Ben ik een keer moe en kan ik slapen, zit ik ook helemaal in die film. Schrok gewoon van de tijd toen die net afgelopen was (was kennelijk ook een erg lange film). Is het alsnog 3uur Maar nu dan toch echt slapen hoor. Trusten...!!
@nynke, ik heb het precies andersom. Als ik eenmaal slaap ben ik met geen geweld meer wakker te krijgen. Maar in slaap komen, dat is een ander verhaal...
Belt de telegraaf!! @ kirasese hier ook vandaag prikjes bah @ wie vroeg dat wat te doen als je wakker bent, zoen, landleven spelen of programma gemist kijken @ hier voeding, off ik denk dat meteen kiesje 2 er aan komt... Kwijlen bijten auwe en midden in de nacht in bed spelen... En aangezien ik van het minste zuchtje wakker wordt
Hier wakker al 2 uren van de voorweeen. Ze doen geen pijn ofzo en hoef ze ook niet weg te zuchten, maar ze zijn zodanig vervelend dat ik er niet van slapen kan. Ik lig nu dus op de bank met kopje thee en zp forum.... Pff laat die krengen dan doorzetten naar het echte werk...
Hopen Sunny!!!! Succes met bevalling alvast (wanneer dan ook) @ fidel: tandjes... aaaah lijkt me mega zielug...