Nou eerlijk gezegd lagen m'n ogen al dicht te vallen (komt ook wel een beetje van de hoofdpijn) Maar moest ineens m'n bed uit springen omdat ik me besefte dat ik mijn was nog buiten had hangen En dan te bedenken dat ik gisteren ook pas rond 23:30 de was binnen had gehaald. Je zou zeggen dat ik er van had geleerd
Hahaha, zo kwam ik er om 22 uur achter dat mijn was die ik om 17 uur aangezet had (en een uur duurde) nog in het wasmachine zat... En aangezien ik om half 11 naar het werk vertrek zit ie er nu nog in haha. Morgen gauw in de droger!
Zelfs de katten zaten me raar aan te kijken van waarom zit dat gekke vrouwen mens om kwart voor 2 's nachts zo'n heisa te maken (lichten aan, deur open, moeilijk doen met een wasrek door de deur) Ehhh, nu je het zegt... Ik heb dus ook nog een wasje in de wasmachine zitten Allemaal helemaal vergeten *schaam*
Haha gezelliiiig. Heb morgen zo weinig tijd, moet naar Schiphol.. Misschien zo nog maar even doen.. *ZUCHT*
Nou dames ik ga nu wel slapen want hoofdpijn wordt steeds erger (lees letters beginnen steeds moeilijker leesbaar te worden en het licht van m'n schermpje wordt steeds feller) Trusten en tot morgen...!!