Ow meiden help, ik zit ineens in vreselijk twijfel over ons gedichtje in het geboortekaartje. Geen idee waar dat ineens vandaan komt maarja. Wat vinden jullie? Wij hebben nu, Wie dit meisje ziet, Gelooft zijn eigen ogen niet. En zal moeten beamen, wonderen maak je nog altijd samen. Mijn vriend vond dit een heel mooi gedichtje met de rest had hij niet zoveel. Ik vind hem ook mooi alleen ineens komt die twijvel.
@jettje: Hoe reageerde Jarod erop dat je in slaap viel terwijl hij naast je zat? Verstandig om diverse kant-en-klare producten te kopen voor tweede kerstdag. Je schoonouders mogen al blij zijn dat je ze nog ontvangt terwijl je hoogzwanger bent. Zet je ze maar lekker aan het werk met het dekken van de tafel of drinken inschenken! Je buik is in die weken inderdaad flink gegroeid! Mooi hoor! @manda: Tijdens de vorige zwangerschap werd ik vaak ook al om vier of vijf uur 's ochtends wakker en kon dan de slaap niet meer vatten. Vaak bleef ik dan nog een uurtje liggen (lees: draaien en woelen), om dan uiteindelijk toch maar op te staan. Wel heerlijk rustig in huis en in de straat! Die muursticker is nog snel afgeleverd, fijn! Hangt 'ie inmiddels? Goed dat je de vk hebt gebeld, zoals al werd gezegd door jettje: "... je kan beter een keer te veel bellen dan teweinig" en L0nneke "... beter een keer te veel dan te weinig..."! Voldoende gerustgesteld? Kraamzorg komt inderdaad wel erg laat langs voor een intake. Maar ja, met de feestdagen krijg je het nu toch niet meer naar voren geschoven..... Je moet je niet verontschuldigen voor je "geklaag"! Gooi er lekker alles uit op zp! Als jullie het gedichtje beiden mooi vinden, het voor jullie goed voelt, dan moet je het 'gewoon' doen. Het gaat erom wat jullie vinden! @L0nneke: Taart goed gelukt en gesmaakt? Gezellig moment gehad met je collegae? Alvast een hele fijne vakantie gewenst samen met manlief! @Woppie: Jeetje, wat een lang ziekenhuisbezoek...... dan ben je goed gaar! Wel fijn te weten dat je bloeddruk en glucosewaarden in orde zijn. @debby82: Good job! Ja, als eenmaal het eerste begin is gemaakt..... @riv: 'k ben benieuwd hoe snel je effect merkt van de homeopatische pijnstillers. Gisteren flinke stress gehad rondom de verbouwing. Die meneer van het klusbedrijf bedacht zich 's ochtends bij binnenkomst ineens dat hij niet tegelijk met de stucadoor kon werken, terwijl we dat van tevoren met hem hadden besproken...... Hij had tegen Kovu-man gezegd dat hij dan zó weer zou vertrekken, vrijdag terug zou komen en dan na het weekend weer verder zou gaan. Kovu-man heeft toen snel de stucadoor gebeld, zodat die later zou beginnen, waardoor er uiteindelijk toch nog driekwart van de dag is gewerkt. Mijn oom is komen meehelpen, zodat er vaart zou blijven in de werkzaamheden. Ik heb werkelijk huilend met Nils aan het ontbijt gezeten. Ook vandaag is mijn oom weer hier. Hopelijk is het klusbedrijf dan morgen klaar, zodat we in ieder geval dat deel achter de rug hebben. De afgelopen periode hebben we altijd wel iemand over de vloer gehad (buitenschilder, dakdekker)...... ik heb behoefte aan wat rust en privacy, ook voor Nils! Kovu-man heeft zich gisteren versproken, tegen zijn broertje, met de naam voor de kleinste kleine. *haha* Hij verontschuldigde zich daarvoor en begon meteen het hele verhaal uit te leggen. Ik ben daar echter relaxed in: Als we ons verspreken dan is dat zo, ik ga daar niet spastisch over doen. Schoonbroertje vond het overigens een leuke naam! Deurbel ging zojuist: De postbode met een pakketje voor ons! Mijn stiefbroer en zijn vrouw hebben hele leuke gehaakte paddenstoeltjes opgestuurd (voor op de babykamer) met een ontzettend lief kaartje erbij om ons op te vrolijken! Het toverde gelijk een glimlach op mijn gezicht, zoiets onverwachts, zo lief van hen!
manda ik vind het gedichtje leuk! kovu: nou lekker aso van die klusjesman... ik zou echt flink pissed zijn... En dat verspreken zou ik ook niet zo erg vinden. Geheimpje is leuk maar zou dr geen ruzie om gaan maken
Hoop dat het voor jullie nu echt gaat opschieten Kovu. Beetje jammer dat het dan zo loopt met de klusjesman. Ik kan me voorstellen dat als je maanden lang mensen over de vloer hebt dat je daar helemaal klaar mee bent. Sterkte nog even. Ach ergens is het ook wel heel schattig. Betekend toch dat Kovu-man er mee bezig is en het kindje in je buik.
@debby82: Ik was enorm "pissed"! Gelukkig is mijn oom nu aan het meehelpen en het lijkt erop dat morgen de laatste dag is! Stucadoor is nu ook naar huis. Volgende week komt mijn oom en misschien mijn stiefvader helpen met het beitsen en lakken van de vloer. Ondertussen kan het stucwerk drogen. Nóg genoeg werk, maar het einde lijkt langzaamaan in zicht te komen! Wat betreft de naam was het afwachten tot één van ons zich zou verspreken. We gebruiken de naam namelijk al, om zo Nils voor te bereiden op de komst van zijn broertje. Indertijd heeft Kovu-man zich bij Nils ook versproken, uhm...... ik zie een patroon, haha!
Goedeavond meiden, Zo nog 1 dagje morgen en dan is het weer kerst. Wat gaat een jaar toch weer snel Kovu@ jeetje kan me voorstellen dat je heb gestresst. Ik zou ook gestresst raken van zo een verbouwing en afspraken die dan niet kloppen. Verspreken kan altijd, toch leuk dat je schoonbroer de naam leuk vond. Onverwachse kadootjes zijn altijd het leuks Jarod die keek gewoon tv die lag lekker tegen me aan de lieverd. Mmmm mijn schoonouders die helpen met tafeldekken dat zou echte en wonder zijn. Bij hun dochter helepen ze wel maar bij hun zoon/schoondochter niet. En waarom geen idee, gelukkig doet mijn vriend heel veel manda@ gelukkig kon de verlos alles netjes verklaren. en rustig aan doen he, niet denken van dat kan nog wel even. Dat denk ik nog vaak en dan gaat het opeens weer een stuk minder Ik vind het gedichtje ook leuk. riv@ hoe gaat het? is de pijn nu minder geworden? L0nneke@ vervelend dat je weer slecht heb geslapen. Hopelijk was het bezoek gezellie en niet te druk voor je Vandaag een drukke dag gehad. Ben met mijn zoontje naar het smallspoormuseum in valkenburg geweest. Daar hebben we mee gereden in een kleine stoomtrein. Hij vind stoomtreinen echt helemaal geweldig alleen was het wel een beetje koud. Ook nog boodschapjes gedaan, heb jammer genoeg niet alles in huis want sommige dingen waren er weer eens niet. En de mensen waren ook zo vriendelijk, ze duwen je gewoon opzij ondanks dat je met een dikkebuik + buggy loopt:x Hele fijne avond allemaal. Groetjesss Jetje
Riv: Hoop voor je dat de middeltjes helpen! Manda: Fijn dat je toch even gebeld hebt dus..en wat betreft je gedichtje, ik vind hem heel mooi en ik zou hem niet meer aanpassen als ik jou was. Kovu: Bah ik zou ook gestresst raken hoor, hoop echt dat jullie het wat rustiger krijgen. En verspreken van de naam..haha iets waar wij 'bang' voor zijn. Maar goed, als het gebeurt dan gebeurt het! Wel fijn dat schoonbroertje de naam leuk vind Jettje: Druk maar leuk dagje gehad dus?? Vervelend dat mensen zo weinig 'rekening' met je houden. Afscheid was 'leuk'. Voor mij in ieder geval echt even 'afgesloten'. Proberen te genieten van m'n 'verlof' nu haha! Bezoek was leuk, drukte viel mee, maar ben wel doodop nu! Sneeuwt het bij jullie trouwens ook zo erg?
nou dan laten we het gedichtje zo ^^ Wij vonden het wel mooi omdat het echt een wonder is een kindje te mogen krijgen. Soms vergeten mensen dat nog weleens. Ja ik ga echt proberen om rustig aan te doen. Al blijft dat makkelijker gezegd dan gedaan hoor. Je zit toch al heel gauw op wat je max kan hebben. Wat leuk het smallspoormuseum. Hij zal het wel super leuk hebben gehad. En in de supermarkt tjsa herkenbaar. Gisteren precies het zelfde gehad. En je nog geïrriteerd aankijken omdat je niet snel genoeg bent. @Lonneke, Fijn dat je het werk gedeelte fijn hebt kunnen afsluiten. En nu heerlijk genieten van je verlof
Goed zo Manda! en inderdaad..een kindje krijgen blijft een wonder! Vind het altijd zo jammer als 'men' doet alsof het de normaalste zaak van de wereld is..
@jettje: Oh, heerlijk dat Jarod lekker tegen je aan lag, lekker warm bij zijn mama...... *smelt* Vriendlief mag toch best aan zijn ouders vragen om een handje te helpen, onder de omstandigheden?! Het Smalspoormuseum klinkt erg leuk. Tussen Veendam en Musselkanaal rijdt ook een stoomtrein. Afgelopen zomer met familie in geweest, Nils was toen 11 maanden en hij vond het prachtig! Is ook wel heel indrukwekkend zo'n locomotief! Lief dat je dat met je zoontje bent gaan ondernemen, hoogzwanger en het winterweer trotserend! @L0nneke: Er ligt bij ons zo'n 15-20 centimeter sneeuw. Nu is het even opgehouden met sneeuwen. @manda: Het is zeker een wonder om een kindje te mogen krijgen! Snap ook niet dat mensen zeggen dat ze een kindje 'nemen' of een zwangerschap 'plannen'.
Thanks Kovu! Hier is het inmiddels ook opgehouden met sneeuwen en ook zo'n dik pak (volgens mij woon je ook niet ver van mij vandaan) Inderdaad voor iedereen alvast fijne kerstdagen!
Hoi dames, Ik wil jullie alvast hele fijne kerstdagen wensen. Hier vanaf gisterenavond zeer beroerd. Heb zeer slecht geslapen en ben nu klaar en klaar wakker. Voel me nog niet echt zo toppie. Liefs riv
wonder: sja het is heel bijzonder allemaal en wij zijn blij dat we het mee mogen maken. aso mensen: ja niemand houdt meer rekening met je tegenwoordig. Laats vroeg ik aan iemand in de trein of ik mocht zitten (heb echt bekkenpijn dus kan echt niet lang staan) nou die deed me toch chagerijnig... pffff. En niemand staat spontaan voor je op he... ondanks dat mijn buik echt wel opvalt...
Fijne kerstdagen dames! En dat iedereen maar heerlijk verwend mag worden dit jaar. Al hebben we het grootste geschenk dat we kunnen krijgen al in onze buik zitten
Hier helemaal ingesneeuwd :S Ben ik ff blij dat ik de deur niet uit moet vandaag. Wel even stukje 'gewandeld', maar dat was dus echt niet te doen met m'n bekken. Aangezien er zo'n 25 à 30 cm sneeuw ligt, ging ik helemaal van links naar rechts..auwauw! Was dus ook weer zo thuis. Riv: hoop dat je nog wat hebt kunnen slapen, zo te lezen was het erg vroeg voor je. Manda:Je hebt helemaal gelijk! Het mooiste geschenk zit in onze buik
Goedeavond meiden, Als eerste Fijne kerstdagen! Voor de dames die ingesneeuwd zijn blijf lekker binnen, maar dat doen jullie ook wel Hier geen sneeuw gevallen, het was wel glad buiten. Gelukkig had ik nopjes onder mijn schoenen dus kon goed lopen over straat Het eten is klaar dus ik hou het kort. Hopelijk slapen jullie vanacht goed, ik heb afgelopen nacht ook het merendeel wakker gelegen. Hele fijne kerstavond allemaal. Groetjesss Jetje
@riv: Iets kunnen bijkomen/uitrusten tijdens de kerstdagen? @manda: Een geschenk, een wonder...... Zelfs met 33+ weken kan ik het soms nog maar moeilijk bevatten dat we dit voor een tweede keer mee mogen maken! Twee jaar geleden rond deze tijd wisten we niet eens of we überhaupt wel kinderen konden krijgen. @L0nneke: Eerste kerstdag ook een poging gedaan om te gaan 'wandelen'. Op de hoek van de straat hebben we ons omgedraaid, omdat ik niet verder durfde, ik was al bijna uitgegleden. Plus dat het inderdaad niet te doen is met bi. Al met al kon ik er wel om lachen, want ik ben langer bezig geweest met het aantrekken van mijn schoenen dan dat we buiten zijn geweest! @jettje: De dag met je schoonouders goed doorgekomen? Vrijdagmiddag om twaalf uur ging de meneer van het klusbedrijf naar huis, híj is klaar!!!!!! Vandaag komen mijn stiefvader en een oom helpen met het beitsen van de vloer. Vanmiddag met Kovu-man een eerste gesprek bij het dialysecentrum. Mijn moeder heeft inmiddels een aantal onderzoeken gehad en gaat met ons mee, want zij heeft op hetzelfde tijdstip een gesprek met de internist-nefroloog. Ze is enorm stellig over het donorschap: On-ge-lóóf-lijk, won-der-lijk, bij-zon-der...... Verder voel ik me niet echt fit. De laatste nachten slaap ik ontzettend slecht en ben wat verkouden. Vanavond hoeven we gelukkig niet zelf te koken, want er staat nog voldoende eten (overgebleven van het kerstdiner gisteren) bij mijn mama, dus we mogen daar heerlijk luxe onze benen onder de tafel schuiven.
@Kovu, wat heerlijk dat alles nu klaar is en dat er nu kan worden begonnen met afwerken. Dat zal vast veel meer rust geven. Spannend vanmiddag in het ziekenhuis. Ik hoop dat jullie goed nieuws krijgen. Hier twee hele drukke en vooral lange dagen gehad. Eerste kerstdag mijn vader en zusje en tweede kerstdag bij mijn schoonzusje. Het was erg gezellig en we hebben heerlijk genoten, maar ow ow ik ben kapot. Slaap zo vreselijk slecht. Vannacht ben ik van ellende maar op de bank gaan liggen zodat mijn vriend teminste nog kon slapen. Ik kon geen 5 minuten op 1 kant liggen. Sinds gisteren houd ik ineens vocht vast in mijn handen en voeten Maarja we zijn weer lekker verwend en voor onze kleine meid was het ook gezellig kerst.
Kovu: Fijn dat de meneer van het klusbedrijf klaar is! Dat zal vast wel wat meer rust geven of niet? Hoe ging het gesprek bij het dialysecentrum? En vanavond dus nog eigenlijk een 'derde' kerstdiner..heerlijk Manda: Fijn dat je kerstdagen ook geslaagd zijn. Jammer dat je zo slecht slaapt, knuffel meid! Hier: Ook goed de feestdagen doorgekomen. Een dag bij mijn ouders, andere dag bij mijn schoonouders. Helaas ook ontzettend slecht geslapen, kwam gewoonweg niet in slaap Vandaag op 'pad' geweest voor de laatste babyspulletjes..poeh, ben 2 uurtjes weggeweest, maar heb het idee of ik de hele dag in de weer ben geweest! Manlief maakt zo meteen eten en daarna ga ik lekker met een dekentje op de bank liggen.