verloskundige of gyneacoloog

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door roja, 31 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roja

roja Actief lid

26 feb 2014
    214
    1
    0
    Hallo allemaal,

Ik heb t/m december bij de gyn gelopen omdat ik al een paar jaar geen menstruatie had gehad.Advies was de pil,en mocht het dan niet weerkomen dan moest ik terugkomen voor hulp bij het zwanger raken.Dat is ondertussen gelukt,maar moet ik nu met de gyn contact opnemen of met de verloskundige?Heb altijd bij de andere zwangerschappen een vroege echo gehad i.v.m een mk en zou dat nu ook graag willen.Wat zouden jullie doen?

Liefs Roja

2. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

4 feb 2009
    1.493
    0
    0
    noord-holland
    Gefeliciteerd! Ik zou de HA (of gynaecoloog) bellen. Heb zelf de HA gebeld voor een verwijzing, omdat de gynaecoloog bij mijn vorige zwangerschap zei tot 12 weken in het zH. Als het goed gaat dan tot 36 weken bij de VK en dan weer terug naar het ZH.

3. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Ik zou gewoon rechtstreeks de gynaecoloog bellen en dan hoor je het vanzelf wel. Ondanks dat ik bij de gynaecoloog liep ivm vruchtbaarheidstraject moest ik de afspraak er toch zelf doorheen duwen. De secretaresses zijn niet altijd even meedenkend, althans in mijn ziekenhuis.

4. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Je gyn. Dat heb ik hier ook gedaan na de controle van de eerste mk. Nu volledig onder behandeling in het zkh.

5. Steeciaantos

Steeciaantos Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg
    dit :)

Deel Deze Pagina