nog 81 daagjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door riv, 23 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    Hai dames,

Lonneke spannend weer zeg. Ik hoop dat je snel terug gebeld wordt. Ik duim voor je.

Debby zet hem ook nog effe op he. Voor je het weet is je kleintje er ook ha ha.

Smartie ach we doen rustig aan en we wachten braaf. Ik wil niet naar het zh om ingeleid te worden. Teminste als het nog niet nodig is. Ik wil als het kan zo graag thuis in bad bevallen. Voor je het weet komt de kleine zo.
    Jij hebt het ook wel spannend, een stuitbevalling. Ik duim voor je en dat je gewoon kunt bevallen.

Ik heb gisteren op advies van de verloskundige goede nachtrust tabletten gehaald en heb toch al met al 4 uurtjes geslapen. Ben er toch echt trots op ha ha. Kunnen we er weer effe tegen.

iedereen succes en hopen dat we allemaal deze week bevallen.

Liefs riv

2. smartie1980

smartie1980 Niet meer actief

Riv, fijn dat je goed geslapen hebt! Ik had ook zo graag een badbevalling gedaan, maar zit er niet in...

Lonneke, heeft ie al terug gebeld. Ik merk aan mezelf dat ik het samen met jou mee spannend vind, haha.

Debby, ja hoor, ze laten me gewoon over tijd lopen als dat zo is. Ze willen geen inwendig onderzoek deon, niet stippen of inleiden (tenzij na 42 weken), omdat ze alles zo veel mogelijk met rust willen laten. Bij stuit geeft een spontaan begin heel veel meer kans op een vaginale bevalling. Wanneer ze er mee gaan 'bemoeien' is de kans op ks veel groter, en ze kennen mijn wens.

De cupcakes zijn idd ingezakt, maar wel heel lekker.

3. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    Nou hier nu weet ik niet waar ik het moet zoeken van de pijn. Mijn rug en mijn ribben en mijn bekken.Vreslijk.
    Ik vind het echt niet grappig zo. Kan niet zitten, liggen en lopen wil ook haast niet. Bah. Wat een gezeur weer.

Lonneke ben je al gebeld?

Liefs

4. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Riv: Knuf voor je! hoop zo dat het snel bij je doorzet, dit is geen doen meer voor je:(

Smartie: Jammer dat de cupcakes zijn ingezakt, heb je ze meteen uit de oven gehaald toen ze 'klaar' waren??..daar kunnen ze nog wel eens van inzakken.
    Ik wilde ook nog cupcakes maken met fondant, maar daar ben ik niet meer aan toegekomen. Misschien in het weekend;) Heb ik wat afleiding hihi!;)

Verder..ik ben gebeld! Opname heeft ook al gebeld. Maandag moet ik naar de anesthesist en als die 'goedkeuring' geeft wordt KS naw voor woensdag ingepland.
    Pff...dus laten dan ik had gedacht en zoals het er nu uitziet ga ik toch overtijd lopen..:( Hoop dan ook écht dat er wat in het weekend gaat gebeuren, alhoewel 't me ook echt niet leuk lijkt om weeen te krijgen en dan KS.

5. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    lonneke dus eindelijk woensdag heb je je kleintje... kom op meis nog 5 dagen, dat gaat je ook wel lukken. Ik hoop niet dat je weeen krijgt, volgens mij is het veel fijner om voorbereid te werk te gaan ;)

riv ja die bekkenpijn he... onverdragelijk af en toe... doe je je oefeningen wel? Bij mij doen ze veel pijn maar ik merk toch wel een ietsjepietsje verbetering als ik ze gedaan heb.
    Heb je ook een rolstoel? Ga anders lekker met je man er op uit dit weekend met de rolstoel, dan raak je afgeleid en is het weekend in ieder geval snel voor bij en is het snel dinsdag!

6. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    Oh spannend lonneke, ik duim voor je ja nog 5 daagjes en dan heb je je kleine in je armen.

Debby, nee ik heb geen rolstoel maar daar ga ik denk ik toch niet in zitten, ben een beetje eigenwijs ha ha. Ik doe maar rustig aan. Nee mijn oefeningen doe ik al een hele tijd niet meer, werd er alleen maar erger van.

Maar goed ach ik denk aan het gene wat we ervoor terug krijgen en dat is prachtig. alleen hoop ik niet dat ik dit bij een andere ooit zwangerschap weer krijg.

Liefs en rustig aan,

7. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    Hier net een deel van de slijmprop verloren. Hopen dat het nu gaat doorzetten. ha ha maar kan dus ook nog wel effe duren.

8. smartie1980

Riv, hoop het voor je.
    Ik ben vorige week vrijdag een deel van de slijmprop verloren, maar nu een week later nog niks...

9. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    Nee ik weet het maar heb ook buikpijn en onder in de rug erge rugpijn.

Succes

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    oei spannend riv... succes!

11. smartie1980

Komt het in golven of is het een contstante pijn? Hoop het zo voor je Riv.

Debby, fijn dat alles goed met je is! Hihi, moest wel lachen net, dacht al dat het perongeluk was, hoorde alleen maar harde wind ruisen.

12. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Riv, ik hoop met je mee, maar zoals Smartie al zegt wil het niets zeggen helaas.

Debby: Gebruik jij rolstoel wel dan? Ik heb hier ook ene ivm de bi, maar gebruik 'm dus niet. Voel me er echt belachelijk bij.
    En oefeningen, die hebben hier ook echt geen zin meer..Ik denk dat ik tot een week of 30 'iets' profijt heb gehad.
    Inmiddels lijkt er geen redden meer aan te zijn.

Hier overigens flink last van harde buiken..verder geen nieuws;)

13. jettje

jettje Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.541
    0
    0
    zv-er
    Goedeavond meiden,

riv@ je houd het wel spannend zeg. Hopelijk zet het nu echt door voor je.

L0nneke@ ik kan het je niet aanraden eerst weeen en dan met spoed een keizersnee.
    Heb dit gehad bij de 1ste bevalling.
    5 dagen lijken lang maar zijn zo voorbij.
    Kan me voorstellen dat je eerder had gehoopt.

Smartie@ jammer dat de cakejes zijn ingezakt maar het gaat er om dat ze lekker smaakte.
    Ik wilde vandaag een cake maken maar ben de boter vergeten en heb geen fut om terug tegaan ;)

debby82@ hoe vind jou kleine meid dat ze een broertje krijgt?

Kovu@ hoe is het bij jullie?

Vandaag met het hele gezin boodschappen gedaan.
    Jeetje wat een gedoe voor je de deur uit bent :$
    Over een tijdje zal het wel sneller gaan....hihihihi.
    Merk dat ik te veel heb gedaan vandaag, heb last van me wond ;)
    Ik vind het ook zo moeilijk om weinig te doen.

Groetjesss Jetje

14. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    smartie haha ja ik was buiten op weg naar bekkentherapie haha... schijnbaar stond je voorgeprogrammeerd :D

lonneke ik voel me ook wel belachelijk in een rolstoel maar ik voel me liever belachelijk dan dat ik de hele tijd tot de bevalling niet meer buiten kom. Ik kan dus echt helemaal niks meer. Soms is naar de auto lopen al bijna te ver...

jettje mijn dochter is 19 maanden en beseft nog niet erg dat ze een broertje krijgt. Ze heeft wel een pop die altijd de fles moet en mijn buik heet beebie en die krijgt altijd kusjes :D

15. smartie1980

Heel verstandig!;) Kan je me goed op de hoogte houden als er iets gebeurd.

16. smartie1980

Goedemorgen meiden (nou ja, ik was om 5 uur al wakker).
    Zou het dan toch voor mij beginnen? Ik heb enorme buikpijn. Soort van menstruactie achig gevoel. Nee, zijn (nog) geen weeen. Het komt niet in golven met een hoogtepunt, maar is een constante zeurende pijn. Toch hoop ik dat het doorzet, want doet behoorlijk zeer. Voel me ook een beetje onrustig met die storm buiten. Huh, dat hebben dieren en kinderen toch altijd?
    Voor het zelfde geld is het niks hoor, maar begin nu toch te denken dat ze misschien wel snel komt. Hihi, gisteravond zei Smartieman nog dat hij dacht dat het helaas nog wel 2 weken kon gaan duren, en ik dacht dat ie wel eens gelijk zou kunnen hebben. En misschien heeft ie ook wel gelijk.;)
    Sorry hoor, voor vage gebrabbel, maar ja, dat krijg je zo vroeg op de ochtend

17. Woppie

Woppie Actief lid

2 feb 2009
    122
    0
    0
    Jeetje jeetje, zijn jullie nou nog niet bevallen?

18. jettje

jettje Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.541
    0
    0
    zv-er
    Goedemorgen meiden,

smartie1980@ wie weet is dit het begin. Spannend hoor, hopelijk zet het door.

Woppie@ hoe is het bij jullie?

debby82@ leuk hoe je kleine meid reageert, lief hoor.

Gisteravond en vannacht met Phoebe bezig geweest.
    Ze heeft erg veel last van haar buikje/darmen de arme meid.
    Ze wil alleen maar bij haar mama liggen. Heel lief maar ook wel een
    beetje vermoeiend.

19. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Smartie: Je typt erg verward;) dus wie weet is het een 'goed' teken! Haha! Het wordt nog spannend wie de volgende is die gaat bevallen volgens mij:)

Jettje: Arme Phoebe..hoop dat ze snel wat minder last van krampjes krijgt.

Woppie: Hoe is het nog met jou??

Debby: Spannend hoor, hoe je dochtertje op haar broertje zal gaan reageren :)

Kovu: Hoe is het nog bij jullie? Hou je het nog een beetje vol?

Hier vrij 'redelijk' geslapen. Ook op tijd wakker en vannacht enorme krampen in m'n rug :S Ik dacht: oh jee, toch geen rugweeen (?) Maar na een x of 5 trok het gelukkig wat weg. Gisteravond continu harde buiken gehad.
    Ben op de een of andere manier gewoon bang dat ik weeen krijg en alsnog spoedks krijg..dat zie ik niet zitten:S

Vandaag proberen we het hele huis weer even van kant te krijgen. Lees: vooral manlief. Ik heb zojuist onze slaapkamer 'gepoetst'. Een hele gewaarwording en pijnlijk. Dus ik hou me toch maar wat rustiger. Wel zo fijn dat alles netjes is mocht er wat 'beginnen'. Dat we in ieder geval in een 'schoon' huis terugkomen uit het ziekenhuis;)

20. smartie1980

Hier nog steeds menstr.pijn, maar minder erg dan vanacht. Zal dus wel loos alarm zijn....

Deel Deze Pagina