@Kovu, balen meid dat het allemaal niet zo lekker gaat met Kovuman. Hopen dat alles nu snel geregeld kan worden met de donor nier. Knuf! @Jetje, jeetje bij jou schiet het ook niet op zeg. Wel fijn dat ze tevreden zijn. @Smartie, Ik hoop ook dat ze niet al te lang blijft wachten hahahah. Ik wil knuffelen en ons kleine meisje bewonderen en gaan genieten.
Goedemorgen, Nog geen bericht van L0nneke, jeetje spannend hoor. Hopelijk gaat alles goed met haar en de kleine. Misschien hebben ze haar gehouden voor een nachtje ter observatie. Voormij vandaag een rustig dagje. Mijn vriend heeft zomaar een dagje vrij lekker hoor en mijn kleine mannetje hoeft ook niet naar de opvang. Ik ga vanmiddag maar eens naar de film. Ik wil al een paar weken maar niemand kan mee dus dan maar alleen. Fijne dag allemaal. Groetjesss Jetje
jettje naar welke film ga je? nog steeds geen nieuws van lonneke... Ik ga zo naar de gyn. Kijken of alles nog steeds goed gaat.
Ik moet zometeen ook heen.. En jeetje nog steeds geen bericht van L0nneke! Hoop dat alles goed gaat daar.. @Jettje heerlijk dat je vriend zomaar een dagje vrij heeft.. lekkere momenten zijn dat. Welke film ga je? Veel plezier vanmiddag! @debby82: Succes straks!
He, wat naar dat we niks van Lonneke horen. Ik heb over een uur een afspraak bij de gyn voor de ligging en bespreken stuit.
iedereen moet naar de gyn vandaag? Grappig! Hier alles weer ok bij de gyn. Bloeddruk 120/75 dus goed. Baby ligt met zijn koppie naar beneden. Over 2 weken heb ik weer een groeiecho. Dan ben ik al weer 35+3 dus 6 dagen langer zwanger dan ik van emma was toen ze werd geboren... klinkt heel raar...
Hmm zo te zien geen Lonneke! Hoop dat alles goed is. Zozo veel dames vandaag die naar de gyn moeten. Succes! @Debby, fijn dat alles goed is met jou en de baby.
Inderdaad erg stil rondom L0nneke...... @jettje: Van de ene kant fijn dat ze je zo goed in de gaten houden, van de andere kant ook een extra belasting voor je in de laatste weken van de zwangerschap. Denk maar zo: Het is voor een goed doel! Begrijp ik goed dat je een hypo had tijdens de controle? @jettje: Naar welke film ga je? Veel plezier! @debby82: Mooie bloeddruk, fijn! Leuk, binnenkort nog een keer kijken naar de kleine! @Woppie en @smartie1980: Dames, succes bij de gynaecoloog! @smartie1980: Nog bijzonderheden over de (stuit)ligging? Kovu-man moet op dit moment een hele reeks onderzoeken ondergaan, om te bepalen of hij fit genoeg is om een nier te ontvangen. Bij het longonderzoek afgelopen week is een vlekje gezien op een long...... dat moet nu verder onderzocht worden. De longarts kan vanwege dit vlekje namelijk geen 'groen licht' geven voor een transplantatie. *zucht* Wéér een zorg erbij! :`o( Vanwege de slechte nierfunctie kan er niet zomaar een scan worden gedaan, omdat ze daar contrastvloeistof voor moeten gebruiken, wat een zware belasting is voor de nieren. Een ander alternatief is een longpunctie. Begin volgende week horen we meer, als de artsen onderling hebben overlegd. Positief nieuws is dat vanavond de eerste (en hopelijk enige) laag latex op de muren gaat! Na het weekend worden de radiatoren gemonteerd! Zaterdagochtend ga ik met mijn mama de dressoirs kopen die bij Nils op de kamer komen. Nils gaat daarna met mijn moeder mee en blijft weer een nachtje logeren.
iedereen heel veel succes. Nog niks van Lonneke, hopen dat het goed is. Hier zeer slecht geslapen alweer 3 nachten achter elkaar. Bah maar goed het hoort erbij. Succes nog even iedereen.. Liefs riv
@Kovu, meid wat een ellende weer. En dat zo allemaal op elkaar. Je zou nu moeten genieten van het feit dat jullie 2de wondertje eraan zit te komen. Dat lijkt me heel lastig nu alles zo op elkaar zit. Laten we hopen dat het vlekje niks ernstigs is en dat Kovu-man strakjes een nieuwe nier kan ontvangen. Geniet van het winkelen, even lekker je gedachten ergens anders. @Riv, bah balen dat je zo slecht slaapt. Kan je overdag een beetje rusten?
Hai Manda, Mooie buik hoor. Hier veel buikpijn nu bah. Nee slapen wil de laatste dagen niet echt meer overdag ook niet. Ben nu aan het rommelen in huis. Moet wel echt rustig aandoen. Maar goed. Stickers met adressen op de enveloppen plakken enzo. Kastje en lades opruimen. Hou jij het nog een beetje vol? Liefs riv.
Ow dat is niet fijn Riv. Doe inderdaad maar rustig aan vandaag. Het is nog wel goed vol te houden gelukkig, maar ben het wel zat. Ik zit natuurlijk ookal bijna 3 maanden thuis vanwege die BI dus van mij mag ze komen. Ik vind het wel een spannend idee dat het gewoon ieder moment kan gebeuren.
Zoonlief zit lekker te spelen met de Duplo en ik hoor hem poepen (hij kan het niet geluidloos, haha). Eenmaal klaar staat hij op, loopt naar de verzorgingstas en haalt daar de lotiondoekjes uit. Ik sta ook op, pak een luier èn Nils loopt linea recta naar de bank om verschoond te worden! *mega-trots*
@riv: Vervelend dat je zowel overdag als 's nachts slecht slaapt. Wel rustig aan doen, hè!? @manda: Wat een mooi en bescheiden buikje! Het is inderdaad allemaal erg veel bij elkaar. Juist in deze periode, waarin ik rust wil ervaren in de aanloop naar de bevalling, blijft 'het' maar komen. Ondanks alles proberen we óók te genieten van de mooie dingen in het leven, van elkaar en het moois dat komen gaat!
Wij zijn vandaag ook op controle geweest. Moesten om 11 uur bij de gyn zijn, maar was enorm druk. Ze zeiden al dat het uitliep, een uur ongeveer. We mochten ook na een half uur terugkomen, hebben dus maar gedaan, even naar AH boodschappen gehaald. Toen we terugkwamen nog 45 min wachten. Bloeddruk was goed, 120/75. Gewicht, toch weer iets afgevallen. In de laatste 8 weken ben ik wel 1,2 kg aangekomen, maar dat wat er 2. Dus in de laatste 2 weken toch weer 0.8 af. We hebben door de drukte geen groei echo gehad. Was ik eigenlijk wel heel benieuwd naar. De gyn voelde al meteen dat ze nog in stuit ligt, en een snelle echo (30 sec) bevestigde dat. Hoofdje tegen mijn ribben (voelt ook beetje beurs), ruggetje links, voetjes rechts bij het hoofdje. Hartje klopte netjes, en nog steeds te weinig vw. Aanstaande dinsdag gaan we een versie proberen. De gyn denkt dat het niet gaat lukken (gezien vw), maar we gaan het in ieder geval proberen!! Dinsdag heb ik om 14.30 uur een versie. Dat gebeurt op de kraamkamer. Mocht het hartje dan achteruit gaan of ik krijg weeen (maar heeeeele kleine kans hoor), dan ben ik al meteen op de goede plek en kan er een keizersnee volgen. Maar in principe gaan we daar niet van uit, haha. (Ik ga voor de zekerheid toch maar vast mijn vluchttas inpakken.)
Hi Smartie, Ik wens je heel veel succes. Ik hoop voor je dat het lukt. Kovu schattig hoor van je zoon, doe jij ook rustig aan. Manda jij ook succes he. Liefs riv
Dames, even snel tussendoor..ik heb een hele slechte internetverbinding nu. Ben dus gisteravond opgenomen vanwege de hoge bloeddruk, had een onderdruk van 114 en spoortje eiwit in urine. Per dag wordt nu bekeken wat plan van aanpak is. Vandaag is mijn bloeddruk vrij stabiel gebleven, alleen zojuist onderdruk van 93. Zal proberen jullie op de hoogte te houden!