Nou kleine is koortsig na prikjes.... Hij heeft flink geslapen maar zijn nacht begon om 18:30u... En ikzelf wegens logees, honden en huis pas om 01:00u... Kleine eten gegeven om 00:00u maar hij was alles zat na 50cc.. Dan is best pittig als kleine om 04:00u komt en na fles niet meer wil slapen... Maar ja zo is het leven he Word zombie dagje dus... instorten op bank vanavond hihi
Goeie morge lady's!! Haha ik was er dus niet meer, hoor sinds 3 nachten zelfs manlief niet naar bed komen..... Hhmm beetje raar maja @kirasese beterschap voor je mannetje, zielig lijkt me dat die prikjes.... Geloof dat ik dan mee moet huilen... @Noid slaap lekker!!
Goeiemorgen allemaal!! Slaap lekker noid! Dat je nog nachen werkt nu je zwanger bent. Of heeft het je voorkeur? Ik werkte tot 30 weken nog wel avonddiensten vond ik rustiger. Slaap lekker straks!
Ben allang blij dat kleine het zo goed doet! Wel koortsig, maar niks ernstigs, geen stijve beentjes of eindelolos krijsen. Over 4w weer... pfffff zo geen zin an... Wel beviel me top om fles mee te nemen... Direct na prik fles erin en hij had best veel honger. Pfff wekker gaat over half uur. En dan gaan ogen van alle kids weer open hahahaha Hebben 2 jongens van 9 en 11 te logeren. Moeders en 2 honden ook. Mega gezellig! Maar je kan je voorstellen hahaha 3 van die mega boeven bijeen
Haha Ja dat kan ik me voorstellen. Volle bak dus!! Wel leuk toch? Oh de moeders ook? Of bedoel je jezelf?? Hihi Ja gelukkig dat hij zich dan wel goed voelt he....
Zoo dat klinkt als onwijs gezelig! Tja. Die prikjes echt vervelend sterkte vandaag met je mannetje! En hopelijk kun je zrlf ergens vandaag de verloren uurtjes inhalen.
Ik vind het heerlijk, die nachten haha. Lekker alles op mijn eigen tempo en geen gesjouw. Doe het tot 1 april, dan ga ik op vakantie. Als ik terugkom ben ik 28 weken, dus hopelijk dan ook Veel avonddiensten. Truste ladies!
Goedemorgen dames! Ik zie dat jullie niet allemaal konden slapen. Jammer. Ik ben een paar x wakker geweest maar heb extra geen tel gepakt zodat ik snel weer sliep. Sorry. Ben er erg blij mee want er zijn me zelfs slaappillen voorgeschreven. En ik ben te eigenwijs om ze te eten, lijkt me niet goed voor de kleine. Erg fijn om me merken dat t me nu zelf is gelukt. Slaap lekker noid!
Ey Sanne, geen sorry zegge! Zeggen ze hier ook altijd tegen mij hihi. En mss helpt het idd als je de tel niet pakt!
Gelukkig goed geslapen, hoor zelfs mn man de laatste 3 nachten niet meer naar boven komen, vind ik wel beetje raar/eng haha ben echt zn watje. Hoef gelukkig ook niet meer te plassen snachts, hooguit 1x maar das ook niet elke nacht. Ook met het maagzuur gaat het de laatste nachten goed... Verder vandaag geen tekenen van naderende bevalling, wel voelt mn buik anders kan alleen niet zeggen hoe. Maar voel me 100% beter als gister, raar he. tenminste tot nu toe, de dag is pas begonnen haha