nog 81 daagjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door riv, 23 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Woppie: Jawel..dezelfde adviezen ;) Maar zoals je al leest, ik ben niet zo goed in het helemaal niets doen:S Wordt overigens wel nu door m'n lijf gedwongen, dus ik lig op de bank.

Riv: inderdaad anders even VK bellen als het aanhoudt.

Kovu: Fijn om even van je te lezen! Sterkte met alles. Fijn dat in ieder geval het geven van een kraamfeest jullie wat rust kan bieden. Kop op!

2. smartie1980

smartie1980 Niet meer actief

Riv, vervelend. Helpt het om ijswater te drinken?

3. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    Hai Kovu,

Het scheelt weer dat je het feest bij een vriend kan houden, dat scheelt heel wat. Hier is het weer wat weggezakt. Heb twee uur lang op bed gelegen en niks gedaan. Ik snap niet wat het is.

Ik zal het effe aankijken.

Ik wil jou ook nog effe heel veel sterkte en geluk wensen.

Liefs riv

4. manda

manda Bekend lid

17 nov 2009
    622
    0
    16
    Zuid-Holland
    Ow meiden help. Ik heb nu al een halve dag last van een wat pijnlijke buik. Mijn buik voelt geïrriteerd en dat trekt zo naar mijn rug. Als ik een beetje in mijn buik druk lijkt het net alsof er blauwe plekken zitten. De pijn zit een beetje halverwege mijn buik. Wat denken jullie? Gaat er wat gebeuren of is het iets anders? Morgen moet ik weer naar de verloskundige dus kan ik het meteen vragen.

5. smartie1980

Geen idee... Dit is mijn eerste. Maar zou kunnen. Ik hoop het voor je.

6. manda

manda Bekend lid

17 nov 2009
    622
    0
    16
    Zuid-Holland
    Hmm het is nu vooral rugpijn. Kan zijn dat die nu een beetje overbelast is. Nou ja laten we hopen dat er wat gaat gebeuren :)

7. Woppie

Woppie Actief lid

2 feb 2009
    122
    0
    0
    En en en?
    Hoe ist hier?

8. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Haha, ook en en en:p

Hier in ieder geval rustig (helaas) Rotnacht achter de rug met vel wakker liggen, wcbezoekjes en ontzettende rugpijn! :(

9. manda

manda Bekend lid

17 nov 2009
    622
    0
    16
    Zuid-Holland
    Hier ook rustig :( Vannacht ook hier weer drama. Kan gewoon niet lekker slapen. Vanmorgen naar de verloskundige geweest. Alles weer op en top. Ze word zo tussen de 3700 en 3900 gram geschat. Ben heel benieuwd hoe ik dat ga vinden straks.

Dus nog steeds wachten.

10. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Manda: Een aardig meisje dus;) Schattingen willen niet altijd wat zeggen, dus ben eens benieuwd. Wat zei de VK nog van je pijnlijke buik en rug, of heb je het er niet meer over gehad?
    Hoop voor je dat je meisje zich snel gaat melden!

11. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    Hoi dames,

Hier nog best redelijk geslapen zoiezo een paar uurtjes. beter dan de hele nacht wakker liggen. Maar ik ben er zo zat van. het mag van mij zaterdag wel komen. Alles doet zeer echt alles.
    Hebben jullie ook last van je schouders en armen enzo.

Liefs riv

12. smartie1980

Nou, hier allesv rustig. Te rustig. Ik voel de beeb nauweljks. Net 1 beweging.... De hele dag verder niks.

13. manda

manda Bekend lid

17 nov 2009
    622
    0
    16
    Zuid-Holland
    @Lonneke, ja over gehad maar was niks bijzonders. Heb er nu ook geen last meer van. Nou ik hoop inderdaad dat ze niet al te groot is hahah anders word het wel heel pijnlijk allemaal. Vk vond ook wel dat het voor mij tijd was om te gaan bevallen. Maarja helaas niet veel over te zeggen op het moment. Ze heeft me wel het nummer gegeven van een homeopaat die doormiddel van massage een poging kan doen om de weeen op te wekken. Weet nog niet of ik het ga doen.

@Riv, nee geen pijnlijke armen, wel pijnlijke rug. Vooral in het midden en onder.

14. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Hier is het nog steeds rustig, weinig beweging. Misschien stilte voor de storm? Ik weet het niet. Ik verveel me stierlijk, erg zeg!

Smartie: Jij al wat meer beweging of niet?

Manda: Een homeopaat die masseert en daar mee weeen opwekt. Ik heb er nog nooit van gehoord. Apart..

15. manda

manda Bekend lid

17 nov 2009
    622
    0
    16
    Zuid-Holland
    @Lonneke, laten we het hopen stilte voor de storm.
    Tsja ze doen heel veel in combinatie met aromatherapie. Hou daar wel van. Als je bij de vk binnenkomt hebben ze ook altijd zo`n verstuiver aanstaan met rustgevende oliedamp. Kreeg toen ik misselijk was ook een rollertje met olie tegen de misselijkheid. En of die massage helpt geen flauw idee vandaar dat ik twijfel. Ze durven namelijk wel wat geld ervoor te vragen. Het schijnt zo te zijn dat door de massage je lichaam ontspant en door die ontspanning zouden de weeen opgang kunnen komen. Dus hoe dan ook geen zekerheid, maar het kan.

16. Woppie

Woppie Actief lid

2 feb 2009
    122
    0
    0
    Hier is ook alles rustig... word er gek van..
    Lig hele dagen op bed en nog voel ik me ellendig..
    En dan willen ze niet inleiden omdat alles zo goed gaat, als alles goed gaat waarom moet ik dan plat?
    Waarom wachten totdat het misgaat?

17. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Woppie: Ik vind het maar raar hoor. Hier snap ik ook totaaaaal niets van het beleid van het ziekenhuis. Bij m'n opname twee weken geleden werd geroepen dat ik ze gingen proberen de boel uit te stellen tot 37 weken en dan zouden gaan inleiden.
    Nu wachten ze ook af..Moet ook volledige bedrust, maar ben d'r niet zo goed in.
    Wat maakt dat ze 'wachten' bij jou dan?
    Heb je daar uitleg over gehad?

Manda: Wat kost zoiets dan? Als het 'n tientje is zou ik het er gewoon op wagen;)..maar ja..als ze er 30 euro of nog meer ofzo voor vragen..tja..dan is het niet de moeite vind ik.

18. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    Hai een homeopaat kost gemiddeld 95 euro per consult.

Succes

19. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hoi meiden...

manda balen dat het niet doorgezet heeft zeg...

smartie hier ook rustige en drukke dagen, vandaag een rustige dan. Maar als je straks naar de gyn gaat kan je het even aankaarten!

riv zo dat is een dure homeopaat, dat zou ik er niet voor betalen...

woppie: hmmm waar heb ik allemaal pijn ;) voor mijn benen, mijn heupen en rug. Maar ook een beetje mijn schouders en armen pffff....

Beleid van ziekenhuizen: sja 37 weken is echt nog wel erg jong voor inleiden hoor. Als de baby dan vanzelf komt is het een ander verhaal maar veel kindjes van 37 weken hebben nog geen optimale zuigbehoefte waardoor ze te veel kunnen afvallen in het begin en ook kunnen ze hun warmte nog niet heel goed vasthouden. Veel kindjes die met 37 weken worden ingeleid eindigen toch nog wel een paar daagjes op de kinderafdeling. Daarom willen kinderartsen toch vaak wel wachten tot tussen de 38 en 39 weken...

O en wat wel heel frustrerend is... ze kijken nu niet naar de moeders he (alleen in noodgevallen) nu geld bijna alleen wat het beste is voor de baby...

Hier gaat het nog ok. Bij mij mag de baby officieel nog niet komen dus ik tel de dagen af naar de 37 weken. Ik zit veel thuis en dat vind ik wel moeilijk...

20. manda

manda Bekend lid

17 nov 2009
    622
    0
    16
    Zuid-Holland
    Ahh dames wat een nare berichten allemaal. Dikke knuffel. Ik merk dat iedereen het gewoon zat is. Zonde dat die volle maan niks heeft gedaan voor ons. Had ook stiekem wel gehoopt op een bevalling.

@ziekenhuis, ik heb er zelf geen ervaring mee, maar als ik jullie zo hoor wordt je daar niet echt blij van.

Heb het even opgezocht. Ik zal een linkje bij voegen. Ik word alleen niet zo blij van de prijzen. In mijn geval zal het gaan om de overtijdsbehandeling.
    | Embody | Zwangerschapsmassage | Den Haag | Tarieven |

Deel Deze Pagina