nog bloeden na miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door fluitketel, 3 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fluitketel

fluitketel Niet meer actief

op 14 juli heb ik een miskraam gehad (zo rond de 5 weken).
    17 juli echo gehad, maar was nog niet schoon. Vruchtje was al wel weg maar er zat nog baarmoederslijmvlies van ongeveer 17/18mm. Hiervoor heb ik cytotec pillen gekregen en die heb ik 19 juli ingebracht.
    De week erop weer een echo gehad en nu was er nog maar baarmoederslijmvlies te zien van 9 mm. Gyneacoloog zei dat dit er nog wel uit zou komen of met de volgende menstruatie mee zou komen.
    Ondertussen heb ik nog steeds last van bloedverlies, niet de hele dag door. Zoals gister ochtend buikpijn gehad en vanaf ongeveer smorgens tot een uur of 11 bloedverlies gehad (1 maandverband vol ongeveer) daarna geen bloed verlies meer gehad. Afgelopen nacht rond 2 uur is het bloedverlies weer begonnen en heb nu nog steeds wat last dat t nog bloed.
    Vroeg me af of dit gewoon normaal is?

2. suzies

suzies Bekend lid

8 jun 2015
    545
    148
    43
    Ik zie dat je nog helemaal geen reactie hebt gehad. Ik heb 2 weken gebloed na de laatste cytotec.

3. Plusje

Plusje Bekend lid

1 apr 2017
    709
    285
    63
    Ik heb ongeveer 3,5 week nog last van spotting/bruin bloedverlies gehad (na een week rood).
    Heel veel sterkte..

4. Tioman

Tioman Actief lid

27 nov 2016
    442
    700
    93
    Ik heb bij één miskraam 6 weken gebloed na die pillen. Op de echo was geen restweefsel te zien, maar na bijna 6 weken verloor ik ineens toch weer een stuk. Daarna was het bloeden gelukkig wel snel over. Schijnbaar zat er toch nog een stukje?.. De gynaecoloog zei mij toen dat ze het op de echo niet altijd goed kunnen zien.

Ik begrijp dat je het lang vindt duren! Op een gegeven moment wil je weer verder en dan is het fijn als je lichaam ook meedoet.. Ik hoop voor je dat het snel achter de rug is! xx

5. Anniek88

Anniek88 Fanatiek lid

22 sep 2016
    2.992
    2.694
    113
    Vrouw
    Ik heb ook zeker 2/3 weken bruin verlies gehad.

Deel Deze Pagina