Hier was het 04.30 flesje, ze lag een tijdje al te teuten, huiltje brabbel stil etc. Uiteindelijk toch maar flesje gemaakt, meteen verschoont ( ze heeft op het moment de neiging om midden in de nacht te gaan poepen, wakker te worden en niet meer zelf in slaap vallen) temp was 38.4, nog een zetpil gegeven en nu is ze er weer door, wel nog wat hangerig maar koortsvrij, wel vandaag 4 poepluiers pffff stinkerd!!
Hier ook op bedje. Gister 19:30-05:15 geslapen daarna klaarwakkee Nu 20:10 in bed gelegd... doodmoe na spookdagje. Ik ben niet zo snel van medicijnen, dus met geen verhoging (enkel iets sneller warm) lekker bedje in. Wel doe ik hem morgenochtend even tempen ivm planning 09:00u babyzwemmen. Dus dan wil ik dubbel zeker weten dat het goed is.
Daarom geef ik de homeopathische zetpil vibrucol werkt net zo best, vorige keer is de oorontsteking er ook mee overgegaan en nu dus de koorts ook gezakt, en geen chemische rommel
Heel Viburcol H Zetpillen 12st | voordelig online kopen | De Online Drogist als voorbeeld maar de DAcdrogist heeft ze ook, daar haal ik ze altijd vandaan
1 schaap over het hek, 2 schapen over het hek, 3 schapen over het hek.. Ik wordt nog vaste klant in dit topic.. En ik heb niet eens kinderen!! Nu al slecht slapen.. Ik moet vampier worden, hoef ik niet meer te slapen... O_0
Balen Bubblez Over dat schaapjes tellen gesproken. Een vriendin van mij plaatste laatst dit plaatje op fb. Dat probleem heb ik nou ook altijd
Ik slaap wel door maar omdat ik zo onrustig slaap ben ik niet echt uitgerust na de hand... Ben jij weer aan het werk...??
Jaaa! Aaah ik ben gewoon beroemd aan het worden hier! Je hoeft me niet langer te missen hoor, Micchan to the rescue! Haha, zo kan je het ongeveer ook zien tegenwoordig.