nog 81 daagjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door riv, 23 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    oei wat duur manda!

2. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Poeh wat duur, dat zou ik er niet voor over hebben! Maar ja, ieder voor zich natuurlijk ;)

3. manda

manda Bekend lid

17 nov 2009
    622
    0
    16
    Zuid-Holland
    Nou ik ook niet hoor. Lijkt me echt heerlijk om te doen, maar niet voor zoveel geld. Wacht dan liever nog even tot ze zelf komt. Uiteinderlijk komt ze toch wel vrijwillig of niet :p

4. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    aan de andere kant. Misschien bespaar je nu wel op shoppen ofzo omdat je niet meer weg kunt ;) en je maakt al zoveel kosten voor de baby, misschien kunnen id epaar tientjes er nog wel bij...

5. Woppie

Woppie Actief lid

2 feb 2009
    122
    0
    0
    Is idd wel erg duur..
    Maar van de andere kant lijkt het me ook wel heerlijk..
    Maar dan volstaat een gewone massage ook wel lijkt mij.
    Maar je hebt toch ook accupunctuur ofzo (hoe schrijf je dat) om de weeen op te wekken?
    Of een voetmassage...

6. jettje

jettje Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.541
    0
    0
    zv-er
    Goedemiddag meiden :D

Vandaag uit het ziekenhuis gekomen met mijn kleine meid :D:D:D
    De keizersnee is goed gegaan. Had heel veel vruchtwater wel
    3 liter :$. De suikers waren gelukkig goed bij de kleine meid dus
    mocht haar meteen bij me houden.
    Ik had al 2 cm ontsluiting en de kleine lag nog lang niet goed.
    Ze lag nog veelstehoog en verkeerd voor het geboortekanaal.
    De gyn gaf aan dat ze blij was dat ze de datum had vervroeg.
    Ik ben gestart met borstvoeding en tot nu toe gaat het goed,
    hopelijk blijft het goed gaan. Vorige keer is bv niet gelukt.

Hier de gevens dan ;)
    Onze kleine meid heeft de naam PHOEBE gekregen,
    is om 13:03 geboren, lengte 52 cm en 3930 gram.

Groetjesss Mama Jet :D

7. jettje

jettje Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.541
    0
    0
    zv-er
  8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    wat een schatje jettje!

Van harte gefeliciteerd!!!

Nou de eerste baby is een feit...

9. manda

manda Bekend lid

17 nov 2009
    622
    0
    16
    Zuid-Holland
    Ow Jetje wat een schatje. En wat een leuke naam! Nou mooi dat alles goed is gegaan.

Ga heerlijk genieten.

Gefeliciteerd met de geboorte van Phoebe!

10. smartie1980

smartie1980 Niet meer actief

Jetje, wat een lekker troeleke zeg! Heel lief. Leuke naam!

Homeopaat: als ik zeker wist dat het zou helpen, zou ik het er wel voor over houden. Maar ja, je weet het niet, dus dan is het toch wel veel geld.

Vandaag bij gyn geweest. Alles was goed. Was 2 ons aangekomen in 2 weken. Zit bijna op startgewicht. Bloeddruk 120/60.
    De baby is echt goed gegroeid, ze is nu 2700 gram bij 37.3 weken. Goed he!!
    Verder ook wat meer v.w. Ze ligt nog steeds in stuit (wisten we wel) maar nu meer met haar hoofdje in het midden, niet meer tegen de ribben. Dus ze zit echt op haar billen recht overeind.

Inleiden is echt niet nodig, we wachten gewoon tot ze zelf komt.
    Ik kreeg trouwens wel op mijn kop dat ik niet had gebeld bij minder leven. Hij wil dat echt weten en steeds controleren, ivm vw en groei. Nu voel ik trouwens wel weer beweging.

11. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    jetje gefeliciteerd met jullie dochter. Prachtig mooi meisje.

Heel veel geluk.

Liefs riv

12. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Even snel: Jettje gefeliciteerd met je prachtige dochter Phoebe! Wat 'n mooi meisje!:) Fijn dat alles goed gegaan is. Geniet van deze tijd.

13. Woppie

Woppie Actief lid

2 feb 2009
    122
    0
    0
    Jettje gefeliciteerd met je mooie meid!
    Geniet er maar lekker van!

14. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Smartie: Fijn dat alles weer oké was bij de gyn. Volgende keer dus wel bellen als je minder leven voelt.

Hier een rotnacht achter de rug. Zo meteen weer naar het ziekenhuis voor controle en afspraak gyn. Verwacht er niets van eigenlijk vandaag.

15. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    Hai Lonneke,

We kunnen elkaar weer de hand schudden. hier ook de hele nacht niet geslapen.

We moeten nog effe.

Succes.

16. manda

manda Bekend lid

17 nov 2009
    622
    0
    16
    Zuid-Holland
    @Lonneke en Riv, balen dat jullie zo slecht hebben geslapen. Hoop dat jullie nog een beetje kunnen rusten vandaag.

@Lonneke, veel succes vandaag in het ziekenhuis.

@hier, mag eigenlijk niet klagen vandaag. Heb redelijk geslapen en voel me verder goed. Dus voor nu ben ik helemaal tevreden :)

17. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Ik zal duimen voor een betere nacht voor ons Riv;)

Manda, fijn dat je vandaag een 'redelijke' dag hebt. Lekker :)

Hier net terug uit het ziekenhuis. Ik had maandag toch vertelt dat ze geen urine hadden afgenomen (na 4x vragen, was niet nodig zeiden ze) en dat het zo druk was etc.
    Nou, vandaag weer een drukke bedoeling. Niet erg hoor, maar ik gaf wederom aan van de urine..neer hoor niet nodig zei de VK op de verloskamers. bloeddruk opmeten, deed de VK daar een keer. Ik zo, volgens mij moet dat om de 5 min nu om een goed beeld te krijgen. Nee hoor, niet nodig zei de VK. Ik zo, nou iedere keer is dat wel zo gegaan, dus volgens mij is dat de bedoeling. Antwoord, nee hoor.
    Nou ja, ik dacht stik er in..snap er niks meer van, ik vraag het zo meteen wel aan de gyn (had er na de afspraak met de gyn staan)
    Afspraak bij de gyn. Ze was me dus al voor door te vragen waar de uitslagen van de urine waren en de bloeddrukmetingen van vandaag. Ik m'n verhaal gedaan. Jezus, ze was me toch een partij kwaad haha. Meteen bellen naar de VK daar en die kreeg ze er toch over! Al met al een heel verhaal..uiteindelijk ben ik weer helemaal goedgekeurd en moet ik komende week weer terug.

18. manda

manda Bekend lid

17 nov 2009
    622
    0
    16
    Zuid-Holland
    @Lonneke, nou dat is ook wat zeg. Ook irritant als er niet naar je geluisterd word. Maar goed dat je nog een afspraak had bij de gyn. Hoop dat het nu voor de volgende keer wel duidelijk is.

19. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    @lonneke wat een gedoe zeg in het ziekenhuis pfoe pfoe...

Hier heb gisteravond nog even aan de ctg gelegen ivm minder leven maar alles was goed.

Vandaag groeiecho gehad, de kleine weegt al 2990 gram. En controle bij de gyn was ook weer goed. Nu over 2 weekjes weer terug komen, dan ben ik gewoon de 37 weken voorbij. Raar hoor...

20. Woppie

Woppie Actief lid

2 feb 2009
    122
    0
    0
    @L0nneke: Wat vervelend dat ze niet naar je willen luisteren, ik ken het helaas..

Moest vandaag weer voor controle, ze hebben snel mn bloeddruk gemeten toen kon ik wel weer gaan.
    Waarom neem ik dan urine mee?
    Nou assistente gevraagd, deze heeft mn urine gecontroleerd met een stickje nou hoppa.. 2 plusjes.
    Terwijl ik maandag maar een spoortje had.
    Zij weer nagevraagd, nee hoefde verder niet naar gekeken te worden zou wel goed zijn.
    Maar aangezien mijn bloedwaarden ook schommelen, ze waren afgelopen zaterdag niet goed, maandag wel weer..
    Maar ik vind het een beetje raar allemaal.
    Dat vond de assistente ook, tja ik had voor de zwangerschap al eiwit in de urine maar dat was maar een heel klein beetje een spoortje.
    Daarna was het 1 plusje en nu dus al 2.
    Nouja ben doodleuk weer naar huis gestuurd, en ben er dus niet gerust op.
    Zodra ik klachten krijg hang ik meteen weer aan de telefoon en eis ik toxlab.

Deel Deze Pagina