Hier flesjestijd.... althans dat vind mama... kleine slaapt gewoon door... Mijn lichaam staat er helemaal naar.... pffff ik wil slapen!
Dankjewel voor je lieve berichtje. Er werd hier gister weer hard gewerkt in huis, dus dan probeer ik.mijn steentje ook maar bij te dragen. Maar dan in het huishouden. En we krijgen weer veel visite dus dan moet je wat. Met mijn bloeddruk en bi mag ik ook eigenlijk niks. Heb wel geleerd van gisteren en ga het echt rustiger aan doen. Jullie nog een beetje kunnen slapen? Ondanks de flesjes en wakkere baby's?
Wauw... Hij lag wakker van 06:05-06:30 en verveelde zich toen, ging huilen... ik speentje gegeven... ennuh... hij slaapt nog! Ik sta nog verbaasd... hij gaat ineens hard! 19:00u halve fles 20:30u in slaap gevallen 22:15u halve fles 05:30u hele fles Slapen tot???
Happiepetappie zo noem ik het hahahaha En in zin komt ie nog raarder uit... "Wil je happiepetappie? Ok... we gaan happiepetappie'en" hahaha ernstig... Geeeeeen idee waar ik dat vandaan heb...
Dus jullie zijn nachtbrakers of nog laat wakker ivm met voedingen enzo ? Mijn dochter slaapt rond 22:30 tot 7 maar ik zit altijd klaar wakker tot 2u in bed... De prikkels verwerken van de dag...eerder slapen lukt gewoon niet
Hhahahha...!! Wij hebben het tegenover de katten altijd over "willen de poeties lekkere happieshappies?"
Hi Dames, Moet ff wat van afschrijven... We hebben J.enna nu in haar eigen bedje gelegd. Tot vanavond heeft ze 8 dagen overdag in de box gelegen ( kraamhulp heeft haar 1x overdag een uurtje in bed gelegd) en s nachts in de kinderwagen bak bij ons op de kamer... Pff vind het best moeilijk want bij ieder geluidje maak ik mn man gek zou er niks zijn ofzo.... haha herkent iemand dit?? We willen proberen haar snachts in het eigen bedje te laten slapen, wil het eigenlijk nog niet maar anders went ze zich er mss teveel aan om bij ons op de kamer te slapen. En overdag gwn 1 of 2 x naar bedje brengen. Hoe hebben jullie dit ervaren?