Wanneer ben je uitgerekend: Riv: 12 februari 2011 : badbevalling thuis: Jongen L0nneke: 8 februari 2011: poliklinische bevalling: meisje
Wanneer ben je uitgerekend: Riv: 12 februari 2011 : badbevalling thuis: Jongen L0nneke: 8 februari 2011: poliklinische bevalling: meisje Marjanneke: 5 februari 2011: poliklinische bevalling: jongen
Wanneer ben je uitgerekend: Riv: 12 februari 2011 : badbevalling thuis: Jongen L0nneke: 8 februari 2011: poliklinische bevalling: meisje Marjanneke: 5 februari 2011: poliklinische bevalling: jongen T84: 20 februari 2011: Medische indicatie ziekenhuis: Jongen
Wanneer ben je uitgerekend: Riv: 12 februari 2011 : badbevalling thuis: Jongen L0nneke: 8 februari 2011: poliklinische bevalling: meisje Marjanneke: 5 februari 2011: poliklinische bevalling: jongen T84: 20 februari 2011: Medische indicatie ziekenhuis: Jongen Manda: 24 januari 2011: poliklinische bevalling: meisje
Wanneer ben je uitgerekend: Riv: 12 februari 2011 : badbevalling thuis: Jongen L0nneke: 8 februari 2011: poliklinische bevalling: meisje Marjanneke: 5 februari 2011: poliklinische bevalling: jongen T84: 20 februari 2011: Medische indicatie ziekenhuis: Jongen Manda: 24 januari 2011: poliklinische bevalling: meisje Foekje: 12 februari 2011: Thuisbevalling: Jongen
Wanneer ben je uitgerekend: Riv: 12 februari 2011 : badbevalling thuis: Jongen L0nneke: 8 februari 2011: poliklinische bevalling: meisje Marjanneke: 5 februari 2011: poliklinische bevalling: jongen T84: 20 februari 2011: Medische indicatie ziekenhuis: Jongen Manda: 24 januari 2011: poliklinische bevalling: meisje Foekje: 12 februari 2011: Thuisbevalling: Jongen Kovu: 12 februari 2011: Medische indicatie ziekenhuis: Jongen
Manda: 24 januari 2011: poliklinische bevalling: meisje Marjanneke: 5 februari 2011: poliklinische bevalling: jongen L0nneke: 8 februari 2011: poliklinische bevalling: meisje Riv: 12 februari 2011 : badbevalling thuis: Jongen Foekje: 12 februari 2011: Thuisbevalling: Jongen Kovu: 12 februari 2011: Medische indicatie ziekenhuis: Jongen T84: 20 februari 2011: Medische indicatie ziekenhuis: Jongen __________________
Hoi Meiden, Een paar dagen niet achter de pc kunnen zitten. Ze hebben hier lekker verbouwd. Ik heb alleen maar toegekeken. We moesten een 3de slaapkamer maken en dat is gelukt. Ik zit alweer 2 weken thuis. Zijn er nog meer meiden die al thuis zitten? Heb me zelf in het lijstje gezet. Manda: 24 januari 2011: poliklinische bevalling: meisje Jettje: 1 februari 2011 : medische indicatie ziekenhuis : meisje Marjanneke: 5 februari 2011: poliklinische bevalling: jongen L0nneke: 8 februari 2011: poliklinische bevalling: meisje Riv: 12 februari 2011 : badbevalling thuis: Jongen Foekje: 12 februari 2011: Thuisbevalling: Jongen Kovu: 12 februari 2011: Medische indicatie ziekenhuis: Jongen T84: 20 februari 2011: Medische indicatie ziekenhuis: Jongen Groetjesss Jetje
Hallo Jettje, Fijn dat de verbouwing erop zit. Altijd fijn dat je mag toekijken is je babykamer nu ook af of mag je nog even lekker frutselen? Ik zit ook alweer een aantal weken thuis. Denk nu iets van 6 weken of zo, weet het niet eens meer. Last van BI dus nou ja het is niet anders. Maar we zijn aan het aftellen en dat is ook erg fijn ^^
Hoi Manda, De kinderkamer is zo goed als klaar. Het bedje moet nog in elkaar gezet worden en de commode inruimen. De oudste en de kleine komen de eerste paar jaar op 1 kamer. De kleine slaapt de eerste weken lekker bij papa en mama op de kamer. Hebben we met de 1ste ook gedaan en dat voelde heel prettig aan. Vervelend dat je BI heb. rare vraag misschien maar heb je er veel last van? Ik bedoel kan je nog wel bewegen enzo, een beetje het huis uit. Een vriendin van mij kon op een gegeven moment helemaal niks meer doen. Die zat alleen maar thuis en lag veel op bed. Het aftellen is zeker fijn. Maar voor mijn gevoel duurt 9 weken nog best wel lang. Groetjesss
Hoi Jettje, Gezellig zo 2 kindjes op 1 kamer en fijn dat het kamertje bij af is. Je moet vooral doen wat prettig voeld toch. Ik heb wel erg veel last ja. Ik kan niet meer werken en een groot deel van mijn huishouden lukt me ook niet meer. Dus loop nu regelmatig met mijn stofdoekje achter mijn vriend aan heheh.. Verder heb ik krukken om een klein beetje mobiel te blijven en een bekkenband. Het is niet zo dat ik helemaal niks meer kan of zo. In huis kan ik me nog wel redden alleen veel dingen lukken me niet meer. Verder hier ook veel liggen en rusten. Ik vind 8 weken ook nog wel lang hoor hihiih
Manda: 24 januari 2011: poliklinische bevalling: meisje Jettje: 1 februari 2011 : medische indicatie ziekenhuis : meisje Marjanneke: 5 februari 2011: poliklinische bevalling: jongen Smartie1980: 7 februari 2011: poloklinische bevalling of wordt nog medische indicatie: meisje L0nneke: 8 februari 2011: poliklinische bevalling: meisje Riv: 12 februari 2011 : badbevalling thuis: Jongen Foekje: 12 februari 2011: Thuisbevalling: Jongen Kovu: 12 februari 2011: Medische indicatie ziekenhuis: Jongen T84: 20 februari 2011: Medische indicatie ziekenhuis: Jongen
Inderdaad veel jongens! Jettje fijn dat jullie nu een kamer d'r bij hebben! Manda, heb je ook dagen d'r bij dat je het even niet meer ziet zitten? Ik wel. Soms dan heb ik er geen zin meer in. Maar goed andere dagen weet ik waar ik het voor doe en dan kan k toch nog wat genieten.
@Lonneke, ow ja die zijn er zeker. Vooral als ik nachten lang wakker lig omdat ik zoveel pijn heb dat ik niet kan slapen. Ik weet dan echt niet wat ik met mezelf aan moet, menig huilbui is hier al gepasseerd. Gelukkig is daar dan vriendlief die me dan komt troosten en me een aai over mijn buik geeft en me helpt herinneren waar we het ookal weer allemaal voor doen. Nu is het bij mij wel zo dat het geen verassing is dat ik last van mijn bekken zou krijgen. Heb al last van mijn bekken en rug sinds mijn 16de dus het was een kwestie van tijd. Dat besef maakt het ook wel dragelijker hoor.
Eindelijk de tijd en rust om uitgebreider te reageren...... Zo'n drie weken geleden heeft Kovu-man z'n voorste kruisband gescheurd en vorige week heeft hij in het ziekenhuis gelegen voor een nierbiopsie. Inmiddels te horen gekregen dat hij het predialyse-traject in moet (voorlichting en -bereiding op dialyse). Ondertussen is men op zolder druk met de verbouwing, zodat de oudste na de feestdagen naar boven kan verhuizen met zijn slaapkamer. Zelf heb ik sinds week 24 weer enorm last van mijn bekken (bi), waarvoor ik inmiddels bekkentherapie krijg (Cecile Röst-methode, op aanraden van mijn schoonzusje). Doordat de verzorging van de oudste en het huishouden grotendeels op mij terechtkomen is de therapie nu voornamelijk gericht op het stabiliseren van de klachten. Wel hebben we sinds vorige week hulp in de huishouding voor drie uur per week (tot aan de bevalling), wat een hele verademing is! Gelukkig groeit de kleinste kleine goed. Ondanks alle zorgen zien we ontzettend uit naar de komst van ons tweede wondertje!!!!!! Mijn to-do-list: - Het geboortekaartje nog ietwat aanpassen (zelf ontworpen bij Kaartje2go, omdat ik geen leuk geboortekaartje kon vinden met het thema paddestoel). - Adressenlijst geboortekaart. - Opvangschema voor de oudste. - Winkelen voor onder meer zeepvrije wasgel van Zarqa, nagelschaartje, haarborstel, kam, fopspeen, bovenlakens, katoenen dekens en een hanglamp. - Tas ziekenhuis voor de baby en onszelf klaarzetten. - Tas oudste klaarzetten. - Begin januari bedverhogers afhalen. - Beslissen over kraamfeest. - Ledikant bij schoonmoeder ophalen, zodat de oudste hier nog even in kan slapen, voordat hij de overstap maakt naar het 'grote' bed. Mijn moeder heeft nog een matras staan. - Inrichten slaapkamer oudste en herinrichten slaapkamer kleinste met nieuwe accessoires. - Kleding van de oudste voor de kleinste sorteren. - Nieuwe kleertjes wassen. Het bevallingsplan heb ik gisteren besproken met de gynaecoloog. Ik moet vanwege de eerdere keizersnede in het ziekenhuis bevallen. Vooralsnog mag ik gewoon vaginaal bevallen. Verder wacht ik nog op een telefoontje van de kraamzorg voor een intakegesprek. Bij de oudste hebben we niet zo'n goede start gehad (keizersnede, ziekenhuisopname N. op medium care, chaotische kraamverzorgende), dus ik wil absoluut een intakegesprek aan huis, zeker ook gezien de huidige omstandigheden.