Geen idee wat wegsprong betekend... Ben echt moe hahaha Maare... ga nie goed, qas alweer flestijd en kleine wil nie slapen, dat komt niet veel voor... Vandaag begonnen met normale voeding erbij doen... Kan dus beetje kramp zijn of gewoon maag van slag... Maar kan ook zijn dat hij echt niet tegen die voeding kan... Pfffff doorzetten... maar wel mega vervelend... arm schaap
Pdff totaal nog maar twee uurtjes geslapen. Zoontje wil maar niet goed in slaap vallen. Word elke keer wakker.
Ik ben alweer klaarwakker. Om half twaalf naar bed gegaan, duurde lang voordat ik in slaap viel. Vervolgens om halfdrie klaarwakker. Weer in slaap gevallen en nu weer helemaal wakker. Irritant!
Kan me helemaal voorstellen Verox!! Hier idem. Ik ga maar weer een poging doen,verveel me anders toch.
Zo weer bijgelezen! Natasja: bedankt voor je lieve reactie. Ik hoop zo dat we het nog even kunnen rekken. Of dat ze iig niet teveel risico's gaan nemen. Jij ook zo hypermobiel ja? Lastig he. Micchan: wat rot dat het zo gaat. Abbo: hoe neem je die eigenlijk?