Hoi, Ik zou graag willen weten met hoeveel maanden jullie zijn gestopt met inbakeren? Uiteraard moet je kindjever gewoon aan toe zijn. Maar hoe hebben jullie dat gedaan? Direct bij alle slaapjes Per dag een slaapje minder met zak mits het goed gaat? Andere pacco doek gebruikt, die met ritjes? Ben benieuwd!
wij moesten helaas vrij snel stoppen(spreidbroekje) inbakeren moest best wel snel, eerste gewoon 1 armpje vrij, maar nog wel in de buitenste doek, savonds 2de armpje ook eruit, maar nog wel in de buitenste doek, en later geloof ik een slaapzak met lange mouw gedaan, wij moesten in 3 dagen afbouwen, normaal doe je er geloof ik langer over. staat op de website van pacco niet heo het moet, of het boekje wat je erbij kreeg.
Dank je voor je reactie. Wij hebben over 1,5 week een echo voor de heupjes ivm verhoogd risico op heupdysplasie. Ze heeft lang in een stuit gelegen. Maar paste de pacco doek niet meer met een spreidbroekje? Of had jij een andere soort doek? Op de website staat voornamelijk dat de doek met de ritjes erg handig in om het af te bouwen. Maar dat is logisch omdat ze die doek natuurlijk graag willen verkopen. Ik vind een slaapzak met armen ook een goed idee, maar met 25 graden in hun kamertjes is het daar nu wat te warm voor.
hier paste de doek idd niet meer met spreidbroekje, hij kon niet dicht genoeg aan de bovenkant, had het geen functie meer. die van ons had de hele zw in een stuit gelegen, en nog steeds is ze dwars die met rits hadden ze 3jr terug volgens mij nog niet, maar eerst met slaapzakje gedaan. toen wij moesten afbouwen was het nog geen zomer, mei
Wij hebben gewoon afgebouwd in de normale pacco doek. Hebben eerst de rechter arm eruit gelaten dus ook buiten de buitenste doek. Het is even knutselen hoe je dat het beste doet. En dan een aantal dagen alle slaapjea zo geslapen. Daarna de buitendoek eraf en alleen de binnen doek om zijn lijfje met beode armen erbuiten zodat hij nog wel het gevoel om zijn lijfje had. Eerst namelijk twee slaapjes helemaal zonder maar dat was een stap te snel. En toen helemaal zonder en dat ging perfect. Meende dat wij er 2 weken in totaal over gedaan hebbe. Moest wel rap ivm het feit dat hij ging draaien naar zijn buik met de doek om.