nog 81 daagjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door riv, 23 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Wat is het rustig;)

Hier weer vroeg op, moet zo naar het zkh voor controle.
    Verder weer een kl*tenacht. Bahbah..hoop dat ik vanmiddag nog even een dutje kan doen.

2. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Hier weer terug van het zkh. Alles zag er goed uit. Bloeddruk iets verhoogd, maar niet zorgwekkend. Dus weer naar huis en afwachten.

3. manda

manda Bekend lid

17 nov 2009
    622
    0
    16
    Zuid-Holland
    @Lonneke, Hoop dat je nog even lekker hebt kunnen slapen na je ziekenhuis bezoek. Fijn dat alles er goed uitziet. Hebben ze dit keer wel naar je urine gekeken?

4. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Slapen nog niet gedaan, probeer ik na het middageten. Urine had ik meegenomen en dus in handen geduwd;) Zat 'n spoortje eiwit in, maar wederom onder de waarden.

Hoe is het met jou Manda, voel je al iets?

5. manda

manda Bekend lid

17 nov 2009
    622
    0
    16
    Zuid-Holland
    Dat is mooi. Toch fijn dat alles goed gaat.

Hier is alles rustig. Soms wat lichte krampjes, maar die trekken ook weer weg. Morgen weer naar de verloskundige. We hebben een hoop vragen met betrekking tot eventueel inleiden en wanneer dat word gedaan. Tevens hoop ik dat ze kan kijken of er al het een en ander aan het verweken is en of ze misschien al kan strippen. Weet niet wanneer ze dat normaal proberen, maar we kunnen het altijd vragen.

6. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Inderdaad Manda, vragen staat vrij, dus gewoon even vragen! Hoop voor je dat ze al zou willen strippen en dat het natuurlijk wat op gang brengt.

Hier nog niet echt geslapen, ben doodmoe, maar val af en toe wat weg en schrik dan weer wakker.

Waar is iedereen eigenlijk?:p Zijn jullie stiekem aan het bevallen;)

7. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    hai dames,

Gisteren veel gerommel in de buik baby was erg druk.
    Slecht geslapen. Vandaag boodschappen gedaan en effe gewinkeld met een vriendin. 2 of 3 winkels hoor ha ha. Maar de baby ligt weer verkeerd. Heb weer erg veel last van mijn schaambeen. Verloskundige gebeld moet tegen 18.00 uur weer effe bellen en kijken wat er er nog aan kunnen doen.

Ik hou jullie op de hoogte.

Liefs riv.

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    goedemiddag... nog steeds geen beebs...

manda jij loopt gewoon al over tijd zie ik... ik zou het ook vragen hoor!

hier vandaag een dagje zonder mijn dochter dus lekker uitgeslapen. Nog 6 dagen en dan ben ik 37 weken...

9. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Riv: Jammer dat de baby alweer verkeerd ligt. En nu?

Debby: Lekker, nog even en je hebt ook de 'grens' van 37 weken bereikt!

10. manda

manda Bekend lid

17 nov 2009
    622
    0
    16
    Zuid-Holland
    @Riv, balen zeg. Moet ze de baby nu weer goed leggen of gaan ze wat anders proberen?

@Lonneke, Hmm dat is ook niet echt prettig. Hopen dat je vannacht heerlijk zal slapen.

@Debby, Ja nog even en je bent 37 weekjes :D

Ben inderdaad alweer 2 dagen overtijd :( Nou ja hoop morgen meer te kunnen vertellen.

11. smartie1980

smartie1980 Niet meer actief

Tja, debby, het lukt nu beter dan de vorige keer he. Toen had je je kindje al 2 weken.

Riv, vervelend. Hoe was het bij de vk? Heeft ze het schoudertje weer weg kunnen masseren???

Lonneke, fijn dat alles goed was bij de vk.

12. jettje

jettje Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.541
    0
    0
    zv-er
    Goedeavond meiden,

Hier even een berichtje van mij :D ben jullie niet vergeten hoor ;)
    Heb een paar dagen terug gelezen en nog steeds zwanger allemaal
    had wel gedacht dat sommige zouden zijn bevallen ;)
    Wat spannend allemaal voor jullie, kan me voorstellen dat jullie
    het wachten soms wel zat zijn.

Hier gaat alles wel goed. Heb een heftige kraamweek achter de rug.
    Jamer genoeg veel problemen gehad met borstvoeding, allemaal
    heel erg emotioneel:(. Me kleine meid deed het ook even niet
    zo lekker, was erg sloom en had nergens kracht voor.
    Ze wilde ook niet groeien, gelukkig gaat het nu weer wat beter met haar.
    Vandaag had ik voor het laatst kraamzorg nu staan we er alleen
    voor zeg maar.
    Heb de 1ste 4 dagen een hele goede kraamhulp gehad, die meteen
    de dingen goed oppakte.
    Ze heeft mijn heel goed begeleid met de borstvoeding problemen en ook had ze goed door dat Phoebe het minder deed. Ik heb heel veel aan haar gehad vond het heel jammer dat ik maandag een ander kreeg.
    De 2de was ook wel goed maar zoooo anders dan de eerste.
    Ik moet heel eerlijk zeggen dat alles heel vermoeiend is.
    Echt een tip voor jullie neem jullie rust in de kraamweek.
    Mijn kraam lette heel goed daarop, zodra ze zag dat ik moe was, werd ik naar
    bed gestuurd. Bezoek werd zelfs afgezegt en dat was maar goed ook.
    Ik ga er weer van tussen de kleine meid moet ook weer eten.

Groetjessss Jetje

13. smartie1980

smartie1980 Niet meer actief

Jetje, leuk dat je nog effe komt kletsen. Ik hoor dat vaak dat een kraamweek heel heftig is. Maar vast ook wel heel mooi?

14. manda

manda Bekend lid

17 nov 2009
    622
    0
    16
    Zuid-Holland
    Goedenmorgen dames,

@Jetje, wat leuk om van je te horen. Fijn dat het nu wat beter gaat met Phoebe! Lijkt me erg heftig allemaal hoe het is gegaan de afgelopen dagen. Hoop dat je nu meer rust hebt.

@Hier, Vandaag naar de vk geweest. We hebben gevraagt of ze misschien even kon kijken of er al wat was gebeurd en misschien wilde strippen. Nou het kwam er gewoon op neer dat we geduld moeten hebben. Ze zei dat de meeste kindjes worden geboren tussen de 40.4 en 40.6 weken en dat ze tot die tijd eigenlijk niks doen. Nu moet ik dinsdag bellen voor een afspraak bij de gyn. Daar moet ik dan donderdag heen en vrijdag weer naar de verloskundige om eventueel te gaan strippen. Inleiden doen ze pas met 42 weken :( Ze gaat er vanuit dat onze kleine meid vanzelf wel komt, maar goed je weet nooit.
    Ze probeerde ons wel gerust te stellen en dat de baby het gewoon erg fijn heeft in de buik.

@pech, nou dat was ook wat. We liepen vanmorgen naar de auto en ineens klap ik zo door mijn enkel:$ Gelukkig stond er een auto waar ik me aan vast kon pakken anders had ik mooi op de grond gelegen. Vriend had meteen een hartstilstand geloof ik. Die heeft me de rest van de tijd vastgehouden tijdens het lopen ;) Maarja nu zit ik dus lekker met een hele pijnlijke enkel, kon er ook nog wel bij.

15. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    hai dames,

Manda o jee ook nog last van je enkel. Bah doe maar lekker rustig aan.

Gisterenavond nog weer naar de verloskundige geweest. Kindje was niet helemaal terug maar lag niet meer zo goed zoals je hem had neer gelegd. Het was beter als de dag ervoor. Ze heeft me nog een behandeling gegegven. Ik krijg er alleen erg veel rugpijn van. Gisteavond werd het mij allemaal te veel. Thuis op bed moest ik echt effe huiilen bah.

Maar bij de verloskundige; eerst zei ze ik ga je helpen ik ga je 1 deze dagen strippen. Maar we hebben het er nog over gehad en we gaan dat nog niet doen, als het niet doorzet dan is het wel heel erg jammer en het is wel een risico. Ik probeer mijn best te doen tot dinsdag en dan moet ik weer naar de verloskundige. Maar ik heb echt veel pijn.....

Iedereen heel veel succes.

Jetje jemig een zware week ik hoop dat het je nu wat beter afgaat en dat je kunt gaan genieten.

Debby bijn 37 weken heerlijk he.

Liefs riv

16. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    manda strippen heeft ook maar nut in 25% van de gevallen he... dus nog heel eventjes volhouden... hopelijk hoef je niet ingeleid te worden.
    Wat naar van je enkel!

jettje balen dat je kraamweek zo heftig was. Hopelijk gaat alles nu goed met de kleine meid.

Hier niet zo veel te vertellen. Heb het kraammatras op mijn bed gelegd en alles is nu zo goed als klaar voor de baby. Probeer de dagen te slijten met binnen zitten want ik heb veel last van mijn bekken.
    Ik ga er gewoon nog van uit dat de baby nog minstens 2 weken binnen blijft.

17. manda

manda Bekend lid

17 nov 2009
    622
    0
    16
    Zuid-Holland
    @Debby, ow dat wachten is zo vervelend. Vooral als je binnen moet blijven zitten. Misschien trekt de pijn nog een beetje weg en kan je kleine stukjes gaan wandelen of iets. Het gaat bij jou ook lekker opschieten he. Nog eventjes :D

@strippen, ik had inderdaad ook al gelezen dat de kans groot is dat er niet veel gebeurd. Ik denk dat het gewoon meer voor mijn eigen gevoel was, dat ik wou dat ze even ging voelen. Je zit nu maar een beetje te wachten en hebt geen idee of er al wat gebeurd daar beneden. Ik voel wel krampjes enzo, maar die trekken oof weer weg.

@Riv, spannend allemaal hoor! Wel heel erg balen dat je zoveel pijn hebt :(

18. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Riv: Balen dat je zoveel pijn hebt :( hoop dat het wat minder wordt.

Jettje: Heftige week dus. Neem ook aan wel momenten dat je hebt kunnen genieten?

Debby: Laten we uitgaan van die twee weken. Vervelend dat je zoveel last hebt van je bekken.

Manda: Jammer van het strippen. Het heeft natuurlijk niet altijd het gewenste resultaat, maar toch. Je moet dus geduld hebben. Pfff..pas bij42 weken gaan ze dus inleiden. Hoop dat je daar niet op hoeft te wachten!

Hier geslapen als een prinses. Ik lag om 20uur in bed, zo moe was ik. Verder is het rustig, dus we wachten en wachten..en wachten;)

19. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    Wat is het hier rustig jah. Iedereen aan het bevallen?
    Nou hier nog niks. Alleen vanacht toen ik ondraaide kreeg ik in een keer over pijn. Verschrikkelijk het is nu weer weg.
    We zullen zien.

iedereen succes.

20. manda

manda Bekend lid

17 nov 2009
    622
    0
    16
    Zuid-Holland
    Hier ook niks. Behalve erg veel pijn aan mijn enkel :p Maar we blijven hopen dat ze 1 deze dagen komt.

Ben benieuwd Riv of er bij jou wat gaat gebeuren.

Deel Deze Pagina