nog 81 daagjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door riv, 23 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bebegim

bebegim Actief lid

23 aug 2010
    168
    0
    0
    Oei nog 58 dagen te gaan, kan niet geloven dat het zo snel is gegaan.. Moet ook nog veel regelen:( Mijn tas zsm klaarzetten en het aankleden van de babykamer, alles nog wassen/strijken en opruimen.. Wiegje en box moet nog inelkaar gezet worden.. Werk momenteel nog 40 uur, Na mijn verlof (10 dec) ga ik er mee beginnen dan ben ik 34 wk hoop dat ik straks niet te laat ben..

2. manda

manda Bekend lid

17 nov 2009
    622
    0
    16
    Zuid-Holland
    Ja hier ook bij een bekkentherapeut. Moest eerst ook elke week, maar nu niet meer. Ze kan niet zo heel veel voor me doen dus heb een zooi oefeningen die ik kan doen en dan die bekkenband en krukken. Dat vervelen dat herken ik wel ja :)

Ik vind het ook heerlijk om onze kleine meid te voelen bewegen en trappelen. Verloskundige zei ook dat ik er lekker van moest genieten want voor de baby is het alleen maar beter dat ik zoveel rust kan nemen. Dus ik geniet er dan maar extra van.

3. manda

manda Bekend lid

17 nov 2009
    622
    0
    16
    Zuid-Holland

Komt vast wel goed ^^ Hier ook allemaal lijstjes klaar liggen met things to do :p Strakjes kan je in alle rust spulletjes pakken en klaar zetten.

4. Kovu

Kovu Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.130
    0
    0
    Pedagoog
    Provincie Limburg
    Oók wij verwachten ons kindje rond 12 februari! :)

5. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ja ik moet ook nog van alles. Geboortekaartjes en kasten schilderen. Van de week maar eens achteraan...

6. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    Hoi dames,

Wat leuk om al die reacties te krijgen.
    Ik loop ook bij een therapeut. Zit al een tijd thuis met BI. Loop ook met krukken en heb ook een band. Heel erg fijn. Niet dus. Het is niet handig.
    Omdat ik altijd veel in de weer was. Mag niet meer werken en zit dus ook thuis. maar ik geniet zo van de kleine in mijn buik.
    Hij beweegt erg veel dus dat is wel fijn. Dan krijg je weer een schop.
    Ik vind het toch wel snel gaan.
    Hier moeten nog een paar dingen gekocht worden. Daar begin ik in het nieuwe jaar mee. Een beetje verspreiden. Heb ik dan ook nog wat leuks te doen.
    Ik wil graag thuis in bad bevallen. Ik hoop ook echt dat dat gaat lukken. Het is ook de eerste bij ons. Ik ga geen cursus volgen. Ik laat het allemaal wel gebeuren. We krijgen een jongen.
    Ik heb er zoveel zin in ben echt benieuwd naar de kleine.

Liefs riv.

7. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Geboortekaartjes moet ik ook nog regelen. Het nadeel is dat ik echt gewoon nog geen leuke ben tegen gekomen en volgens mij heb ik zo'n beetje alle internetsite's al gehad..

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    truus ik kan ook geen leuke vinden. Ik wil net zoiets als bij mijn dochter maar kan het echt niet vinden...

9. smartie1980

smartie1980 Niet meer actief

Vooral mensen uit eind januari, begin en midden februari, logisch.
    Ik sluit me ook aan!

10. manda

manda Bekend lid

17 nov 2009
    622
    0
    16
    Zuid-Holland
    wij zijn toevallig gisteren naar een drukker geweest en die heeft ons een site meegegeven misschien iets voor jullie?

www.intercard.nl

Weet niet of jullie die al hadden ondekt? Ik kende hem nog niet, maar staan leuke kaarten bij.

11. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Debby, wat voor soort kaartje had je bij Emma dan? Ben trouwens blij dat ik niet de enige ben die niks kan vinden.. :)

Manda, die site kende ik inderdaad nog niet, heb ik morgen weer wat te doen!

12. Wow

Wow Actief lid

6 jun 2010
    374
    0
    0
    Ik heb ook wat last van onderrug en bekken maar geen BI, ik heb wat oefeningen meegekregen van de fysio en moet zeggen dat bij mij zwemmen (rustig zwemmen en geen kracht zetten met benen) heel fijn voelt....

Voor diegenen waar het echt te pijnlijk bij is en toch graag willen shoppen.. Misschien is internet een optie, ik weet dat het niet zo leuk is als het echte shoppen, maar misschien wel een oplossing?

Succes iedereen!!!:D

13. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    Ha ha wij hebbrn onze kaart hier ook besteld.

Mercard ::

14. Woppie

Woppie Actief lid

2 feb 2009
    122
    0
    0
    Ook ik moet nog om kaarten, haal de intercard & mercard boeken bij de drukkerij.
    Dit is wel zo gemakkelijk vind ik..
    Mag dat ook wel es gaan doen trouwens, denk dat ik met 29+1 zeeën van tijd heb, maar in werkelijkheid valt dat een beetje tegen en gaat het allemaal reuze snel.
    Scheelt misschien ook wel dat ik nog een dochter om heb lopen die me overdag wel vermaakt haha..
    Verder vervelend, dat zoveel dames last hebben van BI, ikzelf mag gelukkig niet klagen, het knakt en doet wel een beetje raar maar voor de rest weinig last..

15. manda

manda Bekend lid

17 nov 2009
    622
    0
    16
    Zuid-Holland
    @ riv, Wat een leuke kaart! Wij zaten ook aan die te denken, maar we zijn er nog niet helemaal uit. Het is ook zo lastig allemaal.

@Woppie, Wij hebben ook 1 boek meegekregen van mercard. Alleen we bleven lopen aangezien ze zoveel boeken hadden en we toch alles wilde bekijken. Dus vandaar dat we het nu lekker makkelijk via internet bekijken en bestellen bij de drukker.

16. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Tja, de BI..zoals ik al bij iemand anders las, zolang het kindje het maar goed doet. Ik kan er nu inmiddels wel van genieten. De VK zei ook al dat de rust voor de baby geen kwaad kan.

Vannacht weer veel last gehad en voel het nu ook. Toen ik naar het toilet was geweest zakte ik telkens door m'n benen:S Heb manlief dus uit bed moeten roepen.

Geboortekaartjes hebben we hier afgelopen week besteld. Net brief binnen gekregen van de kraamzorg, die komen ook al over 2 weken voor een intake, dus het begint op te schieten!:D

17. foekje

foekje Bekend lid

12 jul 2010
    591
    0
    16
    #37 foekje, 24 nov 2010
    Laatst bewerkt: 24 nov 2010
    Hallo allemaal,

Ik ben vandaag 28 weken en 4 dagen zwanger. Voel me verder prima, afgezien van wat kleine kwaaltjes...Maagzuur, bandenpijn en moe :)

Maar ik neem het allemaal voor lief. Gisterenavond hebben we weer een echo gehad. Heerlijk om te horen dat alles volgens het boekje gaat.

Ik heb besloten om thuis te gaan bevallen. Mocht ik tijdens de weeen naar het ziekenhuis moeten, dan ligt het 3 minuten van ons huis af, dus daar ben je zo...

Vanavond gaan we ons kinderkamertje ophalen. Ik heb zo'n zin om alles in te ruimen en klaar te maken voor onze kleine knul.

Leuk om hier mee te kletsen met de januari februari mama's!

18. Woppie

Woppie Actief lid

2 feb 2009
    122
    0
    0
    @Manda, wij krijgen gewoon 3 of 4 boeken tegelijk mee bij onze drukker, dat is dus wel makkelijk..

19. smartie1980

smartie1980 Niet meer actief

Wij moeten ook nog het geboortekaartje uitzoeken. Het kamertje is zo goed als af. Moeten nog effe wachten op iets wat we besteld hebben (MDF boom voor aan de muur), maar verders klaar.
    Verder nog een babyfoon uitzoeken. Ik heb het idee dat we er eigenlijk al helemaal klaar voor zijn. Kleertjes zijn gewassen en fris in de kast. Zou het dan straks niet nog heel lang duren als ik eenmaal in mijn verlof zit???
    Heb ik niks meer te doen. Ach, kan ik lekker het huis beetje bijhouden en gezellige dingen ondernemen...

20. manda

manda Bekend lid

17 nov 2009
    622
    0
    16
    Zuid-Holland
    @woppie, ow dat is wel fijn da jullie zoveel boeken meekregen. Nou ja internet is ook wel lekker makkelijk.

Vandaag weer even wat spulletjes voor ons meisje gehaald. Zo leuk al dat kleine spul. Wel heel vermoeiend met krukken maar goed. Echt hele lieve kleine nikes gekocht :p in het roze en wat kleertjes. Heb ik morgen weer wat te wassen ;) Kamertje is hier ook zo goed als klaar.

Hmm hoe zit dat eigenlijk met kraamzorg. Ik ben nu 31 weken zwanger en heb nog geen bericht gehad over een intake. Verschilt dat per kraamzorg?

Deel Deze Pagina