Niet te geloven, maar op de ochtend van ons huwelijk (12mei) positief getest !!!! Het lijntje was maar licht dus vandaag nog maar een testje gedaan voor de zekerheid van Clearblue en deze gaf onmiddellijk een + ! Dit was ronde 3, dus derde keer goeie keer We zijn super blij !!! xxx Sylvie
dat is pas een super cadeau!!!!!! Gefeliciteerd!!!! Hopelijk krijg ik die ook op mn huwelijk liefs deesje
Gefeliciteerd Sylvie!!! Zeker het prachtigste huwelijkscadeau! En hoe was je bruiloft? Ik ga ook bijna trouwen (1 juni) en ben er gisteren achtergekomen dat ik zwanger ben, dus voor mij is dit ook het mooiste cadeau
Allemaal heel erg bedankt voor jullie reactie! Ons huwelijk was fantastisch, prachtig weer, heel fijn feest... Vandaag vertrekken we op huwelijksreis dus lekker genieten!! En het allemaal beetje laten doordringen want besef het nog niet goed xxx
Dubbel gefeliciteerd meid!!! Wat ontzettend leuk voor jullie, zo'n dubbel feest ! Geniet van je heerlijke huwelijksreis en van dat kleine mensje wat in je buik groeit. Liefs, Anouk.