg ook of ik misselijk
    was en duizelig + harde buiken. Ik had alleen last van harde buiken
    en ze zei mocht het andere er bij komen bellen want het kan te
    maken te hebben met hoge bloeddruk wat ik begreep van haar.
    Dus ik zou bellen!!!! Wil je niet bang maken hoor :)

Ga even de kleine helpen tot later .

15. manda

manda Bekend lid

17 nov 2009
    622
    0
    16
    Zuid-Holland
    Hmm lastig hoor. Op het moment kan ik overal heel erg ongerust van worden. Merk gewoon dat het slechte slapen ook niet echt helpt. Ik weet nog dat ik dit zo rond de 25 weken ook had en toen was er niks aan de hand. Ik moest ontspannen en veel rusten omdat ik zo slecht sliep. Ik bel morgen wel even voor de zekerheid.

16. jettje

jettje Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.541
    0
    0
    zv-er
    Goedeavond meiden,

Manda@ gewoon bellen, je kan beter een keer te veel bellen
    dan teweinig;)
    het slechte slapen helpt zeker niet, weet er alles van.
    Ik slaap al vanaf het begin slecht;)
    en misschien is het wel helemaal niks en zegt de verlos van
    meid maak je niet druk;)

riv@ fijn dat alles goed was bij de verlos.
    Hopelijk helpt de klassieke homeopaat, sterkte ermee.

Woppie@ vervelend dat de internist van niks wist.
    Toch wel fijn dat je gezond bent verklaard.
    Hopelijk komt er nog wat meer duidelijkheid voor je.

L0nneke@ fijn dat j goed heb geslapen. Hopelijk was het bezoek
    gezellig en niet te vermoeiend.
    Ik hoop trouwens niet dat ze verkeerd hebben gekeken tijdens
    de echo anders sta ik straks heeeel raar te kijken :$:D

debby82@ lekker dat alles een beetje loopt en dat er schot in
    zit.

Vandaag heeeft mijn vader de wieg inelkaar gezet. Was zelf nog
    een paar moertjes kwijt :$ maar gelukkig na een paar minuten
    stressen toch nog het goede zakje met moertjes enzo gevonden.
    Morgen gaan we kerstboodschappen doen, ik ben benieuwd hoe
    druk het zal zijn.;)

Groetjesss Jetje

17. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    hai,

Hier weer een fijne nacht gehad, niet dus heb de hele nacht weer niet geslapen. Zo op pad naar de homeopaat. Ik hoop dat die er wat aan kan doen. Morgen gaan we nog even op pad om een maxi cosi te kopen.
    Ik wens iedereen heel veel succes vandaag en ik laat nog wel even weten hoe het was bij de homeopaat.

Liefs riv...

18. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Riv: Succes bij de homeopaat, hoop dat ie wat voor je kan betekenen!

Manda: Gewoon de VK bellen, beter een keer te veel dan te weinig denk ik dan maar.

Woppie: Hoe is het bij jou?

Kovu: en bij jou?

Hier slechte nacht gehad, veel wakker, vaak harde buiken en ik meende zelfs wat indalingsweeen te hebben (tenminste als dat is wta ik voelde...weet het natuurlijk ook niet haha)
    Vandaag weer bezoek, vriendin met kids. Manlief is vandaag voor het laatste keer werken voor zijn vakantie, dan lekker 1,5 week vrij!
    Jettje: Fijn dat de wieg in elkaar staat:D

19. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    Hai,

Kom net terug van de homeopaat. Heb pijnstiller gekregen voor mijn gekneusde ribben en heb pijnstiller gekregen voor mijn bekken. Nu maar hopen dat het werkt. Het moet al vrij snel werken eigenlijk direct. Ik ben benieuwd. Ik hou jullie op de hoogte.

Liefs riv

20. manda

manda Bekend lid

17 nov 2009
    622
    0
    16
    Zuid-Holland
    Riv, heel veel succes bij de homeopaat hoop dat het wat voor je doet.

Lonneke, vervelend dat je zo slecht slaapt. Zouden dat echt oefen weeen kunnen zijn. Ik zou ook niet weten hoe dat voelt.

Net even de verloskundige gebelt. Doet een mens toch even goed. Alles viel opzich wel te verklaren. Misselijkheid, eet waarschijnlijk teveel in een keer dus moet kleinere porties gaan eten. De baarmoeder drukt tegen mijn maag en vandaar ook die vreselijke hoeveelheid maagzuur. Duizeligheid komt door of te snel opstaan of toch teveel doen in 1 keer. Ze heeft nog even naar mijn ijzerwaardes gekeken, maar die zijn goed. Ze zei ook dat de baarmoeder veel van mijn bloed opeist dus het wat harder moet werken om bij mijn hersenen te komen en daar komt het ook door. Ik moet gewoon als ik dat heb alles laten staan en meteen gaan rusten.
    Die harde buiken. Tsja vind het heel lastig als ik sta dan voelt mijn buik hard aan, maar als ik dan weer ga liggen dan kan ik best een beetje in mijn buik duwen. Een beetje verwarrend of ik dan een harde buik hebt of niet. Vk zegt dat je dat echt moet voelen door samentrekkingen in je buik. Dus dan zullen het wel geen harde buiken zijn. Nou ja in ieder geval weer een beetje gerust gesteld en maar nog minder gaan doen.

Deel Deze Pagina