nog altijd geen roze wolk

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Moedertjevj, 19 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    kben 24 weken zwanger en ik hou al zoveel van m'n kleinje, maar de roze wolk is er nog steeds niet, ik vind dat zo raar!

moet ik nu al niet beginnen babyspullen te kopen tot ik erbij neerval?

2. laatje

laatje Fanatiek lid

5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    Had ik ook hoor.. ik durfde ook nog niks te kopen, veel te bang dat het alsnog mis gaat. Maar dat komt vanzelf.. Rond deze periode begom ik toch wel met kijken en kopen van de grote aankopen (babykamer en kinderwagen). De rest kwam later.. De roze wolk komt langzaam naar boven als ik in de babykamer sta en de kleertjes door mijn handen laat glijden. Dan heb ik geen geduld meer hoor..

3. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Door alle blaadjes, websites en andere zaken ga je haast denken dat je je zo MOET voelen.
    Nou voel jij je lekker gewoon zoals je je voelt. Ik zit er ook niet. of tenminste niet de hele tijd.

En wat versta je onder een roze wolk? Moet ik heel de dag blij zijn? of rondhuppelen?

4. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    pfff ik heb ook niet altijd een roze wolk hoor! Het grootste deel van de dag voel ik me beroerd en heb veel pijn aan mijn bekken. Ik word wel blij van schopjes, maar die spullen zetten mij echt niet op een wolk hoor.

5. Kimos

Kimos Actief lid

13 aug 2007
    475
    0
    0
    Groningen
    Ben gelukkig niet beroerd maar heb veel last van mijn bekken en mijn rug. De kreet 'de mooiste tijd van je leven' heb ik dan ook tijdens mijn zwangerschap nog niet ontdekt. Kan niet wachten tot de kleine er is,maar ben blij dat ik mijn lichaam weer bijna voor mezelf heb.

6. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Ach iedereen beleeft het op zijn eigen manier denk ik. Ik voelde me de hele zwangerschap super (behalve wat misselijkheid in het begin), was gelukkig, blij. Alleen... niet op de manier van 'de bladen'. Ik heb vrijwel neits gekocht, stond niet te zwijmelen bij kleertjes enz.
    Ik genoot in stilte zeg maar ;).

Doe het maar lekker op je eigen manier hoor, dat is toch het beste.

7. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hier ook geen roze wolk hoor !
    ben super blij dat we eindelijk een kleine verwachten maar je moet er wel wat voor over hebben hoor !

8. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    De eerste 3 maanden zat ik vooral op een groene wolk :( Nu wordt het langaam beter, koop wat spulletjes en dat maakt het allemaal wat 'echter'. Ook had ik het veel te druk waardoor ik niet happy was en dat is nu ook beter. Maar je voelt zoals je het voelt, dat is bij iedereen verschillend. Ik vind sowieso dat er tegenwoordig nogal wat eisen worden gesteld aan vrouwen wat ze volgens de norm zouden 'moeten' en moeten voelen. Niet druk maken maar beleef het gewoon zoals jij het beleeft!

9. marion1979

18 jul 2007
    16
    0
    0
    operatie assistente
    zoeterwoude
    Hier dus ook niets geen roze wolk! Vergeet de helft van de tijd zelfs dat ik zwanger ben!
    Bij mijn 1e begon het pas toen het kindje éénmaal geboren was..

Dus maak je maar geen zorgen!

Groetjes Marion

10. annette110

annette110 Actief lid

5 mei 2007
    307
    0
    0
    Zoetermeer
    roze wolk...tja, is voor iedereen verschillend die term hoor. Maar eh....voe je je wel happy ermee? ik kan me niet voorstellen dat je al 24 weken bent, en nog niets gekocht hebt...of wilt kopen. Dat moet toch ergens aan liggen....geniet er lekker van nu het nog kan. Over een paar weken is het alweer voorbij.

Ik geniet dubbel hoor :) ...ben er helemaal klaar voor, mijn baby mag komen straks (de 1e is met 32 weken geboren, dus ben nu blij dat ik alles zelf heb kunnen doen)

;) annette

11. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Toen ik zwanger was van mijn dochter moest ik op een gegeven moment toch meubeltjes gaan uitzoeken, je moet toch rekening houden met levertijd. Het voelde heel raar want ik was ook bang dat 't alsnog fout zou gaan.
    En hier zit ik dan, achter mijn pc met m'n dochter naast me :D

12. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Vrouwen die normaal last hebben van PMS, zoals ik, hebben door de hoge dosis progesteron in hun lijf doorgaans geen roze wolk tijdens de zwangerschap. Dit is dus absoluut niet raar! Ik weet gelukkig van mezelf waarom ik me af en toe helemaal niet zo 'overdreven' blij voel, ik weet dat het door al die gekke hormonen komt. Hier dus ook geen roze wolk, en geen shopdrang. En de vraag of iemand er dan wel happy mee is: uiteraard! Je raakt zwanger omdat je graag een kindje zou krijgen, maar de invloed van hormonen kun je van tevoren niet voorspellen. Wees dus altijd voorzichtig met de vraag of iemand er wel happy mee is, omdat jezelf zo graag vanalles in huis haalt. Je kunt iemand er echt onzeker mee maken, en dat is helemaal niet nodig.

Deel Deze Pagina