Ik word een beetje gek van fb. Of eigenlijk van mijn tel. Ik kan er niks mee beginnen door het vocht in mijn vingers. En mijn tel hapert steeds. Zo weer uitgeklaagd. Doe mij dit topic maar!
Ik ook, maar kan geen foto's met de gsm hier toevoegen, raar he... Wel op fb. Boh tijdens de bevalling hebben ze me gecathriseerd of hoe je het schrijft en daar heb ik sinds een week last van ggrr
Ja ik doe ook alles met mn tel. Soms de ipad. Maar mijn tel werkt niet best meer. Ik mocht vorige maand al een nieuwe uitzoeken. Ga dat toch maar doen denk ik. Dat klinkt ook niet fijn vlinder. Geen ervaringen mee gelukkig.
Ja weet niet of dat kan pas na een weekje last daarvan krijgen. En heb vandaag ook last van mn buik. Maar ff in de gaten houden. Hihi dan ga je maar eens een mooie uitzoeken!! Heb je al 1 in gedachte?? Hier net gegeten want sm is was lang gebleven en nu badje tijd voor J.enna en erna fles tijd.
Ik zo ook grote man in badje doen en flesje en dan kijken hoe hij het vanacht doet ML moet werken tot 07:00u dus kleine zal niet wakker worden van zijn thuiskomst. Ben benieuwd dus! Zojuist wat voorleesboekjes en leuk baby treinsetje gekocht op MP! 15 boekjes met allerlei dieren en apperaten en voeruigen etc... Beide voor maar 15eu! Daar doe ik het voor Jullie ook MP kijkers?