@jettje: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje Phoebe! Wat een wolk van een meid! Mooi meisje! Geniet van elkaar!!!! Dames, dank jullie wel voor de lieve woorden! Vanmorgen heeft de bekkentherapeut besloten een bekkenband te bestellen, om zo de laatste weken voor mij qua bi wat draaglijker te maken.
@Kovu, dat is fijn. Ik heb ook een bekkenband en soms is het echt even heerlijk om te gebruiken. Hoe is het verder met jullie?
Debbie: Weer voldoende leven? En inderdaad over twee weekjes heb je ook de 37 weken al bereikt! Gaat sneller dan je denkt Woppie: Erg herkenbaar, jou ziekenhuisbezoeken gaan ook niet erg soepel! Bah..zoals je zelf al zegt, als er iets is, voelt of juist niet voelt, meteen aan de bel trekken! Dat standpunt heb ik nu voor mezelf ook echt ingenomen. Ik zal blij zijn als onze kleine meid er is, pff! Kovu: Hoop voor je dat de bekkenband wat verlichting kan bieden. Ik heb hem hier al weken ivm BI, nu de laatste weken gebruik ik hem bijna niet, omdat ik er meer last van heb, dan profijt.:S
hai dames, Hier een redelijke goede dag gehad. Heb afgelopen nacht goed geslapen. Alleen sinds gisterenavond zo'n pijn onder en rond het schaambot. Het doet echt pijn. Af en toe buikpijn en heb rugpijn. Nou ja we zullen het zien. Succes iedereen. Liefs riv.
* breekt in * Riv wij hebben elkaar lange tijd geleden 'gesproken' op een Topic waarvan ik de naam niet meer weet. Wat ontzettend mooi dat je nu al bijna jullie wonder in jullie armen mogen sluiten zeg. Na zo'n lange tijd en een lang verhaal in de MMM, toch spontaan gelukt. Ben erg blij voor jullie. Succes en sterkte met de bevalling. En geniet straks van jullie wonder. * breekt uit *
@Riv, nou we kunnen elkaar een hand geven. Prima geslapen voor mijn doen, maar heb precies de zelfde klachten als jij. Heel erg last van mijn schaambot met wat krampjes. Het lijkt ook heel week te voelen allemaal net als of je ongesteld bent. Trekt inderdaad een beetje naar mijn rug. Ik hoop zo dat dit een teken is dat het niet lang meer duurt. Is het trouwens zo dat je eerst je slijmprop moet verliezen voor alles begint. Hier nog niks verloren dus vroeg me af of dat eerst komt.
Hoi Manda, Ik las net op een internetsite dat het kan dat je een slijmprop als eerste verliest maar dat hoeft totaal niet, het kan ook beginnen met weeeen natuurlijk of het breken van de vliezen. Ik hoop voor jou dat het snel komt, kan me voorstellen dat je er echt klaar voor bent. Ik hier ook maar ben nu 37 weken. Jij al bijna 3 weken verder. Ik duim voor je dat het vanacht komt. Liefs riv
Ok nou dan ben ik benieuwd of het door gaat zetten. We hopen het zo. Ik hoop dat het bij jullie dan ook lekker gaat opschieten. Duimen maar! We hebben vandaag echt zo`n luie dag dus net lekker pizza besteld. Ik heb er 1 met peperoni besteld. Vriendlief meteen er bovenop of ik dat wel mocht en hoe dat met bv zat. Stel dat ze morgen word geboren heeft ze vieze bv hahaha. Ik moest daar wel heel erg om lachen.
haha manda! Daar kan je nu nog geen rekening mee gaan houden toch? hier ook schaambotpijn... hopelijk komt dat van indalen...
Manda: Hoop voor je dat het snel doorzet! Haha en wat grappig dat je man er al rekening mee houdt wat de beeb binnen zou krijgen bij de bv Riv: 37 weekjes, nu mag het beebje officieel komen! Hier nog steeds gehad, ik kijk de uren echt weg op de klok. Heel erg! Ga zo maar weer naar bed, hopen dat het snel morgen is! Bahbahbah..
hihi ja heb ook echt vreselijk hard gelachen om die opmerking. Wel erg leuk dat hij er al zo mee bezig is. @Lonneke, kan het me voorstellen dat je het zat bent.
De laatste en weer de eerste Nog geen babynieuws? Hier wat gerommel in m'n buik gisteravond, toch in slaap gevallen. Hoopte dat het wat zou zijn, maar nee..denk voorwerk Nu sinds 'n uurtje ook weer wat ongesteldheidskrampen. Er gebeurt iéts, maar niet veel
Lonneke, hoop het! Voel me vandaag niet zo lekker. Gisteren met mijn man meegeweest, hij moest competitie badmintonnen. Veel last van mijn rug en buik. Af en toe wat kramp. Maar niet het gevoel dat het begonnen is ofzo. Op de terugweg naar huis blaascontrole gehad, kreeg ik natuurlijk net toen een oefenwee. Moest hem wel wegzuchten. De politie zag het niet (ik zat op de bijrijders) maar vond het wel lullig moment. Thuis ook nog veel kramp gehad, maar toch gewoon kunnen slapen. Vanmrogen vroeg wakker, en effe in bad geweest. (werd minder, dus zal alleen nog maar gerommel zijn, niet het echte werk.) En daarna moeten spugen, op lege maag. Dus gal. Auw auw auw. Het hield ook niet op. Nu zit ik met een pijnlijke maag op de bank. Tegenwoordig hoef ik eigenlijk nooit meer te spugen met lege maag, dus dit is weer nieuw / oud, afhankelijk van hoe je het bekijkt.
goedemorgen meiden. Nog geen babynieuws meer? Hier alles ok, behalve dat de verveling keihard toeslaat. Er zijn hier toch nog meer meiden met BI en al een kind? Hoe vermaken jullie je nog?
Hai dames, Smartie, Gelukkig voor je dat de politieman het niet gezien heeft, ach anders had het nog niks uitgemaakt toch. Lonneke, Bij mij ook alles weer rustig, we zullen het wel zien. Succes ermee ha ha. Manda hoe is het met jou? Liefs riv
@Lonneke, Dat is balen. Als het nou eens doorzet Zou fijn zijn. @Smartie, zal je altijd zien. Dat soort controles komen altijd net op de verkeerde momenten. Wel heel vervelend dat je weer zo misselijk bent. @Debby, die verveling herken ik wel. Heb dan nog geen kinderen rondlopen, maar kan door die BI ook niet zo heel veel. Kom misschien 2 keer in de week buiten. Vriendlief wilt niet dat ik alleen ga (mag vanaf aankomende week ook niet meer alleen van hem naar vk. Hoe bedoel je overbezorgd hihih) En sowieso is een wandeling nou ook niet echt een feest. @Riv, bij jou alles weer rustig zo te lezen. Tsja hier eigenlijk ook. Gisteren wel de hele dag last gehad maar vandaag is het weer weg getrokken. Had vorige week ook al zo`n dag. Van mij mag het nu wel gaan beginnen hoor. Maarja de vk zei al als je erop gaat zitten wachten duurt het alleen maar langer.
Smartie: Zul je inderdaad net zien op zo'n moment, ach ja, al had die politieagent er wat van meegekregen. Die zijn toch wel wat gewend neem ik aan Vervelend dat je nu moet spugen met een lege maag, spugen is sowieso al geen pretje, laat staan alleen maar gal. Kun je wel iets van eten binnenhouden nu dan? Debby: Hier ook BI, geen kindje..Ik zit al sinds 23 weken zwangerschap daardoor thuis. Kon toen nog enigszins hier en daar wat zelf doen, maar nu steeds meer last. En in combinatie met m'n hoge bloeddruk en dus verplichte bedrust kan ik nog minder. Denk ook dat ik daardoor er al flink doorheen zit. Ik heb het zo gehad met niks kunnen/mogen! Terwijl ik aan de andere kant vind dat ik niet moet zeuren. Riv: Jammer dat het bij jou weer rustig hier. Hier blijf ik last houden van pijn in m'n rug en krampen in m'n buik. Maar ja, ik ga nergens van uit! Manda: Haha hier ook zo'n overbezorgde man..ene kant wel lief, maar ook soms irritant Verder houd ik ontzettend veel vocht vast, jemig, wat een olifantenbenen heb ik. Ben nu de laatste twee weken 7 kg aangekomen. Waar gaat 't heen.. haha! Vandaag proberen maar wat te gaan doen, of ja, zorgen dat ik wat afleiding heb, want zoals ik net ook al ergens las..wachten op de bevalling schiet ook niet op
Ow meiden ik kan wel huilen. Kregen we eerder te horen dat een kennis van ons die op de zelfde dag was uitgerekend 1,5 week eerder is bevallen. Zie ik net dat onze beneden buren ook eerder zijn. En die waren pas 30 januari uitgerekend Hoe oneerlijk is dat! Ik wil ook, ik wil ook, ik wil ook. Zo dat is er ook uit.