ui bij t bed insmeren met luuf zoutoplossing ( neusspray ) bed hoofdeinde verhogen zetpil geven mocht dit niet baten dan idd huisarts sucses
Kamertje ook van vrienden, toevallig hadden hun bedje en commode in dezelfde stijl/serie als ik een 1 pers. Kledingkast heb en Vl. Een 1 persoonsbed.
Ikzelf zet mijn merkkleren ook weer op MP. Dus verdien wel weer iets terug zo haha. 1 deze dagen weer ff alles erop zetten. Mt50 en Mt56... en als hij zo doorgroeid ook mt62...
gedaan, daarbij heeft ze last van een doorkomende kies( bijna door) gilt al 3 avonden pfff ben al bij de HA geweest omdat ik dacht aan oorontsteking heb ze al een keertje gehad, oortjes zijn goed, Terwijl ik dit typ is en blijft het stil, heb haar ook een koude bijtring mee naar bed gegeven
wij hebben geen merkkleding, en heb zelf alle kleding AN willemijn bewaard, wil nog een 2e, en mocht dit een evt jongen zijn, heb nog een schoonzusje met een kinderwens
Ook al in voorraad chamodent en multilind ( dentodinges ) werkt niet bij haar, extra zetpil heeft ze ook al gehad, heeft eindelijk effect 2 uur na geven, ik kan jeeh gaan kolven en hondjes uitlaten dus over uurtje ga ik jullie hopelijk verlaten voor vannacht, nu even programma. Gemist kijken
Ik mag ook weer een nieuwe tel uitzoeken Na veel wikken en wegen ga ik morgen denk ik de HTC one preorderen. Komt over een paar weken uit...!! Heb nu een nokia maar dat is echt 3x niets
Wil ook een 2e maar is 50% kans op meiske... En merkkleren verkoop ik nu voor flinke prijs en over 1-2-3jr is het "oud" en verkoop ikhet voor veeeeel minder. Romper, sokjes, pyama's, unisex artikelen etc etc bewaar ik lekker
Had ik ook merkkleding dan deed ik het denk ik ook we, maar heb echt zeeman, wibra, Hema Henk ten hoor etc ga ik dat evt verkopen gaat het om p.s thja dat schiet niet op Zo lekker zoals Vl. Zegt nerdie doen, stargate kijken, lekker nep Enne de beterschapwensen werken, ze slaapt
Welterusten. Hier maar net mijn bed uitgegaan. Hooikoorts, zwanger en maagzuur is geen goede combinatie