Hoi jetje, Wat ontzettend spannend. Gewoon over 4 dagen heb je je kleine al in de armen. Ik duim voor je. Ik denk dat jij de eerste bent. we zijn benieuwd. Hier vanacht veel menstruatieachtige krampen gehad, kleine was ook heel anders aan het bewegen was erg druk. Was effe bang dat het begonnen was ha ha. Nu nog wel buikpijn maar toch weer minder ha ha. Iedereen heel veel succes. Liefs riv
Debby: Nee, nog geen groeiecho gehad. Moet morgen weer naar de gyn, dus ik zal er eens naar vragen. Heb me maar een lijstje gemaakt met vragen, wat heb d'r heel wat Jammer dat bekkentherapie zo weinig was, hoop dat je er de volgende keer wat meer aan hebt. En fijn dat je dochter weer beter is! Smartie: Wat betreft gevoel van blauwe plekken, ik hoor wel eens dat het kan aan de 'binnenkant', dus wie weet. Fijn dat je in ieder geval geen spijt hebt, je hebt het geprobeerd, dus dat kun je jezelf niet kwalijk nemen Jettje: Oehhhh jij bent dus waarschijnlijk de eerste, ik verwacht nl. niet dat hier eerder gaat gebeuren haha Spannend!! Riv: misschien wat voorwerk bij je of indalingsweeen? @ hier: net weer behoorlijk duizelig. Bloeddruk gemeten, maar toch oké. Morgen weer naar het zkh. Ben benieuwd.
ff updateje vanaf hier: Vanmorgen weer naar het zh geweest, werd wakker met het gevoel dat er een olifant op mn buik stond.. Bloeddruk was ok.. bloedwaardes ook, heb alleen wel weer eiwit in de urine.. Als de klachten gelijk blijven of niet erger worden mag ik morgen terug komen, krijg ik klachten word ik opgenomen en gaan we proberen de 37 wk uit te zingen zodat ik dan ingeleid oid kan worden.. Maar we gaan er maar vanuit dat alles goed blijft verder en dat ik geen eiwitten meer krijg..
Woppie, wat vervelend zeg. Wil je dan de 37 weken vol maken of met 37 weken inleiden? Dan wordt het nog spannend of jij of Jetje eerst is. Jetje, spannend zeg!! Ben je er helemaal klaar voor? Blauwe plekken, was vandaag op controle en zei dat het beurs voelde. Zij zei dat het idd van binnen wel blauwe plekken waren en je het een klein beetje vlekkerig op mijn buik zag. Maar zit idd van binnen.
Woppie: Wordt het dus bij jou ook nog spannend of je de 37 weken gaat redden! Hoop voor je dat de klachten niet verergeren. Pfff..hier weer enorm veel last van duizeligheid. Manlief wilt graag dat ik toch even naar het ziekenhuis bel, maar ik ben zo bang dat ik voor 'niks' bel en duizeligheid gewoon íets normaals is nu. Nu ik dit typ kan ik jullie reactie al raden..maar toch Bah voel me zo onzeker!
Ze laten het zowiezo tot 37 weken zitten, mits het niet anders kan. Ga vanavond nog ff naar de winkel om de laatste kleine dingen te halen.. Je weet maar nooit, mocht ik plotseling opgenomen worden dan heb ik alles maar vast.. Heb vanmiddag lekker niks gedaan, maar slapen was er ook niet echt bij ben veel te druk in mijn hoofd..
lonneke trek je niks aan van wat die dokters zouden denken. Die zijn jouw straks weer vergeten en die zijn echt wel wat gewend hoor... woppie dat klinkt eng zo een gevoel. Hopelijk houdt je het nog 5 dagen uit... Ik heb het gevoel dat iedereen over een week of 2 bevallen is hier en dat ik nog tot 42 weken door ga lopen Hier veel last van maagzuur, echt niet lekker maar goed, we kunnen er mee leven...
Heb hier na half 3 eigenlijk geen echte duizeligheids-aanvallen meer gehad. Dus besloten om het zo te laten, maar morgen wel aan te geven als ik weer CTG krijg en afspraak bij de gyn heb. Ik ben erg benieuwd wat ze gaan zeggen over het evt. inleiden. Aan de ene kant bent ik beetje bang dat de gyn zegt, maandag gaan we inleiden..haha! Maar aan de andere kant, zou ik het wel een opluchting vinden. Beetje dubbel allemaal! Woppie: Dus t/m dinsdag willen ze laten zitten op z'n minst..is toch ook al snel hoor! Debby: Niet te veel vanuit gaan, kan nog alle kanten uit! En je knulletje moet eigenlijk nog wel eventjes blijven zitten nu he Vervelend van het maagzuur, hier rond de 33/34 weken ook veel last van gehad, nu gelukkig bijna niet meer!
Debby, hier in mijn buik is het nog hartstikke rustig, dus voor hetzelfde geld, duurt het hier ook nog 5,5 week haha. En jij was de vorige veel te vroeg, das ook niet fijn. Misschien geniet je er wel van dat ie zo lang blijft zitten?
Ben vandaag ook bij de vk, en gyn geweest. Zou alleen naar de vk gaan voor de overdracht, omdat ik nu niet meer naar de vk terug mag. Dus zouden alles gaan afronden. We hadden het over de terugkerende blaasontsteking, maar zij hadden niks gehoord van de huisarts! Wat ik zelf al raar vond van de h.a. is dat ik zelf om een kweek moest vragen, hoewel ik al verschillende kuurtjes had gehad. Uit de kweek kwam toen niks, maar nu (een week later) heb ik weer klachten. De vk vroeg of ik ook gekweekt was op streptokok. Geen idee? Ik neem aan dat de ha wel weet wat ie moest testen? De vk heeft naar ha gebeld en bleek dus alleen een gewone kweek op standaard bacterie te hebben gedaan. Nou, ze was echt niet blij met dit antwoord! Kennelijk moeten ze dit weten als ik ga bevallen, omdat je dan tijdens je bevalling behandeld moet worden voor die streptokok. De vk belde met de gyn om te overleggen. Was heel druk en heeft een kwartier aan de tel moeten wachten, omdat alle lijnen bezet waren. Uiteindelijk heeft ze de gyn gsproken en die was ook echt verbaasd. Ik moest direct a la minute langskomen! Ok, dat doe ik dan maar. Mocht overal tussendoor, dus heb niet hoeven wachten. En nu blijkt dat ik idd weer een blaasontsteking heb. Dit wordt mijn 6de kuur sinds november (dus 2 maanden tijd!) Hij heeft wel een kweek gedaan op die streptokok en dat is dus over 1 week duidelijk. En voor deze week dus een kuur. Toch wel stomme fout van de ha niet dan? - dat ie zelf niet eerder actie heeft ondernomen, en ik er om moest vragen - dat ie niet het juiste gekweekt heeft, terwijl dat zeker moet als je zwanger bent - dat ie niks heeft doorgegeven aan vk of gyn
o ik zou het helemaal niet erg vinden hoor als de kleine nog even blijft zitten. Ik zit er nog lang niet doorheen, al zijn die bekkenklachten niet echt fijn. Ik wil echt wel minimaal tot 38 weken lopen. Lijkt me alleen een beetje saai als ik straks tegen mezelf aan het kletsen ben hier smartie wel super slecht van je huisarts zeg! Wel goed dat je nu overal tussendoor mocht!
Smartie: Wat een stomme fout van je huisarts zeg! Gelukkig kun je wel overal tussendoor en wordt het opgelost, maar je zou toch zeggen dat zo ha wel weet wat ie moet doen, toch?! Debby: Ik klets gewoon door, ook als ik bevallen ben hoor Dus maak je maar niet druk dat je tegen jezelf blijft praten. Hier: Vannacht een enorm onrustige nacht gehad. Ik had een heel onrustige buik en om 3.15u meende ik dat ik vanalles voelde (vals alarm) Nu nog steeds een onrustige buik en alweer twee keer een 'aanval' gehad van duizeligheid. Pfff, moet straks naar het ziekenhuis voor CTG etc en de gyn. Ik ben erg benieuwd wat ze zeggen. M'n onderdruk zat vanochtend weer op 93 (en dat met medicatie).
Goedemorgen alle, L0nneke@ wat vervelend voor je die duizeligheid. Heel veel succes in het ziekenhuis. ben benieuwd wat gyn zegt over het inleiden. Ik vind maandag wel een mooie dag om te bevallen smartie@ wat een domme fout van de HA zeg. Wel goed dat de verlosen de gyn er meteen op inspelen. Heel veel sterkte en hopelijk slaat de ab snel aan en is het geen streptokok. Woppie@ jeetje meid dat is vervelend die eiwitten. Hopelijk word het niet erger en mag die kleine nog even blijven zitten. Succes in het ziekenhuis vandaag. debby82@ we laten je niet alleen hoor, tussen de voedingen door proberen wij gewoon mee te praten manda@ hoe is het met jou? is het al aan het rommelen in je buik. Kovu@ sterkte vandaag voor jou en je man. Gister een niet zo fijne dag gehad. In de ochtend ging het wel. Ben wezen zwemmen met me mannetje, wel met behulp van oma want alleen lukt het niet wel heel de dag misselijk. Veel last van me buik en vannacht wist gewoon niet hoe ik moest liggen. Vanmorgen weer misselijk en 2x overgegeven.. pfffffffffff word moe van me zelf Straks naar het ziekenhuis voor ctg. Nog 4 daagjes, jeetje wel spannend hoor. ben nu nog niet zenuwachtig maar dat zal zondag en maandag wel anders zijn Heb het kaartje klaar, het is helaas niet met de buikfoto geworden me vriend wilde toch iets anders. Vandaag krijg ik de proefdruk ben benieuwd, hopelijk is het goed anders moet ik wel heel snel een ander kaartje maken Groetjesss Jetje
Jettje: Inderdaad, maandag is een mooie dag haha Vervelend dat je je zo slecht voelt, zou het wel even aangeven dat je al twee keer hebt moeten overgeven. Lijkt me niet echt goed. Ook succes in het ziekenhuis! En nog 4 daagjes, superspannend..die spanning zal inderdaad zondag of maandag wel komen denk ik Fijn dat het kaartje nu zo goed als klaar is, hoop dat de proefdruk bevalt want anders wordt het kortdag.
hier is het nog steeds erg rustig. Hoorde vandaag dat een kennis van mijn vriend is bevallen en die was op de zelfde dag uitgerekend als wij. Hahah zie het straks al helemaal gebeuren dat ik tot 42 weken zit te wachten en jullie ondertussen al bevallen zijn. Kan ik gezellig met Debbie blijven kletsen hahahah @Jetje, wat vervelend dat je je zo naar voelt. Nog even volhouden en dan heb jij je prachtige kleine wonder in je armen. Hoop dat je proefdruk goed is. Is dan toch ook weer een last die van je af valt. @Lonneke, spannend. Ben benieuwd wat de gyn zegt. Hoop dat jij je ondertussen ook weer wat beter voelt. @smartie, Sluit me aan bij Jetje. Heel vervelend die verwarring bij de ha. @Woppie en Kovu, succes vandaag in het ziekenhuis. BTW, ik had het al gevraagd in het gezondheidstopic maar niemand reageert echt, maar misschien weten jullie het. Het is me nu al 2 keer gebeurd dat ik bij mijn schoonzus vandaan kom met ontzettend opgezette en jeukende handen. Ik dacht eerst dat het vocht was omdat het daar ook vreselijk warm is altijd. Maar woensdag had ik het ook ineens heel erg benauwd en rode handen, helemaal opgezet en een jeuk dat ik had. Met kerst ik hier ook heel erg last van. Toen dacht ik dat het kwam door de warmte en de lange dag. Ze heeft een hond en die komt altijd lekker bij je liggen en dan aai je die nog weleens. Ik ben nog nooit allergisch geweest voor dieren. Kan je tijdens je zwangerschap ineens allergisch worden voor iets waar je normaal nooit allergisch voor was? Zou wel heel vervelend zijn aangezien schoonzus en schoonouders allebei een hondje hebben.
Nog even snel voor dat ik naar het ziekenhuis ga. De proefdruk is goed gekeurd . Nu alleen nog de adressen controleren en online zetten. manda@geen idee of je zomaar allergisch kan raken tijdens de zwangerschap. misschien heeft de hond vlooie en reageer daar op of een soort huidmijt kan ook nog. Heel vervelend voor je. Als je tot 42 weken blijf lopen heb je wel 2 weken langer verlof maar ik hoop het niet voor. L0nneke@ ik ga het zeker even aangeven. had het gister ook. Ik ben er van tussen, tot vanaaf maar weer Groetjesss Jetje
manda nog nooit gehoord dat je ineens allergisch kan worden... jettje nog 4 dagen... tel je de uren niet af? hier ook vandaag de proefdruk binnen gekregen en goedgekeurd. En nu is mijn lijstje leeg... pfoe wat raar zeg... Ik moet nog wel even de babykamer opruimen en het wiegje opmaken maar kom, bij elkaar is dat een uurtje werk, dat doe ik woensdag wel...
Ff snel updatje, ik ben opgenomen ter observatie... Maar kom zowiezo het weekend niet weer thuis.. ff afwachten dus