nog dames wakker??

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Vvlinder, 21 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg

2. Lenaroos

Lenaroos Niet meer actief

He bah
    Sneeuw.

3. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg

Ja ik heb ook niet echt gerust toen kraamhulp nog hier was, vond ik niet echt nodig:)
    Had ik het wel maar gedaan, het heeft meer met mn lichaam gedaan dan ik dacht..m

4. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg

Ggrr meen je niet! Durf hier niet uit het raam te gaan kijken:p

5. Lenaroos

Lenaroos Niet meer actief

Blijven liggen ja. Groot gelijk.

Zo boertje gedaan. Luier vol hoorde ik. Dus weer aan het werk.

6. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Hier heeft kleine man geslapen van 22:00-04:00-07:00
    NIKS te klagen dus!

Nu is ML met hem eruit, die lag er om 02:15u in en ik 04:30u
    Oma zal vast ook wakker zijn en ML vergezellen.

Ik nog ff 2u slaapje doen :D
    Als ik dat kan... want mijn lichaam is dit niet gewend :)

Truste meidennnnnnn voor de slapers onder ons!

7. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Natasja: heb daardoor flink last van bekkeninstabiliteit. En verders veel bewegen dat de spieren het overnemen. En ik moet oppassen met onverwachte bewegingen. Laatst viel de wasmand bijna om. Dus dan grijp je in een reflex. Toen had ik de arm wel uit de.kom. Ml heeft hem ff teruggezet. We haden geen zin in ziekenhuis. Ben ff een medisch wrakje. Nouja altijd wel. Zo irritant. En heb jij veel last ervan? Het heeft ook wel voordelen, ik viel laatst vd trap en had niks daardoor.

Het was toch druk vannacht ofniet? Ik was in slaap gevallen. Wel laat en.kort, maar dat geeft niet.

8. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Vlinder: lekker trots zijn op wat je alweer doet!

Hier ligt een dun laagje sneeuw

9. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Hier doorslaapnachtje jeeh, allen Chagie, oog van Vl. Is weer rood en pijnlijk, zucht ziekenboeg, en op een of andere manier wil willemijn niet bij me drinken... Ti's de enigste life voeding, de rest is afgekolfd, dus dat doet me wel zeer... Maar denk dat het komt door de verkoudheid

10. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Boh wij staan net op pfff
    Wel lekker natuurlijk maar de kleine moet om 10 de fles krijgen haha halen we nooit...
    En die slaapt ook nog gewoon verder, geweldig....

Goeie morge dames!!!! Fijne zondag!!

11. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Wat is dat nu, niemand wakker??

Hier flesje, net weer naar bed, even weer gillen, ti's stil, even spieken op de camera;) en dan kruipt mama er weer achteraan

12. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Jawel, hier hoor.. ;)

13. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Hier ook.
    Kleine ligt lekker op bedje...
    Afwachten tot hoe laat we mogen slapen :D

Truste dames!

14. antwoord

antwoord Actief lid

30 jul 2012
    153
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo ook nog wakker...

15. antwoord

antwoord Actief lid

30 jul 2012
    153
    0
    0
    NULL
    NULL
    mag ik jullie mening ergens over??? want ik zit er nu nogal mee en kan er ook niet door slapen...

16. antwoord

antwoord Actief lid

30 jul 2012
    153
    0
    0
    NULL
    NULL
    dit is uit een ander topic,

Hey Meiden,

nog altijd wakker en heb dringend advies nodig ik heb vanavond knallende ruzie met mijn zus gehad (iets wat ik nooit heb) haar Man rookt en niet zo'n beetje ook.. nu had ik al tegen mijn man gezegd ik wil er niet meer heen als hij in huis blijft roken.. ik snap ook wel dat ik moeilijk kan zeggen dat hij in zijn eigen huis niet mag roken maar als we met zijn allen bij mijn ouders zijn doet hij het daar ook.. en ik wil het gewoon niet in mijn buurt hebben.. vanavond waren wij dus bij mijn ouders mijn andere zus met de kinderen waren er ook.. dan rookt de man van mijn zus niet.. toen ze weg waren (mijn zus en de kids) is de man van mijn zus weer gaan roken ik vroeg gewoon rustig of hij buiten wilde roken.. (hij weet dat ik zwanger ben) begint mijn zus ineens dat ik niet zo moet zeuren.. en dat ik er onmogelijk last van kan hebben als ik aan de andere kant van de kamer zit.. dus jahh ik neidig je weet dat ik zwanger ben en ik wil niet meeroken dat hij zijn eigen nog eens dood rookt moet die zelf weten maar ik wil het gewoon niet!!! mijn moeder (dat vind ik dus het rotte van al) probeerde nog te sussen maar ik word er zo boos van als mijn andere zwager het vraagt/zegt i.v.m hun kinderen doet die het wel en aan mij heeft die scheit... dus ik ben opgestaan keek mijn man aan die overigens mijn voorbeeld volgde en heb ronduit gezegd prima.. dan komen wij niet meer als jullie hier zijn want ik heb geen zin in gezeik mijn moeder in tranen... heb gezegd dat ze welkom bij ons zijn maar zonder die peuken/shag... maar nu zit ik dus met een schuld gevoel tegen over mijn ouders... vinden jullie dat ik overdreven heb???

ps. hij rookt zware shag en als die peuk opgerookt is draait hij binnen 10 min een nieuwe...

17. Natasja84

Natasja84 Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.951
    0
    36
    Veluwe
    Hier ook gewoon wakker hoor ;)

18. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Even laten weten dat ik er nog ben! Ik ben nu je bericht aan het lezen, antwoord. ;)

19. antwoord

antwoord Actief lid

30 jul 2012
    153
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Natasja84 mag ik jou om je mening vragen wat ik daarboven heb gezet???

Groetjes

20. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Oei, lastige situatie.. Maar ik vind dat hij inderdaad wel rekening met je hoort te houden..

Deel Deze Pagina