nog 81 daagjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door riv, 23 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. manda

manda Bekend lid

17 nov 2009
    622
    0
    16
    Zuid-Holland
    Wat vervelend Kovu. Ik zou zeggen doe lekker rustig aan en kruip heerlijk in je bedje. Lijkt me heel vermoeiend allemaal, vooral met die verbouwing erbij.

2. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    @ Smartie: Ons meisje ligt nu in volkomen stuit. Hoop natuurlijk ook nog dat ze draait, we hebben in principe nog tijd genoeg!
    Hoop dat ze bij jullie ook nog draait!

@ Kovu: Duik lekker je bed in met Nils en rust goed uit. Migraine is echt balen nu. Beterschap!

Hier een baaldag. Zie 't even niet zitten, heb de tranen de hele tijd in m'n ogen staan:S Weet niet wat het is..*zucht*
    Vanmorgen intake van kraamzorg gehad, stelde niet veel voor;) Hebben we dat ook weer gehad!

3. manda

manda Bekend lid

17 nov 2009
    622
    0
    16
    Zuid-Holland
    Ahhh Lonneke.. *knuf* soms kan je dat weleens hebben. Al die hormonen moeten er toch uit. Hoop dat je je snel beter voelt.

Dames ik ben het zat. Moet nog iets minder dan 7 weken en ik ben er klaar mee. Ze mag van mij wel wat eerder komen hahah.. Nu nog niet maar over een weekje of 4 :p. Ik ben echt snot verkouden en ik kom maar 2 keer in de week buiten of zo bah bah bah. Daardoor heb ik het vreselijk benauwd en slapen lukt dan ook niet. Vriendlief maakt me s`nachts echt tig keer wakker omdat ik blijkbaar zo heftig aan het snurken ben dat hij niet kan slapen :S En laten we het dan al helemaal niet over de pijn in mijn bekken hebben.

Zo ook ik heb even lekker kunnen klagen :D dat lucht op.

4. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Bah Manda ik klaag met je mee! Ook voor jou een knuf!
    Hier heb ik ook zoiets van, hup met 37 weken mag ze komen!

Net een buikfoto gemaakt, zal 'm zo uploaden

5. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Mijn buikfoto van vandaag..niet echt heel duidelijk, maar goed het gaat om het idee he;)

6. manda

manda Bekend lid

17 nov 2009
    622
    0
    16
    Zuid-Holland
    Ahhh wat een mooi bolletje :D

Nou inderdaad ik fluister haar nu al toe dat ze wat eerder mag komen. Ze is helemaal welkom en we zijn er klaar voor.
    Zal btw binnekort ook eens een buikfoto maken. Vind mijn buikje niet de allemooiste maar goed het gaat om de inhoud van het buikje :p

7. Woppie

Woppie Actief lid

2 feb 2009
    122
    0
    0
    Zal de mijne ook maar even plaatsen dan..
    Heb trouwens ineens weer veel minder last van mijn bekken..
    Heb ik eindelijk een afspraak gemaakt gaat het weg haha..
    Vind het nou wel heel erg snel gaan trouwens..
    Op de foto was ik 28wk en 5dg..

8. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Gister op controle geweest, met de kleine man is alles goed, hij was gedraaid.. (jippie) maar hij was zo druk en aan het einde leek het alsof hij weer terug ging draaien, dus dat moeten we afwachten wat zijn positie wordt, haha.. maar wel lekker 45 min naar hem kunnen staren. :D
    Mijn placenta en aanhangsel (2e deel) zijn ver genoeg van de uitgang, dus das mooi. Alleen de navelstreng zit vast aan de placenta en aan de vliezen. Dus als ik moet bevallen moet ik gelijk naar het ziekenhuis om in de gaten gehouden worden en dan vooral de kleine man, want als het sheurt of afknelt kan hij geen zuurstof enzo meer krijgen, en dan krijg ik dus een keizersnede. Maar hoe en wat verder word verder besproken met mijn eigen gyn. de 24ste..
    @Kovu, hoop dat je migraine snel weggaat..
    @Lonneke, Geef toch niet zo'n baaldag.. lekker huilen kan heerlijk opluchten.. ook al weet je niet waarom je huilt. Ik heb er ook wel is last van.. ;) En mooi buikje..
    Ik zal snel ook weer een buikfoto maken..
    Vind het leuk om de verschillende buikjes te zien..
    @Manda, klaag maar lekker hoor.. dan lucht het tenminste op.. ;)

9. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    @ manda: Thanks! En inderdaad..het gaat om de inhoud van jebuikje!:) Dat is het belangrijkste.

@ Woppie: Wow mooie buik zeg! En gelukkig minder last van je bekken, maar wellicht kan het geen kwaad om wat tips te krijgen, want wie weet heb je het over paar weekjes wel weer last van.

@T84: Wat fijndat alles goed is met je kleine man. wel vervelend van de navelstreng, maar je zult in eht ziekenhuis wel goed in de gaten worden gehouden.

10. manda

manda Bekend lid

17 nov 2009
    622
    0
    16
    Zuid-Holland
  11. manda

manda Bekend lid

17 nov 2009
    622
    0
    16
    Zuid-Holland
    @T84, wat fijn dat hij is gedraaid en heerlijk dat je weer even naar je kindje hebt kunnen kijken. Lijkt me dan wel weer een naar idee wbt de navelstreng. Goed dat ze dat in de gaten houden.

12. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Oeh manda ook een mooie buik zeg:D

13. manda

manda Bekend lid

17 nov 2009
    622
    0
    16
    Zuid-Holland
    dank je! :D toch wel trots:D

14. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Dat mag ook wel! Lekker trots zijn:D

15. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    manda: ikzelf zou niet zoveel moeite hebben met dat restaurant. Maar als je niet wilt moet je niet gaan!

draaipoging: volgens mij geeft een draaipoging wel minder risico dan een stuitbevalling of een
    keizersnee. Ik denk dat ik het wel zou doen. Mijn dochter lag in een stuit maar is niet gedraaid omdat ze met
    34 weken al geboren werd. Deze knul ligt tot nu toe goed.

kovu: sterkte met je migraine, ik heb het ook, maar gelukkig nog maar 1 keer gehad tijdens de zwangerschap want
    je kan nu natuurlijk geen medicijnen slikken...

mooie buiken allemaal, ik zal ook eens een foto maken. Ik krijg de hele tijd te horen dat mijn buik zo gegroeid is...

t84 wat goed dat ie gedraaid is!

zwangerschap zat zijn: hier nog niet echt. Ik vind het nog wel snel gaan eigelijk.
    Ik ben mijn werk wel zat, heb veel last van mijn rug en bekken(zit wel op kantoor hoor) en tel de dagen af tot mijn
    verlof (nog 14 halve dagen werken ;))
    Mijn dochter is met 34+4 geboren en ondanks dat ik een bevalling rond de 38 weken nu ook wel zie zitten heb ik
    mezelf beloofd niet te zeuren als ik tot 42 weken zou lopen, als ik de 37 weken maar haal... ben benieuwd ;)

16. manda

manda Bekend lid

17 nov 2009
    622
    0
    16
    Zuid-Holland
    Hey Debby,

Nou dat is alleen maar fijn toch dat je nog zo heerlijk aan het genieten bent van je kleine man. Kan me zo voorstellen dat jij het prettig zou vinden dat hij wat langer blijft zitten.

Tjsa over dat restaurant, het heeft niet alleen met de hygiene te maken. Die houten banken zagen er ook niet echt fijn uit. Ik weet nu al dat ik na 5 minuten er helemaal klaar mee ben. Dus dan kan ik het beter niet doen.

17. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    meid als je er geen goed gevoel bij hebt moet je het echt niet doen.
    Ik heb bijvoorbeeld bij oud en nieuw vieren bij vrienden geen goed gevoel. Dus doen wij dat niet...

18. Kovu

Kovu Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.130
    0
    0
    Pedagoog
    Provincie Limburg
    Vanmiddag even lekker geslapen. Nils heeft ook lang geslapen, van 12.30 tot 16.00! Migraine is niet helemaal weg, maar wel draaglijk. @manda: Alles bij elkaar is het inderdaad vermoeiend. De afgelopen dagen ben ik steeds weer blij als het een uur of negen is en we zelf naar bed kunnen. Kovu-man voelt zich daarbij ook al een paar dagen niet lekker, dus we kruipen deze dagen extra vroeg onder de wol. @debby82: Ik mag alleen paracetamol innemen. Dat neemt soms de top van de migraine weg, maar de beste remedie blijft toch slapen.

@L0nneke: Laat de emoties de vrije loop, want zoals T84 zegt kan dat heerlijk opluchten. (((knuffel)))

@manda: Nog eventjes meid! (((knuffel)))

@T84: Spannend allemaal. Gelukkig word je goed in de gaten gehouden. Wel heerlijk dat je weer even hebt kunnen kijken naar jullie wondertje.

Wat een mooie buikjes komen er voorbij! Volgende week donderdag gaan we foto's maken bij een fotograaf. Net als bij Nils met 31;5 weken. Ik heb er weer zin in!

19. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Goodmorning,
    Net ook even een buikfoto gemaakt:

Bekijk bijlage 113804

@Kovu, fijn dat je mirgraine iets minder is geworden, hoop dat ie nu weg is.

@Navelstreng, ik ga dit idd met mijn gyn bespreken op mijn volgende afspraak. Pas als je thuis ben ga je eigenlijk denken wat ze nou precies gezegd hebben, vind het eigenlijk geen fijn idee om pas op het laatste moment in te grijpen mocht het misgaan.. waarom nemen ze niet het zekere voor het onzekere en doen ze zowieso de keizersnede.. maar dat zal ik aan haar vragen en kijken wat zij zegt.

20. Kovu

Kovu Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.130
    0
    0
    Pedagoog
    Provincie Limburg
    Vannacht erg onrustig geslapen. Flink last van mijn bekken en de kleine ging stevig spartelen na iedere draai. Hoofdpijn is niet helemaal weg en ben daarbij hartstikke moe. Gisteren al een afspraak voor dit weekend afgezegd en misschien dat ik nog een andere afspraak ga afbellen (twee verjaardagen en een logee is me nu toch even te veel met de verbouwingsperikelen en de zorgen om Kovu-man).

De radiatoren werden vanmorgen om 08.15 (!) afgeleverd. Straks mijn neefje bellen of hij ze wil komen installeren. Een oom heeft gisteren nog aangeboden de drie wanden te willen komen schilderen en de vloer te komen leggen. :)

@T84: Als ik jou was zou ik alle vragen even opschrijven. Misschien voor jou ook een goed idee om een bevallingsplan op papier te zetten?

Deel Deze Pagina