Hai dames, Hoe is het hier nu? Hier nog niks veranderd. Alleen dat ik vanacht om 4 uur de adminstratie aan het doen was. Het moet niet erger worden. Slapen gaat erg slecht. Jammer genoeg. Hoe zou het met Manda zijn? Liefs riv. Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag?
Net toch echt een 'klodder' afscheiding. Haha, sorry voor de details. Dus geen vruchtwater, want neem aan dat dat niet gelijk komt zeg maar.. Riv, hier ook een rotnacht achter de rug. Kijk echt uit naar een nacht 'gewoon' slapen. Kun je wel overdag ergens nog een beetje bijslapen?? Hier vandaag geen plannen, ben nu op internet aan het zoeken naar een lekker bakreceptje met spul wat ik nog in huis heb. Hoop wat te vinden
Plannen vandaag: effe vast de adresstickers maken, hoeven ze straks alleen nog maar op de envelop geplakt. Kaartje2go verstuurd nl geen enveloppen vooraf op... Verder wil ik straks alle post / admin doen. En misschein nog een dutje ofzo.
Smartie, jij hoeft nog maar 1 week ja en dan ben je uitgerekend. Wat gaat dat snel ha ha. Beetje positief blijven he.
Ik ben echt benieuwd wie de volgende zal zijn met een beebje in haar armen Hier bezig met fotoalbums updaten. Tijd geleden al mee begonnen maar telkens geen zin in. Nu net toch maar weer opgepakt en heb al best veel gedaan. Trots op mezelf haha!
Lonneke jij bent ja ook al 39 weken wat loop ik achter jah. Goed bezig hoor, Ik lig op bed en echt alles doet pijn. liefs riv.
Nou, riv, het scheelt maar 5 dagen hoor. Je zou zo voor kunnen zijn. Vervelend van de pijn. Veel sterkte!8)
Smartie, Dank je wel ik dacht net effe dat de weeeen op gang kwamen maar weet het nu ook niet zeker. Liefs
Inderdaad Riv, wil niks zeggen, je kunt zo Smartie en mij voor zijn haha! Riv: Morgen ging VK je evt. strippen toch? Of verwar ik je met iemand anders? En idee dat weeen op gang kwamen, wat voelde je of dacht je te voelen?
dames even snel. Vannacht ben ik bevallen van een kerngezonde dochter. We noemen haar Elise en we zijn zo trots maar ook zo moe. Later meer...
Hai, Nou net toch echt weer het gevoel dat ik weeen had. Enorme menstruatieachtige krampen en daarbij ook pijn in de rug. Ik moest het echt wegpuffen. Nu alleen niks meer dit nou al twee keer gehad. En ik heb een druk op mijn schaambeen. Manda gefeliciteerd geweldig man. geniet er lekker van.
Goedeavond meiden, Manda, Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Leuke naam Elise, geniet er van! Smartie@ ik heb ook mijn kaartjes via kaartje2go en heb het hun laten opsturen. Heb de adressen ingevoerd en hun doen de rest. Dat vond ik wel zo makkelijk. Het kamertje ziet er leuk uit. L0nneke@ nog gelukt met het update van je fotoalbum? Riv@ vervelend dat het slapen zo moeilijk gaat. Moet zeggen was er zelf ook om 4:00 uit maar was met een voeding bezig en niet de administratie Hopelijk zetten de weeen snel een keer door. De druk op de schaambeen kan ook al betekenen dat je onsluiting heb. Ik heb dit ook gehad en volgens de gyn had ik al 2 cm ontsluiting. Kovu@ het zit jullie echt niet mee he, nu weer een overstroming Hopelijk valt de schade een beetje een mee. Sterkte verder. Vandaag is mijn moeder even langs geweest, dat was wel even lekker. Zij heeft Jarod naar de opvang gebracht en ze heeft de strijk gedaan, daar ben ik heel blij mee Jammer genoeg woont ze niet dichtbij anders kwam ze wel vaker. Ze moet ruim 45 min in de auto zitten voor dat ze hier is vandaag ook met Phoebe naar het CB geweest om te wegen, ze weeg nu 3870 nog steeds onder haar geboorte gewicht. Het drinken blijft moeizaam gaan. Morgen komt de verpleegkundige langs van het cb ben benieuwd wat zij er van vind. Hele fijne avond allemaal. Groetjesss Jetje
Manda, proficiat! Ben heel beneiuwd naar fotos van Elise en je geboorteverhaal! Riv, ben benieuwd of het weeen zijn! Jetje, fijn dat de wijkerverpleegster wil meedenken over het drinken. Komt vast goed, schatje.
@riv: We moeten wel positief blijven en vooruit blijven kijken om overeind te kunnen blijven...... voor onszelf en zeker voor de kindjes! Meid, voor jou ook veel sterkte! @L0nneke: Hoe was het bij de gyn? @smartie1980: Zoek je mee naar een klavertje vier? We hebben vanavond namelijk te horen gekregen dat Kovu-man nog minimaal twee weken in het ziekenhuis moet blijven! Mijn adem bleef achter toen ik het hoorde en ik kwam niet meer uit mijn woorden...... Er is nu in ieder geval duidelijk dat er tevens een ontsteking zit in de longen. Vanwege de halskatheter (voor de diayse) wil men geen risico nemen dat er een bacterie op die lijn gaat zitten en de antibioticakuur moet daarom in het ziekenhuis plaatsvinden, zodat ze Kovu-man goed in de gaten kunnen houden. Rationeel kan ik het hier alleen maar mee eens zijn. Emotioneel kan ik er met mijn hoofd niet bij wat er allemaal gebeurd. Leuk, jullie gaan het geboortekaartje ook via Kaartje2go regelen. Wij ook! Heb je zelf ontworpen of een bestaand kaartje gekozen? De adresetiketten hebben wij ook alvast geprint, omdat de enveloppen inderdaad pas tegelijk met het geboortekaartjes worden verstuurd. Je kunt, wat jettje al schrijft, natuurlijk ook de kaarten door Kaartje2go laten opsturen. Wij kiezen hier zelf niet voor, omdat er nog een uitnodiging voor het kraamfeest bij de kaart gevoegd moet worden. @manda: Daar is ze dan, Elise! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Geniet van elkaar!!! @jettje: Lief dat je moeder je is komen helpen! Ik hoop dat de CB-verpleegkundige jullie verder kan helpen met de voeding. Verder vandaag een meneer hier gehad van de Riool Reinigings Service. We zijn er eindelijk achter waar het probleem zit. Vorig jaar januari heeft de berging namelijk ook al een keer onder water gestaan. Deze monteur dacht tenminste met ons mee èn is ons tegemoet gekomen in de kosten, door de voorrijkosten niet te factureren. Over de schade en het schoonmaken van de berging wil ik niet eens nadenken. Gelukkig hebben we in de berging een paar opbergkasten staan, waardoor die spullen in ieder geval gespaard zijn gebleven.
kovu wat erg nog minimaal 2 weken dat je je mannetje moet missen... ik hoop dat het toch een beetje meevalt... vandaag ben ik ook 37 weken! Dus ik mag ook bevallen maar ik verwacht de baby nog niet hoor, ik denk nog wel minimaal 2 weken.
Goedemorgen meiden, Kovu@ jeetje zeg dat is weer schikken. Wel goed dat ze hem in de gaten willen houden. Sterkte voor beide. Leuk een kraamfeest, wilde wij ook doen maar kwam niet zo uit met het geld jammer genoeg. Ons huis is te klein om het hier te doen en wij kennen niet echt mensen met een groot huis Heb je het kaartje zelf ontworpen? Ik heb een kaartje van hun gebruikt en die een beetje aangepast. Riv@ hoe gaat het nu? Een beetje kunnen slapen? debby@ joepie de grens wat 37 gehaald. Nu gaat het opschieten. Heb net gekolft en ga zo de kleine wakker maken voor de voeding. Als ik haar laat slapen dan is de kans groot dat ze weer te weinig krijgt. Straks komt de cb-verpleegkundige langs. Ben benieuwd wat ze te zeggen heeft over het gewicht. Mochten er evt meiden aan het puffen zijn (je weet maar nooit) veel sterkte Groetjesss Jetje
Hai, Hier slecht geslapen. Het is gebleven bij af en toe wat weeeen en het heeft jammer genoeg niet doorgezet.
Riv, wat jammer. Kovu: ik ben er gewoon stil van, wat een elende. Ik zoek mee naar het klavertje 4! En kaartje hadden we gewoon uit de collectie en zelf tekst aangepast. Kaarten versturen via hun kan idd. Maar vindt het mooier als het adres op de envelop komt en niet achterop de kaart. En we hebben al 50 postzegels met ooievaar erop, die willen we plakken. Debby: proficiat!! Wat een opluchting moet dat voor je zijn!