smartie1980, je baarmoeder is zich aan het voorbereiden voor het grote werk . L0nneke@ laat manlief maar poetsen, jij heb echt je rust nodig. Vervelend voor je die harde buiken, hopelijk zet het bij jou niet door Manlief en zoon zijn boodschapjes aan het doen. Jarod is zonder luier de deur uit dus ik ben benieuwd hoe dat afloopt. Ze gaan haarverf voor me halen ben benieuwd met welke kleur ze terug komen
@jettje: Ooooooh, wat is Jarod lief voor zijn zusje! Een échte grote broer! Heerlijk dat je moeder met Jarod is gaan zwemmen. Jij alle rust om met Phoebe te knuffelen en Jarod de volle aandacht van oma. Doe wel rustig aan meid! Zeker als Phoebe last heeft van haar darmpjes, dan is dat voor jou een goede reden om een stapje terug te doen, je op haar te richten en meteen jouw lichamelijke rust te nemen. En, welke kleur is het geworden? @L0nneke: Over een paar dagen heb je je kleine meid in je armen...... Nog even volhouden! @riv: Flink balen dat de vk het te 'druk' had om te kunnen strippen. Niet echt een goede afstemming tussen de verloskundigen, want die andere had wel een toezegging gedaan. Wel fijn dat je alsnog gestript bent! Hopelijk zet het na dinsdag door. Wat goed dat je die tabletten bent gaan halen voor de nachtrust, die rust kun je nu goed gebruiken. @debby82: Het telefoontje van die arts heb ik ook enorm kunnen waarderen! Ze nam ruim de tijd om dingen uit te leggen en vragen te beantwoorden. Ook uit het feit dat ze direct een e-mail aan de gynaecoloog ging sturen sprak haar betrokkenheid. Hoe was het bezoek aan de gyn vandaag? Zie het helemaal voor me hoe je dochtertje op je buik reageert. Nils geeft mijn buik ook kusjes en aait er over. Als je hem vraagt waar de baby of [naam] is, dan wijst hij naar de buik en geeft vervolgens een kus en/of een aai. @smartie1980: Lekker, cupcakes! Ga je er nog meer bakken? @Woppie: Alles goed? Heerlijk aan het genieten? Woensdag dus naar de kapper geweest. Fris geknipt en wat lichtere plukjes erin laten doen. Na twee uur zitten was ik echter helemaal GAAR! Gisteren controle gehad. Oók van de gynaecologen mag Kovu-man op de verloskamers komen! *helemaal blij en opgelucht* De gynaecoloog heeft nog aangegeven dat als ik ingeleid zou willen worden dit wel een optie blijft. Hij is er zelf echter géén voorstander van, omdat een natuurlijke bevalling doorgaans het vlotst verloopt. Gezien mijn vorige bevalling zou hij het al zeker niet aanraden. Ik wil graag de natuur z'n gang laten gaan en de kleine man zelf zijn geboortedag laten bepalen, dus níet inleiden en ook níet strippen zoals de verloskundige naderhand nog aanbood. Overigens ligt de kleine man heel diep ingedaald. 'k heb ook het idee dat hij dieper ligt dan Nils indertijd. Naast mijn bi heb ik de laatste twee nachten ook veel pijn aan m.n. mijn rechterheup, een soort botpijn. Maandag bij de fysio maar even melden. Zometeen ga ik rusten en daarna naar Kovu-man. Mijn moeder heeft Nils meegenomen en brengt hem vanavond terug, zodat Kovu-man en ik een keer 'alleen' kunnen zijn. Mijn moeder is écht een lieverd!
Kovu@ wat fijn dat je man er gewoon bij mag zijn. Fijn hoor zo een lieve moeder, moet zeggen heb er gelukkig ook zo eentje. Ze doet heel voor mij, zou niet weten wat ik zonder haar moest doen op dit moment. Lekker dat je weer fris bent genipt, altijd handig net voor een bevalling. Bij mij lukte het niet meer om tegaan en dat is nu ook te zien ook Het is de kleur violet geworden Geniet vanmiddag van het samen zijn met je man.
Kovu, wat een goed nieuws! Fijn dat je groen licht hebt! Nee, ga niet meer cupcakes maken. 12 is wel effe genoeg.
Nét terug van het ziekenhuis. Lekker geknuffeld met manlief! Hij heeft twee goede dagen achter de rug...... ook weer wat kleur in zijn gezicht en praatjes! Zit nu met een - zojuist bezorgde - overheerlijke pizza achter de laptop. Even nog wat surfen en dan naar bed! Kovu-man stond erop dat Nils tevens vannacht bij mijn moeder zou blijven slapen (had ze al aangeboden), zodat ik morgenvroeg wat langer kan blijven liggen. Hij maakt zich een beetje zorgen om mij, of ik wel genoeg rust neem. Ik heb namelijk drie kwartier geslapen toen ik bij Kovu-man was. Tja, toen ik vanmiddag wist dat ik zonder Nils naar Kovu-man kon gaan ben ik uiteindelijk toch niet meer gaan rusten, omdat ik graag zo snel mogelijk die kant op wilde gaan.
@jettje: Same here, 'k zou ook niet weten wat ik zonder mijn moeder zou moeten! Ze is er altijd voor me geweest èn zeker nu een enorm grote steun en toeverlaat voor mij/ons. Voelt ook goed wanneer Nils bij haar is, dan kan ik even alles loslaten, omdat ik weet dat hij in goede handen is! Wanneer ga je je haren kleuren?
Kovu: Fijn om te lezen dat je man bij de bevalling mag zijn. én fijn dat hij er al twee 'goede' dagen op heeft zitten! Heerlijk dat je moeder zo behulpzaam is en je dus even tot 'rust' kunt komen. Heb je een beetje uit kunnen slapen? Jettje: De kleur violet, wanneer ga je verven? Hier vrijdagavond nog m'n haren even bijgeverfd (uitgroei), zo zie ik er komende week 'netjes' uit haha! Hoe is het gegaan met Jarod, die zonder luier de deur is uitgegaan? Smartie: Hoe is het bij jou? Riv: Al even niets gelezen van jou?? Hier 'rustig', nog steeds veel harde buiken, maar zet gelukkig niet door in iets anders. Nog even doorbijten!
Goedemorgen meiden, Kovu@ heb je een beetje kunnen uitslapen? Me moeder gaat binnenkort op een zaterdagavond oppassen zodat ik met vriend lief uiteten kan. Heb er nu al zin in L0nneke@ het is goed gegaan zonder luier. Ik denk dat het beginners geluk is. Gister heeft hij 2x in zijn broek geplast. Maar goed dat ik van de week nieuwe onderbroeken heb gehaald. Vandaag weer een dag zonder luier, hopelijk gaat het goed. Ik denk dat ik vanavond me haar gaat verven. En hopelijk kan ik volgende week naar de kapper. Me haar zit nu echt niet Gister avond en vannacht was weer een ramp zeg maar. Phoebe had weer zo een last van haar darmpjes/maagje, de arme meid ik zit te denken om toch maar over testappen naar een andere voeding. Ze krijgt fles en borstvoeding door elkaar. De bost was te vermoeiend voor haar dus kolf ik af. Als vriend lief uit bed is duik ik er nog even in Vanmiddag komt me broer langs om naar zijn nichtje te kijken en natuurlijk ook naar Jarod. Mocht er iemand aan het bevallen zijn, heel veel sterkte en succes Groetjesss Jetje
Goedemorgen meiden. Kovu, wat fijn dat je zo veel steun hebt aan je moeder. Jetje, over verven: ik heb laatste gehoord van iemand die haar haar liet verven bij de kapper en toen heftige weeen kreeg ineens.... Zit je dan met je haar in de verf. Nou kan dat jou gelukkig niet meer gebeuren, jij bent al bevallen, maar moest er effe aan denken.
En Jettje, nog een middagdut kunnen doen? Inmiddels ook je haren geverfd? Smartie: Nog 'rustig' bij jou? Haha en wat je zegt over dat haar verven, die gedachten had ik vrijdag toen ik m'n haren heb laten verven..ik zag me zelf al gaan met weeen haha! Hier nog steeds veel harde buiken, wat vaak doortrekt naar m'n rug. Verder geen bijzonderheden. Hoop op een nachtje goed slapen..pff! Gelukkig vanmiddag nog even kunnen slapen. Morgen naar de anesthesist!
Lonneke spannend! Ja, vanmiddag 2 tot 3 uur pijnlijke harde buiken gehad. Iedere 5 tot 10 minuten. Maar ze trokken ook weer weg, en nu is het weer rustig....
Haha bij jou is het dus ook spannend! Voor degene die aan het bevallen zij of gaan bevallen, succes Ik ga lekker naar m'n bed, proberen te slapen.
L0nneke@ ik wens jou een hele goede nachtrust toe. Succes bij de anesthesist morgen. Het stelt niet zoveel voor hoor er worden een paar vragen gestelt, je word gewogen en je bloeddruk word gemeten. Bij mij werd niet zoveel verteld over in de ingreep maar moet zeggen had er ook geen vragen over. Heb vanmiddag niet kunnen slapen jammer genoeg, dacht vanavond lekker vroeg me bed in te kunnen duiken maar helaas mijn zoontje kan niet slapen en vaders is weg dus sta er even alleen voor Wilde me haar verven maar Phoebe dacht van kom ik ga even wat aandacht vragen ...hihiihihihi...gelukkig loopt de verf niet weg smartie1980@ik zie het al helemaal voor me, ik in de kappers stoel en me ween beginnen...hihihihihi.... het zal je maar gebeuren. Spannend hoor, je lichaam is zich echt aan het voorbereiden op de bevalling. Hopelijk zet het snel door.
@L0nneke en @jettje: Om half elf vanochtend ben ik opgestaan om boterhammen te smeren en heb ik die vervolgens lekker in bed opgegeten, terwijl ik met Kovu-man belde. Helaas niet zo goed geslapen, want ik had weer veel last van mijn bekken/heup. @jettje: Klinkt goed dat avondje uit met vriendlief! Belangrijk om even zonder de kindjes samen te zijn. Zelf hebben wij indertijd van de voedingsdeskundige van Nutrilon en de cb-verpleegkundige het advies gekregen niet te snel over te stappen naar andere voeding, omdat de darmen zo'n twee weken nodig hebben om te wennen. Voor de darmkrampen hebben wij een tijd Sab Simplex (verkrijgbaar in Duitse apotheek) gebruikt. @L0nneke: Succes morgen bij de anesthesist. Voor nu een rustige nacht gewenst! @smartie1980: Oeh, spannend...... Ook hier sinds gisteravond steeds vaker harde buiken en soms flinke trekkingen onderaan bij m'n bekkenbodem, dan moet ik echt even stil blijven staan en kan ik hooguit schuifelend vooruit komen. Verder merk ik dat ik steeds minder behoefte heb aan sociale contacten, heb de sterke behoefte om mezelf terug te trekken en voor te bereiden op de bevalling. Overweeg dan ook serieus om morgenvroeg de fysio af te bellen. Dinsdagochtend wel nog op controle bij de gynaecoloog. Voor woensdagmiddag staat een kinderverjaardag op de agenda, maar dat zie ik niet meer zitten. Woensdagochtend ga ik sowieso al met Nils naar Kovu-man toe, dus eigenlijk is dat ook wel genoeg voor die dag.
hoi dames, hier nog niet bevallen hoor. gisteren erg druk met mijn erg zieke paardje, Had een zware koliekaanval. Veearts erbij en druk met alles dus. We hadden ook nog een verjaardag van ons buurmeisje. En internet deed het bijna de hele dag niet. hier veel pijn aan alles. Iedereen heel veel succes. liefs riv
Ah jammer, ik dacht ook wel te lezen dat Riv bevallen zou zijn nu Hier even snel. Verwacht ook niks van de afspraak bij de anesthesist, eigenlijk een beetje zonde van m'n tijd Haha, het is dat ik niks beters te doen heb haha. Heb de vragenlijst al volledig ingevuld en ja, gewicht wordt ook gewogen bij de gyn en obloeddruk ook telkens, dus ja..vind het eigenlijk wat overbodig. Maar goed, hoort er bij zullen we dan maar zeggen! Hoop straks in ieder geval te weten wanneer de KS zal zijn! Vannacht bijna niet geslapen, continu harde buiken die maar doorbleven trekken naar mijn rug. Warme kruik hielp niet. Manlief zei zelfs, volgens mij heb jij gewoon van die oefenweeen. Steeds tussen de 5 a 10 minuten en hielden toch wel 30/40 sec aan. Ik las trouwens wat bij iemand over sociale contacten afzonderen. Hier ook mee bezig, ik word echt gek van alle vragen en en en en en..vooral nu ik de 40 weken bereikt heb!
Ha ha ik ken het helemaal lonneke. De hele buurt houdt het in de gaten en veel sms en telefoontjes. Hier weer druk andere paard nu ook ziek. Ik ben nu helemaal gaar kan mijn benen bijna niet meer bewegen. Veel bekkenpijn. Succes in het zh.