Hallo Meiden, Ik denk dat wij er een heel eind uit zijn. we twijfelen nu alleen nog over de schrijfwijze. wat vinden jullie van de naam Suus? en zouden jullie het dan zo schrijven? of Suze en dan roepnaam Suus. zodat het iets moderner is. alvast bedankt
Ik vind Suus echt een (leuke) afkorting, zou het als officiële naam nooit geven, zelfde met Juul. Suze vind ik echt heel leuk en dan Suus als afkorting ook prima!
Als je haar Suus wilt noemen, zou ik ook Suus als naam geven of anders Suzanne/Susanne. Maar komt misschien ook omdat ik Suze niet zo leuk vind...en ook een ander soort naam (meer Engels).
ik zou haar suzanne/susanne noemen en dan als roepnaam Suus! vind Suze en Suus niets met elkaar te maken hebben eigenlijk...
Suus vind ik geen naam, maar duidelijk een afkorting van Susanne. Daarbij vind ik de klank niet mooi. Suze vind ik wel mooi, maar als je Suus als roepnaam wilt gebruiken vind ik dat niet zo logisch.
ik vind Suus erg leuk en Suze ook, maar ik vind Suze en als roepnaam Suus erg onlogisch. Ik vind Susanne en als roepnaam Suus veel logischer. En Suze gewoon als Suze. Ik zou zelf Suze kiezen, maar dat is omdat er al 2 meisjes Suus heten in deze straat (bijna buren ook nog).