hoi ik ben ongeveer 6weken geleden bevallen en ik vloei nog altijd pffffffffffff het is om moedeloos van te worden, het wordt gewoon niet minder heeft iemand dit ook gehad? en wanneer is het uiteindelijk gestopt?? ik nu wel eens een keertje sex hoor
ik heb bij de eerste 8 weken gevloeid! en bij de tweede 1 week en daarna alleen bruin voor 2 weken ofzo.. echt heel weinig vergeleken bij de eerste in elk geval! dus kan er niets van zeggen maar het moet nu wel inmiddels "oud" bloed zijn, anders kan je even laten checken bij je VK of huisarts..
oeh ik moet er niet aan denken, vieze zooi bah bah, zoiezo is een condoom ook niet steriel hoor maar na 6 weken met een condoom zou wel moeten gaan..
bedankt voor de reacties nee het is gewoon heel helder rood bloed, het is mijn 3e, maar bij de ander 2 was het na 2 weken voorbij dus vandaar dat ik het vreemd vind 8) en sex nu met bloed vind ik persoonlijk niet zo gepast trouwens mijn man ook niet
Ik heb na de eerste 7 weken gevloeid; soms meer en soms minder en dan kwam er ineens weer helderrood bloed. Na 7 weken was het eindelijk klaar. Wij zijn ook pas daarna weer gaan seksen, maar dat is een kwestie van persoonlijke voorkeur.
Ik heb 10 weken gevloeid, toen drie dagen niks en toen werd ik ongesteld. Ben ik even blij dat ik alleenstaand ben en niet aan seks hoef te denken (grapje!)
Ik heb het ook zo'n 10 weken gehad, na weken nog stolsels enzo. De VK dacht dat het misschien kwam, omdat ik veel had gelegen na de bevalling i.v.m. bekkenproblemen.
bij Ryan heb ik het bijna vier maanden gehad zelfs nog grote stolsels maar volgens de arts kwam dat ook omdat ik gestresst was. Ryan lag toen in het ziekenhuis
Ik heb 6 weken gevloeid na de bevalling. De ene keer dacht ik dat het bijna over was en tada de dag erna was het weer erger.
Ik zou het toch wel in de gaten houden hoe lang je bloedverlies duurd en even lang de dokter gaan als het erger word. Ik heb 3 maanden gevloeid en stolsels ter grote van mijn vuist verloren.Na die 3 maanden hebben ze operatief nog placenta resten weg gehaald.
Ik had na 6 weken ook nog bloedverlies. Bij de nacontrole bleek er nog 'iets' in mijn baarmoeder te zitten van ca. 2 cm. De gynaecoloog heeft me de pil gegeven in de hoop dat bij de eerste ongesteldheid dat 'iets' meekomt. Een paar dagen voor kerst is er echter al 'iets' ter grootte van een knikker uitgekomen en stopte het bloeden een paar dagen daarna. Hopelijk is het hiermee opgelost, in februari moet ik voor een nieuwe controle komen. Maar als het ' iets' er nog inzit, gaan ze dat weghalen dmv een kijkoperatie.
ik ben 4 weken geleden bevallen en vloeide een paar dagen geleden ook nog heel hevig. Bloedstolsel enorm groot en zoveel bloed dat ik constant doorlekte. Heb toen ook contact opgenomen met de huisartsenpost en daarna ben ik bij de gynaecoloog geweest. Heb in eerste instantie het advies meegekregen om te starten met de pil. Mijn baarmoeder was gelukkig schoon. Omdat het 2 dagen later weer begon heeft de gynaecoloog mij medicijnen voorgeschreven, een bloedstollend middel. Moest er wel gelijk mee stoppen als het bloeden gestopt was omdat het trombose kan veroorzaken. Tot nu toe heb ik 2 dagen niet gevloeid! Ik was blij om te horen dat het binnenin mijn lichaam allemaal goed was. Als ik jou was zou ik toch voor de zekerheid even vragen of ze willen kijken of je baarmoeder schoon is. Succes! Groetjes