Haha thnx! Ik ga nu beginnen, werd opgehouden door wat mensen haha. Gebakken aardappeltjes met erwtjes en worteltjes. Die kipfilet die de mensen er vanavond bij hebben gekregen was niet over, helaas :x
Hou op hou op.. Had al honger toen ik ging slapen! Onze kleine man is wakker geworden..lag in bed een beetje te mopperen en ik ben zo stom om te gaan kijken..sliep hij dus alweer bijna..nu issie klaaaaaarwakker haha Ik trouwens ook
Dat zijn toch 5 uurtjes haha. Hier nog twee uur werken, het is rustig, ben benieuwd wanneer de eerste zich meldt haha.
Pfffffff 23:15-05:00-06:30 (ja kan in toekomst kijken haha) Wel leuke kleren klaarliggen, geniet daar elke keer weer MEGA van hahahahaha Arme kind hihi Hier foto's van gisteren in de zon: Prinsje vind tv kijken helemaal spannend (foto van eergisteren) Lekker buiten vandaag Kiann en onze honden
Leuke foto's!!! Hier weer flesje tijd! Die slijm word erger als ze drinkt zal wel van de voeding komen he Zo opstaan en lekker douchen. Druk dagje vandaag pff 2x visite. Noid truste! Heb jij geen Facebook??
Gelukkig tot 09.00 doorgeslapen, Zo even HA oortjes controleren, Vlinder van melk krijgen ze idd meer slijmvorming als ze verkouden zijn, kan je niks aan doen
Hoe is het met de kleine meid?? Ja dacht ik ook al dat het daar erger van werd. Bezoek is weg, nu lekker ff buiten zitten.. J.enna de wagen in en de tuin in haha
Het zal nog wel lekker weer zijn in het zuiden of niet...?? Hier is helaas de zon achter de wolken verdwenen Nog wel lekker de deur open staan maar wordt meteen weer wat frisser...
Lijkt nu overdag wel beter, geen oorontsteking gelukkig, wel neusdruppels met 0.25% goedje ( wat ook in volwasendruppels zitten ) vor de nacht, max 7 nachten gebruiken!!
Ja hier schijnt nog wel de zon. Sta nu net op toevallig, ga de konijn schoon maken haha. Lekker ff weer wat energie en vitamientjes opgedaan haha.