Hallo iedereen ! Zijn er hier nog die er van dromen om tijdens de feestdagen te kunnen mee delen dat er een speciaal pakje in de maak is ? ik droom er dus echt van om mijn vriend te kunnen mee delen met kerst dat hij papa zal worden ! grtjs !
ja da is wel waar... en ik duim voor iedereen hier ! want weet wa het is als ge altijd maar moet wachten en wachten en wachten ! teleurstellend ! da is het
Ik heb al helemaal in gedachten wat voor pakje ik onder de boom voor mijn ouders zou willen leggen. Moet ik nog maar even niet aan denken. Ik wil een klein cadeautje met een briefje onder de boom leggen met daarop de boodschap: Het is het kleinste cadeautje onder de boom en ook nog piepklein, maar ons grootste wonder!
Hallo Meiden, Ik hoop ook dat ik het kan vertellen met kerst! Zou leuk zijn als het iedereen lukt. Succes met de laatste dagen Groetjes Linda
Ik had het ook gehoopt maar ik denk niet dat het m word deze maand. Net een test gedaan maar een vette NEE. Ik ben nog niet ongie, nou had ik vandaag 2 drupjes bruine afscheiding (sorry) in me inlegkruisje terwijl het vorige maand gelijk vuurrood was, dat vind ik wel een beetje vreemd. Dus wacht het nog eff af
Ook ik hoop natuurlijk dat we voor de kerst al meer weten. Wij hopen ook op een verlaat sinterklaas kado!
haha mijn vader en schoonouders weten niet dat we proberen zwanger te worden, en aangezien ik met kerstavond pas mag testen, weet ik niet of ik het hen zou vertellen een paar dagen later.. Geen idee... maar daar denk ik wel over, als het nodig is!
Ik denk dat wij nog niks zeggen dan. Althans dat is wat we tot nu toe hebben afgesproken. Van ons weet ook niemand het (nouja ze kunnen vermoeden maar verder ook niks). We zouden dan als het zo ver is eerst zeker weten dat het goed zit, dan zouden we het pas willen vertellen.. Maarja eerst maar zien dat het lukt
wij wilden dit ook doen maar is mislukt hihi. als het vorige ronde raak was was ik dan ong 9 wk en bij vorige heben we het toen ook verteld na een goie echo. nu is mijn nod? heb geen idee uitgaande van mijn vorige cyclus eind dit jaar. we wilde dan trouwens tijdens het eten wat verstoppen dus een babytje in het toetje oid.
Ik zit ook al te bedenken... Zou leuk zijn als we iets met kerstcadeau's aan onze ouders konden geven... Alleen we willen dan wel alle ouders bij elkaar hebben. En met de kerst zijn we bij mijn schoonouders (2 dagen) en niet bij mijn ouders. En met oud en nieuw gaan mijn schoonouders al naar een oom en tante en die hoeven er dan weer niet bij te zijn als we met het nieuws komen (die mogen later). In januari zijn mijn schoonouders jarig, maar ja, daar gaan mijn ouders niet heen... Hoe krijg ik die lui bij elkaar? Toen we dat een half jaar geleden deden, toen hebben we ze allevier bij ons uitgenodigd om te eten, toen dacht mijn moeder al dat we nieuws hadden, terwijl we nog helemaal niet aan het klussen waren... Maar nu weten ze allemaal dat we aan het klussen zijn... Dus worden ze denk ik meteen alweer achterdochtig als we ze uitnodigen...
Nou ik mag 22 dec testen ik hoop het want dan geef ik een posi test aan mijn man voor de kerst! Zou leuk zijn dan he! Zo niet dan zuip ik me helelmaal vol aan wijn haha En knal ik goed door met oud en nieuw!
haha! Ik mag 17 dec testen, spannend! Ik doe met je mee alstie negatief is! en anders wordt t jip en janneke champagne...
hahaha hier hetzelfde; of een heeeerlijke goeie kerst! of menig drankjes drinken met oud op nieuw! haha Hoop érg op het eerste... dan kan al die drank me gestolen worden! haha denk wel dat mn vriendinnen érg raar opkijken als ik met oud op nieuw geen drankje mee doe.... :S
Ja is goed hummie! Doen we ! ha ha ! Zou dan net zien dat we dan met een zatte kop zwanger worden met oud en nieuw!