nog 81 daagjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door riv, 23 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    Hoi Lonneke,

Dat is dus in een razendtempo gegaan.
    Ik hoop dat jullie snel weer naar huis mogen.
    Ik ben erg benieuwd naar de naam.

Rust maar lekker uit.

Liefs riv

2. smartie1980

smartie1980 Niet meer actief

Lonneke, nou 5 x mis, dat is vervelend! Maar gelukkig was je vrij snel weer wakker. Veel succes met herstellen en geniet van je meisje. En hoe heet ze nu?;)

Riv, ik ben vandaag bij de gyn geweest en heb een tablet gekregen, een inslaper. Als het werkt mag ik er meer gaan halen. Of een nacht opgenomen worden en dan een prik voor slapen, maar dat wil ik eigenlijk niet. Heb jij zoiets al geprobeerd? Na een nacht goed slapen kun je er misschien beter tegen?:(

3. jettje

jettje Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.541
    0
    0
    zv-er
    Goedeavond allen,

L0nneke@ auw 5 x mis geprikt, dat is jammer. Maar wat een bevallings verhaal zeg, gelukkig is alles goed gegaan en had
    je de kleine al snel in je handen.
    Wat wij nu allen willen weten HOE HEET JULLIE DOCHTER :(:D?????????
    Geniet er verder van en neem je rust ;)

smartie1980@ hopelijk werkt de tabl en krijg je een beetje
    nachtrust.

riv@ hoe is het nu met je? Kon de verlos je helpen?

Hier gaat het wel. Had een leuke kinderwagen gezien dus ik er opaf. Kwam ik daar wist die man niet precies hoe de reiswieg er op moest dus heb hem toen niet meegenomen. Hij zou nog met zijn vrouw overleggen maar hij kwam een beetje raar over.
    Ik zou later nog bellen maar ben meteen afgeknapt eigenlijk :cool:

4. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    Hai Smartie,

Ja 3 weken geleden hadden ze dit al voorgesteld. Ik wil niet naar het zh voor een spuit en al helemaal niet in mijn been. Auw.

En slaappillen dat mocht ook maar dan moest ik eerst naar de gyn en alles moest gecontroleerd worden hoe de kleine zijn conditie is. Mijn man en ik zien dat niet zitten. Er zitten riscio's aan en dat wil ik liever niet.

Ik wil gewoon bevallen ha ha.

Ik heb vandaag nog contact gehad met de verloskundige. Dinsdag wordt ik nog een keer gestript en als dat niet werkt kijken we naar een andere mogelijkheid. Ik heb aangegeven dat ik het niet lang meer trek. Lichaam ben ik nu gewoon op. Mijn lichaam wil niet meer, alles doet pijn kan bijna niks meer.

Ik hoop voor je dat je een beetje slaapt vanacht.

liefs riv

5. jettje

jettje Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.541
    0
    0
    zv-er
    Goedemiddag allen,

Wat een rust hier.
    Hopelijk zijn er een paar aan het bevallen ;)
    Zoja succes ermee!

Manda@ hoe is het bij jullie? Wil je kleine meid al een beetje slapen in de nacht?

Kovu@ kunnen jullie nog een beetje genieten van de zwangerschap?

Lonneke@ zijn jullie al thuis of mogen jullie pas zaterdag naar huis?

riv en smartie@ hebben jullie nog een beetje kunnen slapen?

Groetjesss Jetje

6. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    Hoi Jetje,

ja het is hier rustig he ha ha.
    Debby is ook al even niet geweest, zal die al bevallen zijn.

Hier alles nog rustig. Heb vanacht redelijk geslapen. ben nu wel wat meer uitgerust gelukkig maar.
    Hoe is het met jouw kleine meid?

Liefs riv.

7. manda

manda Bekend lid

17 nov 2009
    622
    0
    16
    Zuid-Holland
    hey Jetje,

Onze kleine meid slaapt nu redelijk. We wikkelen haar in een doek en daar is ze redelijk tevreden mee. Ze komt nog wel om de 3 uur maar goed dat is niet erg. En hoe gaat het bij jou met voeden en slapen?

Met mij gaat het wat minder. Heb sinds gisteren heel veel last van mijn borsten. Vandaag de kraamverpleegkundige laten komen en heb een beginnende borstonsteking. Kan er ook nog wel bij. Ze willen dat ik Elise weer ga aanleggen maar dat doet zo`n helse pijn. Dus nu moet ik om de 3 uur kolven :( Nou ja krijgt ze in ieder geval nog mama melk.
    Ondertussen moet ik ook nog 2 keer per dag weken in soda met mijn hechtingen en blijven spoelen.
    Heb haar ook maar meteen naar die bal op Elise haar hoofd laten voelen en dat was gelukkig niks. Gewoon een stuk bot.

8. smartie1980

Debby is nog niet aan het bevallen, maar morgen wel! Ze ligt in het zkh vanwege hoge bloeddruk en wordt morgen ingeleid. Vandaag was ook weer spannende dag, ze had kiespijn en kies moest eruit.

Ik ben zelf nogal wazig, sorry hoor. Nauwelijks geslapen. Heb verkeerde pil die ik niet mag slikken als je zwanger bent. Weet ook zeker dat gyn een andere naam zei. dus ligt hier nog dicht.
    En heel nacht wakker en slapen afgewisseld met harde buiken. Vanmorgen gebeld. Effe naar zkh gegaan voor ctg. Ik ben nu weer thuis. Onderweg heb ik echt duidelijke weeen gehad, en ook van auto naar verloskamer, moest effe stilstaan.
    Kreeg ctg. Daarop was duidelijk wel harde buiken tot weeenactiviteit te zien. Begon met iedere 2 tot 3 minuten, toen iedere 4, daarna 5, daarna 6 minuten. Steeds langer er tussen, en ook de pieken steeds lager. Tot het dus gewoon weg was!:$

En nu ben ik dus weer thuis. Ze zeggen dat het vandaag kan doorzetten, maar kan ook nog anderhalve week duren.:cool:
    Smartieman is nu dus gewoon naar zijn werk vertrokken en ik zie wel wat er vandaag gaat gebeuren....Vanmorgen om 09.00 uur thuis en alles was weg. En nu sinds 2 uuurtjes weer harde buiken en krampen, maar nog niet echt iets te noemen...

9. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    oh jee echt waar, Ik wens debby veel succes.

Smartie, jij ook zeg ik hoop dat het snel doorzet. Mijn duimen draaien hard. Hier nog niks jammer genoeg.

Nou kovu wij blijven samen over ik ben benieuwd.

Succes iedereen. Liefs riv

10. Kovu

Kovu Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.130
    0
    0
    Pedagoog
    Provincie Limburg
    @riv: Nog maar eventjes meid, nog even volhouden! (((knuffel)))
    Fijn om te lezen dat je een wat betere nacht hebt gehad.

@smartie1980: Hoe gaat het met je benen?
    Je maakt het wel spannend met de harde buiken en weeënactiviteit! ;)

@jettje: Nog contact gehad met een lactatiekundige?

@L0nneke: Jeetje, heftige bevalling. Hoe gaat het nu met jullie drietjes?

@manda: Je was aan het afbouwen met de borstvoeding, toch? Hopelijk gaat de ontsteking snel over en kun je verder gaan met afbouwen.

@debby82: Succes!

Sinds Kovu-man thuis is ben ik iedere middag gaan rusten. Gisteren heeft mijn moeder Nils vanaf de middag tot de vroege avond mee naar haar thuis genomen, zodat zowel Kovu-man als ik alle rust konden nemen. Nils heeft het weer heerlijk gehad daar!
    Ben aan het aftellen...... Sinds vanmiddag ook aardig wat voorpret in de buik, naar mijn idee voorweeën. Verder ook al een paar dagen wat hoofdpijn, waarschijnlijk door het slechte slapen 's nachts.

11. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    kovu: morgen zijn we allebei 40 weken. Ik hoop dat jij het ook nog effe volhoudt. Jij ook een dikke knuffel terug.

Liefs

12. manda

manda Bekend lid

17 nov 2009
    622
    0
    16
    Zuid-Holland
    @kovu, ja klopt en daar is het waarschijnlijk fout gegaan. Dus moet alles weer op gang brengen om van die ontsteking af te komen.

13. smartie1980

Ja, mijn benen 'doen' het weer. Wel enorme spierpijn aan over gehouden, maar goed dat is niet anders.

Hoop ook dat het snel echt doorzet, maar kan ook nog 10 dagen duren voor ze komt.

14. jettje

jettje Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.541
    0
    0
    zv-er
    hoi hoi allen,

manda@ auw een borstontsteking dat is erg pijnlijk.
    Als je er niet optijd bij ben kan je er heel ziek van zijn. Vervelend hoor.
    Hopelijk helpt het kolven en ben je er snel vanaf.
    En wat extra moeder melk voor Elise kan geen kwaad.
    Ik kolf nog steeds een paar keer perdag er komt niet veel uit maar
    ik denk maar zo alle kleine beetjes bij elkaar is toch weer 1 fles:D
    Afgelopen nacht was ze rustig rond 2 uur flesje , wel wat onrustig maar we hebben geslapen tot 7 uur :D

Kovu@ heb op het forum de vraag aan de lactatiekundige gesteld.
    Kreeg het advies toch meer gaan kolven en proberen Phoebe weer aan te leggen en als ik echt door wilde gaan een lactatiekundige inschakelen. IK heb besloten om te blijven kolven, kijken hoe lang dat goed gaat.
    Voor me zelf wil ik de grens van 4 weken halen, ook al is het maar met 1 fles bv per dag.:D
    lactatiekundige wilde ik niet inschakelen, dat had ik meteen in de
    kraamweek moeten doen achteraf gezien. Het kost aardig wat geld en het is maar de vraag of het allemaal goed komt. Ik moet er dan zoveel tijd insteken en dat gaat dan tenkoste van mijn zoontje
    teminste voor mij gevoel.
    Fijn dat je moeder voor Nils zorg zodat jullie wat kunnen rusten.

smartie1980@ hoop niet dat je nog 10 dagen moet wachten.
    Vervelend die spierpij, wel prettig dat je benen het weer doen.
    Hopelijk slaap je nog een beetje vanacht, sterkte.

riv@ jammer dat het rustig bij je is ;) Jeetje alweer 40 weken
    wat gaat de tijd toch weer snel.

debby@ succes morgen! Nog even en je heb je kleine mannetje in je armen.

Met Phoebe gaat het goed. Ze groeit, toen ik haar 1ste jurkje aan wilde vanavond kwam ik er achter dat deze alweer te klein was :$:(

15. jettje

jettje Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.541
    0
    0
    zv-er
    Zo zit ik achter de pc. :D
    Niet echt een top foto. Ze heeft last van buikje en dan is bij mama zitten en haar pink het fijnst..;)

Bekijk bijlage 129417

16. manda

manda Bekend lid

17 nov 2009
    622
    0
    16
    Zuid-Holland
    Hahah Jetje had zo een foto van mij en Elise kunnen zijn. Zo zit ik ook regelmatig op bed. Laptop naast me en Elise op de borst met pink.

Hmm jammer dat het bij jou ook niet wil lukken. Hoop dat je de 4 weken vol kan maken. En wat je zegt ieder flesje is er weer 1.
    Fijn dat Phoebe redelijk heeft geslapen. Wij willen vanaf morgen gaan beginnen met wat meer ritme voor zover dat natuurlijk kan. Ik wil proberen de voedingsmomenten om 6, 9, 12, 15, 18, 21, 24 enzo te plannen. En dan na wakker worden meteen fles en dan verschonen. Kijken of zoiets gaat werken. Ik vind het echt prachtig dat Elise in de nacht altijd rond de 3 uur komt en overdag moeten we haar echt wakker maken voor haar flesje zucht....

Wat betreft het kolven. Merk dat de productie erg laag is. Ik kolf nog maar iets van 20 cc en dat vind ik niet erg. Ben benieuwd of het nog gaat oplopen nu ik om de 3 uur moet kolven. Ik moet nu mijn temp in de gaten houden en morgen belt ze me om te kijken hoe het gaat. Mijn borsten voelen nu wel pijnlijk, maar niet meer zo erg als gisteren. Ben de bij iedere kolf moment als een gek aan het masseren in de hoop die klieren open te krijgen.

17. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    yeah vandaag 40 weken zwanger en al bijna de hele nacht wakker.

18. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Riv ben je gewoon wakker of door weeen?

Hier vandaag de grote dag. Heb nog redelijk geslapen. Om 6.30 uur is het zover en ik begin nu wel zenuwachtig te worden. Als het goed is heb ik vandaag mijn ventje!

19. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    heel veel sterkte debby. Ik duim voor je en denk aan je.

20. jettje

jettje Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.541
    0
    0
    zv-er
    Goedemorgen,

Debby@ je zal al bezig zijn maar succes. Hopelijk verloopt het een beetje vlot allemaal.

manda@ de productie zal wel iets oplopen. Had ik ook toen ik elke 2/3 uur begon te kloven. Bij mij was het niet zoveel dat het opliep. Het meeste heb ik als ik in de ochtend kolf en dan gewoon minimaal 4/5 uur wacht.
    Wij moesten Phoebe ook wakker maken voor de fles, nu nog wel eens. Maar dan maak ik haar pas wakker na 4/5 uur. Ze drinkt nog niet alle flessen leeg daarom maak ik haar nog wakker.
    Tussen door verschonen hielp bij ons wel.
    Hopelijk komt ze zo een beetje in een ritme met drinken voor je.
    Voor het kolven douche helpt ook wel, warmte stimuleerd ook de melkklieren.
    Phoebe was gisteravond erg onrustig en begin van de nacht ook. Ze had weer last van buikje. Heb de 1ste fles rond half 3/3uur gegeven en vanmorgen rond half 9 moest ik haar wakker maken. :$ dus heb toch bijna 6 uur achter elkaar gslapen:D
    Welke flesvoeding geef jij trouwens?

riv@ vervelend dat je zo rot slaapt. Hopelijk komt je kleine snel.

Smartie@ hoe heb jij geslapen vanacht?

Lonneke@ hoe is het bij jullie?

Ik ga kolven want mijn ene borst lekt:$ Er komt niet veel uit mag blij zijn met 40 cc maar de laaste dagen lekt me borst wel in de ochtend ;)
    Hele fijne dag allemaal.

Deel Deze Pagina