nog buikpijn na bevalling 2,5 maand geleden

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door cillatje20, 4 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cillatje20

17 mrt 2011
    10
    0
    0
    zorgcoordinator
    Tilburg
    Hallo,

Ik ben 13 December bevallen van een zoontje met 35.3 weken zwangerschap. Nu bijna 3 maanden later kamp ik nog steeds met buik en onderrug pijnklachten. Ik ben al bij de dokter geweest en bij het eerste bezoek bleek ik een blaasontsteking te hebben. Na afloop kuur is de pijn nog niet weg en weer naar de dokter maar nu is er geen ontsteking meer te vinden. De dokter zegt dat ik maar even af moet wachten. Ik vraag me af of er meer vrouwen zijn die hetzelfde probleem hebben of hebben gehad. De pijn is vooral aan de rechterzeide van mijn buik en heb regelmatig dat ik (met name bij het geven van flesje) plotseling hevige krampen krijg en naar het toilet moet rennen, heel vervelend. Ik heb geen koorts maar zo voelt het vaak wel doordat ik 's nachts vaak koude rillingen krijg. Herkent iemand dit probleem?

2. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Ik zou toch bij de ha aandringen op verder onderzoek hoor! Ik vind het wel erg makkelijk van de ha om te zeggen dat je het maar aan moet kijken... Ik weet verder niet of je bij de gyn onder controle bent geweest? Anders kun je daar misschien ook terecht, ha kan je ook doorverwijzen.

Deel Deze Pagina