cadeautje kopen voor aanstaande oma's en opa.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Hysterisch, 17 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hysterisch

Hysterisch Bekend lid

24 aug 2013
    760
    0
    0
    #1 Hysterisch, 17 nov 2013
    Laatst bewerkt: 17 nov 2013
    Hoi!

Ik ben nu 34 weken zwanger en wil graag een cadeautje kopen voor 2 aanstaande oma's en 1 aanstaande opa, maar ik ben vreselijk inspiratieloos.
    Van die "hoe ben ik een leuke oma/opa" boeken vind ik niet zo leuk, maar het zou wel leuk zijn als het iets met een baby thema heeft.
    Iemand een idee?
    Wat hebben jullie de aanstaande opa's en oma's cadeau gedaan?

2. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    Hoihoi :) toevallig gaan we het zo meteen mijn ouders vertellen (pff op van de zenuwen!) En ik heb t boekje Opa en Oma Pluis gekocht... maar dan in t Fries (Pake en Beppe Pluis) titel zegt genoeg ;) enne ze hebben direct leuk voor lees boekje! Voor mijn schoonouders ook gekocht.. welke Nederlandstalig zijn en hebben we dan ook de 'gewone' Nederlandse gedaan! :D

3. Hysterisch

Hysterisch Bekend lid

24 aug 2013
    760
    0
    0
    Aww wat leuk! Spannend hoor, veel plezier :D

Dat boekje is op zich heel leuk, maar ik heb alleen losse oma's en een losse opa, dus opa&oma is dan niet zo geschikt ;)

4. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    Wij hebben voor oma het blad Kek gekocht en voor opa een speentje. Allebei hebben ze het met tranen in hun ogen opengemaakt :)

5. Hysterisch

Hysterisch Bekend lid

24 aug 2013
    760
    0
    0
    Ik heb er even bij gezet dat ik al 34 weken zwanger ben ;)

6. zomerwondertje

zomerwondertje Actief lid

19 jul 2013
    248
    1
    0
    wij hadden een stuk uit het thema van het doopsuiker in het groot gekocht (houten treintje) en helemaal opgevuld met suikerbonen.
    Voor de oudste hadden we likeur en badparels, die hebben we dan ook in een grote 'dosis' cadeau gedaan

7. simoontje123

simoontje123 Fanatiek lid

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    gastouder bij twee gezinnen
    Omgeving den bosch
    ik zag laatst ergens voorbij komen dat er vooraan een tijdschrift voor opa's en oma's is. Dat gaan wij aan onze ouders geven met kerst of sinterklaas. Abbonement voor 22,50€. Vind ik wel een schappelijke prijs, kgeloof dat je dan 8 nummers kreeg.

8. sankyra

sankyra Actief lid

5 mei 2011
    377
    1
    18
    Vrouw
    Pesaja
    HeescH
    Misschien iets van de allerliefste opa en oma zijn slabbetjes van ;) mokken rompertjes en shirts .. ;) ...

Wij hebben toen we het pas bekkend maakte ... een fles en speentje gegeven .. omdat dat heel leuk was .. maar na die tijd met 34 weken niks meer gegeven pas toen de kleine paar weken oud was mooie foto op Canvas laten maken ;) ... succes met de laatste loodjes .

xxx

Deel Deze Pagina