nog 81 daagjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door riv, 23 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smartie1980

smartie1980 Niet meer actief

Kovu, ik duim voor je mee!

Riv, spannend, ben benieuwd of het wat brengt. Gister iemand op dit forum ook gestipt en die heeft nu haar meisje.
    Ik hoop snel te horen hoe het met je gaat (als het lukt:p)

Lonneke, fijn dat je een keus hebt gemaakt die goed voelt! Ik heb geen folder over stuit meegekregen. Heb je hem toevallig ook digitaal? ;)

Hier alles nog rustig. Vandaag mag ze nog effe niet komen, mijn schoonvader is vandaag jarig. Alle andere data is goed.

2. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    Hier effe afwachten he.
    Ik ben en hoop heel erg dat het gaat lukken en dat het wat wordt.

Liefs riv.

3. jettje

jettje Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.541
    0
    0
    zv-er
    Riv@ spannend hoor, hopelijk zet het door en heb je snel 10 cm ontsluiting ;)

debby82@ geniet er nog maar even van. Ik mis me buikje soms wel hoor.
    Ik vond het heel bijzonder als ik haar voelde. Ondanks alle "kwaaltje";);)
    Ik heb van de arts de mini-pil gekregen.
    Deze moet ik 3 maanden slikken, als deze goed bevalt dan stap ik over op spiraaltje.
    De minipil heeft de zelfde hormonen als het spiraaltje en de arts
    wilde eerst kijken hoe ik er op rageer.

L0nneke@ je kan altijd eerder bellen. Dan aangeven dat je er al uit ben en toch met vragen zit.
    Misschien kan de assistente ze beantwoorden als je de gyn niet kan spreken.
    Je moet doen waar jij je goed bij voel en het niet doen omdat andere het zeggen ;)

smartie1980@laten we hopen dat ze vandaag niet komt.;) Ik had het vlede week toen was me schoonvader jarig. Ik was echt bang dat ze op die dag zou komen ;) maar waren zorgen omniks zeg maar.
    Ze is wel op een bijzondere dag geboren namelijk de trouwdag van mijn ouders :D dat vind ik wel leuk .

4. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    @ smartie: Ik stuur je zo een pb met de link van de digitale folder van het ziekenhuis:)

Jettje: Wel 'fijn' dat je eerst minipil uit kunt proberen qua hormonen. Zo weet je wel hoe je er op reageert.

En bijzondere data, ik ben uitgerekend op de trouwdatum van de opa en oma van mijn man. Dus ben benieuwd of 'm dat gaat worden.

Riv, hou ons op de hoogte, vind het echt spannend!

5. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    Hier niks aan de hand jammer genoeg.

6. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Jammer Riv, m'n duimen draaien gewoon door voor je!

Hier ook alles 'rustig', verwacht ook niet dat er wat gaat komen. Morgen bellen naar de gyn!

7. smartie1980

Tompietomptiedom..... ook hier nog aan het wachten.

8. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Het scheelt dat we met z'n allen aan het wachten zijn, hihi;)

9. jettje

jettje Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.541
    0
    0
    zv-er
    Ik wacht geduldig met jullie mee :D
    Ben zo benieuwd wie de volgende is ;)

Moeders is net weg. Zij is wezen zwemmen met Jarod.
    Als ik op donderdag vrij ben gaan ik meestal zwemmen maarja nu
    met de kleine en keizersnee kan ik even niet zwemmen :(
    Jarod had al een paar keer gevraagt van wanneer we weer gingen
    zwemmen en me moeder was zo lief om met hem te gaan.
    Daarnaast heeft ze ook nog even de strijk gedaan :D
    Vriend lief is thuis dus ik ga even een tukje doen.
    Phoebe was vannacht onrustig dus kan wel wat extra rust gebruiken.

Sterkte met wachten allemaal ;)

10. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    ja het is echt wachten nu. ha ha gelukkig met zijn allen nu he.
    Wie zal de eerste zijn, ik ben benieuwd.
    Ik wordt dinsdag weer gestript dus we zullen zien.

iedereen succes.
    Jetje heerlijk voor de kleine man dat hij toch nog even gezwommen heeft.

Liefs riv

11. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    riv balen dat het strippen niet heeft gewerkt.

Ik ben bij de gyn geweest en omdat mijn bloeddruk aan de hoge kant was moet ik zaterdag terugkomen... spannend! Verder verwacht ik een baby van minimaal 8 pond, maar ik hij is wel al ingedaald in ieder geval.

12. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Debby: Zo zeg, zeker 8 pond. Dat is een flinkerd. Wat is je bloeddruk dat je zaterdag terugmoet? Moet je dan ook meteen urine afgeven of niet?

Jettje: Heerlijk zo'n moeder. Fijn dat Jarod toch heeft kunnen zwemmen. Rust ze vanmiddag:)

Hier zo opgeblazen, bahbah. Mijn benen, handen, hoofd, voeten zijn zo dik..zoveel vocht:(

13. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    lonneke 130/90. Ik vind het wel meevallen maar omdat ik dus een voorgeschiedenis heb wil de gyn geen risico nemen. Geen idee of ik ook urine moet testen. Een paar weken geleden had ik 130/85 en toen had de gyn het al over inleiden tussen week 37 en 38 maar daar heb ik echt nog even geen zin in. Ik hoop gewoon dat het goed is zaterdag.

14. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Ik ben benieuwd, merk wel dat echt overal ander beleid is zeg wat dat betreft. Raar eigenlijk.
    Hoop voor je dat het geen reden is om je in te leiden.

Riv, nog alles rustig bij je?

En de rest?

15. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    hoi Lonneke,

Ja hier nog wel rustig. Maar ik zak steeds met lopen door mijn been, heup lies heen. Wou opstaan en viel bijna op de grond. gaat lekker he. Dindsdag wordt ik weer gestript.

Hoe is het met jou?

Liefs riv

16. smartie1980

Hmmm, riv, gaat niet zo lekker he. Ik hoop zo voor je dat je snel bevalt.

Debby, ik ook 130/85, maar bij mij vinden ze het netjes.
    (ik had eerst van 110/65 tot 120/75).

Ik heb vanavond cupcakes gemaakt. Ze rezen heel mooi, maar bij af laten koelen zakte ze toch weer in....:(
    Met glazuur witte en roze muisjes op gedaan. Hoop dat ze wel lekker zijn. :)

Voel het nu wel aan mijn bekken. Van de week schreef ik dat het beter ging, maar nu....:(
    Het steekt en doet zeer en loop nu erg moeilijk. Kan alleen nog op de bank zitten, met mijn benen wijd op de tafel. Heel charmant :D

Vandaag bij de Gyn geweest. Voor zover gaat bij stuit is ze volledig ingedaald. Als de vliezen breken of weeen starten moet ik meteen bellen en komen. Bij stuit willen ze toch de HELE bevalling daar. Wel jammer, ik hoopte de eerste uren thuis weeen te kunnen opvangen.
    Nou ja, het is niet anders. Nog steeds drukkend gevoel op mijn borst, en kortademig. Kon ook met stuit te maken hebben. Hard hoogf geeft prikkeling aan je middenrif. Zal blij zijn als ze er is. Gewoon weer lekker ademhalen, lekker eten, jus d'orange kunnen drinken, etc. Het weinig slapen zal nog wel effe blijven.;)

17. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Riv: Jammer dat nog steeds niks doorzet. En dat door de benen zakken dat is echt niet prettig nee, weet er helaas alles van. Nu op naar dinsdag dus, en hopen dat het strippen dan wel wat geeft (of dat er natuurlijk al eerder wat gebeurd!)

Smartie: Zo ver ik weet is dat ook 'goede' bloeddruk. Jij ook al zo veel last van je bekken, knuf! Spannend zeg, als nu je weeen beginnen of je vliezen breken..het kan zomaar:D

Hier: een zware nacht, veel pijn in rug en bekken en gewoon ook onrustig doordat ik zo meteen de gyn moet bellen. Niet dat ik dat erg vind, maar vind het spannend wat er daarna gaat gebeuren:S Het liefst heb ik dat ze zeggen, kom vanmiddag maar, haha! Maar goed, dat lijkt me niet;)

18. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Smartie de grens vam je bloeddruk ligt bij een onderdruk van 90 vanaf dan is het te hoog. Dus ik zit net over die grens en jij net eronder.

Laten ze je trouwens over tijd lopen met een stuit?

19. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Debby: Inderdaad, 90 pakken ze als ondergrens.

Tiktaktiktak..ik mag zo gaan bellen!! Aaaah!

20. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Argh, heb ik weer! Braaf gebeld, gyn nog niet aanwezig (kan gebeuren, maar goed, toch vervelend) en de belafspraak staat niet in zijn agenda. "mevrouw, u wordt in de loop van de ochtend dan door de arts even teruggebeld"
    Ik hoop dat hij snel belt..anders zit ik lekker de hele ochtend te zenuwpezen.

Deel Deze Pagina