Ik heb er ook weinig verstand van. Ze kijken steeds of ze het nog wel goed heeft. Wat wel raar is, is dat ze qua groei erg voorliep. En nu zat bij bij de laatste echo nog maar net binnen de curves. Het lijkt of ze minder goed goef groeit. ze willen gezien de termijn geen medicijnen meer geven. Het kan iig wel slecht zijn voor mijn organen. Micchan: als t zo blijft zeker bellen maandag.
ssssst niet verder vertellen Ik roep het niet te hard maar.... Ze slaapt pfff was wel weer even gillen misschien toch ook deels uitproberen
*fluistermodus aan* Jippie...!! Hopelijk is ze snel helemaal weer beter...!! *fluistermodus weer uit*
Hopelijk zullen jullie allebei de aankomende weekjes goed doorkomen. Niet zo lang meer nou, dat scheelt
Zozo, we zijn alweer druk aan de klets hier! Nog steeds aan het vechten met de steken in m'n buik. Kreeg net ook even een paar schokjes, leken net schopjes van binnenaf. Als ik toch niet beter wist.. Maar zal blij zijn als het maandag is en ik kan bellen, want ben toch wel een pietje paniek hoor.. *zucht*
Ik heb me weer gewogen net... Begin van de zw woog ik 81 nog wat en einde van zw woog ik104 en nu alweer 88.6 Dus best trots hihi, en ik heb er niks aan gedaan. Ja ik heb al vanaf de bevalling geen eetlust, wel honger maar geen idee wrm ik geen eetlust heb....
Ik weet niet, is dat niet alleen voor hele serieuze zaken? Ik vind het altijd allemaal zo lastig in te schatten.. En toppie van het afvallen! Geen eetlust misschien door de stress/drukte? Dat je niet lekker zit om rustig te eten ofzo?
Ik heb normaal wel stekende pijn vlak voor m'n menstruatie, maar die is net voorbij en het zit nu ook hoger en meer naar de zijkanten.. Ik kreeg het zondag rond 11 uur 's morgens uit het niets, en sindsdien ebt het af en toe heel even weg en komt dan weer terug..
Het meeste aan de linkerkant, heel af en toe een scheut aan de rechterkant maar dat valt gelukkig wel mee. Geen blindedarmontsteking dus. Zal ook vast niet omrollen hoor, maar kan me niets herinneren wat ik heb gedaan of gegeten wat pijn zou kunnen veroorzaken. Achja, afwachten!
Ja je kan niet meer als een bellen mss hebben ze wel tips ofzo... Ja heb gelezen dat het vaker voor komt bij vrouwen die pas bevallen zijn. Mijn moeder is zich nu alweer zorgen ant maken, wel lief...
Hmm, geen koorts, rillingen of misselijkheid, maar de plekken van de buikpijn komen wel overeen.. Bedankt voor het meedenken! @Vlinder: Ik denk er even over, dankjewel meis.