maar ik zou wel moeten gaan slapen eigenlijk. Ik ben echt veel te veel aan het piekeren en zorgen maken. Niet echt handig. Maar ja heb nu eenmaal een hoop zorgen. Waarom jij nog wakker?
Jongen van 4 moet zo nog nachtplasje doen. En de harde buiken helpen ook niet helemaal mee En 7u gaat wekker weer hahahaha Ahjaaaa het went he Hopen dat zorgen snel opgelost worden voor je!!!
Ik ook. Slaap al nachten niet meer. Ik lig wel lekker maar mn ogen staan op stokjes. Heb echt geen slaap. Ben en blijf klaarwakker.
Hier ook nog wakker. Vanochtend heb ik een tweet geplaatst omdat ik op zoek ben naar een huis (zie topic: ik weet echt niet wat ik moet doen). Vervolgens is die tweet door meer dan 800 mensen geretweet waaronder en aantal BN ers. Hierdoor werd ik gemaild door Q-Music die in de nacht altijd de Praatpaal hebben. Ik mag daar straks rond 01:10 een oproepje doen. Dus ben benieuwd!
Ik had iedere keer als ik me erbij neer legde en zoiets had van die komt toch overtijd dan kwamen ze de volgende dag
Ik hoop voor je dat er iets gunstigs uitkomt, heel veel succes straks (en de rest van de tijd natuurlijk)!
Dan ga ik me er nu bij neerleggen Hopelijk boekt dat bij mij hetzelfde resultaat als bij jou! Ik kan me trouwens nu heel goed voorstellen dat sommige mensen echt radeloos worden van slapeloosheid. Ook zo raar, ik moet toch een keer in slaap vallen na dagen en nachten niet geslapen te hebben. Mischien val ik tijdens mn bevalling wel in slaap grappie
Nog een wakkere! Zwangerschapscholestase. Aaaaaarg wat jeukt dat! Krab mezelf helemaal kapot... Nu maar even met een beker warme melk op de bank.
Hier een ziek kind. Bleeeh als je wakker wordt gehuild, meteen een ondergespuugd bed en volle luier opruimen. Nu ligt ze te brabbelen langs mij