Ja vond het zo zielig voor mijn man dat ik hem geeneens wakker wilde maken met de woorden je snurkt... Hij heeft het afgelopen weekend door moeten buffelen omdat ik ook ziek was dus nu mag hij slapen en zit ik wel wakker
Helaas bijtanken lukt hier niet ik ben "gezegend" met een klein manneke wat als hij wakker is echt wakker is en hooguit 2 uur op een dag slaapt.....
Dan slaapt hij vast goed 's nachts ofniet. De dame in mijn buik kan mij nu al goed wakker houden. Achja ik beschouw het maar als ons genietmomentje.
Hier slaapt hij snachts door van 17:30 (met een fles nog om 21:00 uur) tot 07:30 uur of later met af en toe een "kwebbelsessie" om 04:30 uur maar dan zet ik de babyfoon altijd 2 tandjes lager Ohh heerlijk he dat getrappel in je buik..... soms mis ik het maar als ik denk aan de afgelopen maanden (moeilijke start gehad) dan denk ik, ik wacht nog wel even een paar jaartjes weer. Maar die trappels waren heerlijk Geniet er nog maar even goed van!!
Ok ja daar heb ik idd ook al eens van gehoord! Thanx! Nu zit ik al 15 min en is pas 40 cc uit @Fidel thanx!
Mag ik vragen wat het probleem is meis, hier een behoorlijk trage en moeilijke drinker misschien kan ik je tips geven welke voeding geef je???
Wat voorbeeldig zeg! En wat schattug als ze dan al proberen te kletsen he. Echt al bezig om het meekletsen te ontwikkelen. Wel jong hoor dat hij dat al.uit zichzelf doet. Dit is mijn enige zwangerschap dus ik probeer er maar extra van te genieten. Heb ook steeds het gevoel van: dit moet ik onthouden.
Oh wauw netjes!! Hier ml laatste om half 1 of 1 uur en nu kwam ze om kwart voor 6 weer ) Heb die snelle speen weer erop gezet want ze valt steeds in slaap
18:00u fles 20:30u bedje 02:30u fles 05:30u wakker Pas om 07:00u fles zodat ik vanavond 19:00u fles kan geven ipv 18:00u Hij ligt nu lekker op mama te maffen
Hier was hij ook voorbeeldig tot zijn 13u krijspartijen per dag. Door de pijn van zware reflux, arm schaapje. Nu met medicijnen onder controle. Nu dus al paar weken de nieuwe ritme erin krijgen... Word elke dag beter
Ik had een heerlijk doorslaapnachtje!! Ook in de avond geen gegil heerlijk, ook tot nu toe geen gillen,wel een dame die al vanaf 20.00 aant teuten is en wandelen in bedje... Ze heeft geen dekentje omdat ze het hele bedje doorkruipt, en op der buik slaapt, dus ben nog zoekend naar ideeën