nog altijd zo laag!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Moedertjevj, 15 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moedertjevj

    Moedertjevj Fanatiek lid

    1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    hallo dames,

    2 weken geleden vroeg ik me ook al af of het normaal is dat mijn beebje nog altijd zo laag zit, namelijk op mijn schaambeen, nu ben ik 15 weken zwanger en ik hoor hem met de angelsound nog steeds zo laag zitten, is dat normaal? moet mijn baarmoeder al niet hoger zitten?
     
  2. French

    French Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    volgens mij is dit normaal...ik had het ook.
     
  3. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    mijn meisje wil ook alleen maar onderaan liggen en ben nu toch al heel ver zwanger. waarscheinlijk is dit gewoon zijn favo plekje. heel afentoe komt ze naar boven maar uiteindelijk land ze altijd weer daar. ze ligt nu wel dwars en dan ook helemaal benede en hoop dt dit bij jou niet het geval gaat worden.
     
  4. nienke80

    nienke80 Actief lid

    23 mei 2007
    165
    0
    0
    Bij mij zit de beeb ook nog zo laag, wilde het toevallig vrijdag aan de gyn gaan vragen of dit normaal was.
     
  5. Jana

    Jana Actief lid

    28 dec 2006
    347
    0
    0
    Ik was afgelopen maandag ook verbaasd toen de verloskundige het hartje ter hoogte van mijn schaambeen vond, terwijl mijn baarmoeder al gegroeid is tot 2 cm onder mijn navel! Volgens haar was dat normaal, dus ik zou me er niet druk over maken.
     
  6. zomaar

    zomaar Fanatiek lid

    29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Als het altijd op dezelfde plek is kan het ook zo zijn dt je een " slagader" hoort kloppen, ik had dit ook maakte me ongeloofelijke zorgen en het dit aan de vk gevraagd.
    Toen ik opnieuw met de angelsound ging luisteren hoorde ik het hartje wederom op de zelfde plek toen ging ik wat rond mijn navel zoeken en ja hoor daar had ik het echte directe geluid van het hartje te pakken, welliswaar was het toen wat moeilijker te horen (wat verder weg)

    Misschien dat dit bij jullie ook het geval is?
     
  7. Pendrag

    Pendrag VIP lid

    26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Je baarmoeder komt wel hoger maar wordt gewoon groter. Hij blijft ook onderin zitten. Het is niet zo dat je baarmoeder in z'n geheel omhoog komt. Dus kun je je beeb heel goed zo laag horen.

    Je eigen hartslag zou wel heel veel trager moeten zijn dan die van je baby. Ik heb zelf nooit met een angelsound geluisterd maar je eigen hartslag hoort toch een eind onder de 100 te zijn en die van je baby ver daar boven.
     
  8. mj24

    mj24 Fanatiek lid

    7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    ik hoor erg goed het verschil tussen eigen hart en van mijn beebs. eigen hart is veel trager.. van de beebs is een sneltrein
     

Deel Deze Pagina