Lieve meiden, Een tijd geleden was ik actief op dit forum, maar toen werd ik zo verslaafd aan berichten lezen van anderen dat het me verstandig leek even afstand te nemen. Ik ben sinds juli 2013 bezig met proberen zwanger te worden, dat klinkt zo voor mij heel erg lang, maar kan me voorstellen dat er veel van jullie ladies veel langer bezig zijn. In augustus 2014 ben ik zwanger geweest, het hartje heeft geklopt, maar ik ben het met 8 weken verloren. Sinds die tijd nog steeds niet zwanger. Ik heb nu 3 maanden 50 mg clomid geslikt door mijn onregelmatige cyclus. De afspraak is nu dat ik nog 9 maanden dit moet doen en dan daarna gaan ze starten met inseminatie en injecties. Ik heb een aantal echo's gehad en omdat ze nu gezien hebben dat ik steeds een eitje heb hoef ik voorlopig niet meer naar het ziekenhuis. Sinds drie dagen loop ik met vlinders in mijn buik rond. Zo raar. Ik voel me verliefd zonder dat ik echt verliefd ben. De hele dag houdt dit gevoel aan. Een onbeschrijfelijk gevoel. Ik hoop natuurlijk dat ik misschien iets moois voel aankomen in de komende 9 maanden en zo niet ben ik benieuwd wat ons allemaal te wachten staat. Zijn er meiden die in hetzelfde schuitje zitten?
Hoi en welkom terug Ik ben in 2014 gestart met clomid, maar er word door mijn gynaecoloog wel anders gewerkt. Ik moest beginnen met 50mg. dan werd er gekeken of er een eitje groeide, als dit niet werkte dan de volgende cyclus de clomid ophogen naar 100mg en weer kijken wat er gebeurd. 150mg clomid sloeg bij mij aan en ik werd zwanger van onze prachtige dochter. 150 mg is volgens mij ook de hoogste dosering. Waarom moet je het 9 maanden nemen? Kijken ze wel bij jou wat het met je lichaam doet? Hebben ze verder iets geconstateerd waarom je cyclus zo onregelmatig is? Gewoon wat vraagjes uit interesse, ik hoop voor je dat het aan mag slaan. En de vlinders zijn begrijpelijk, er kan natuurlijk iets heel moois gebeuren! Succes!!