hier ook nog wakker heb buikpijn en der vliegt hier zo,n helicopter steeds over en na een ellendige nacht wilde ik toch wel slape:O
Hej dames, wij melden ons. Net even gedronken nu boeren en bijkomen. Sorry dat we er gister niet waren. We waren druk! Hihi. Liefs Sanne en M.ila
Goedemorgen dames! Hier weer een wakker ukkie Vandaag drukke dag dus hoop dat ze zo weer gaat slapen ♥
Ook hier nog GEFELICITEERD Sanne met de mooie M.ila Vlinder, die bloeding is echt normaal. Ik had dapper tampons gekocht voor mijn 1e ongesteldheid.... HAHAHAHA nou die konden zwemmen.. LITERS bloedde ik hihi had dikste kraamverband nodig, leek wel incontinente oma met luier. Dus... is gewoon normaal
Hier raar nachtje... Gister oma geweest en die had 2 nachtvoedingen gegeven... 20:30-01:20-05:00... Tja je schema vanaf 05:00... pffffff... Dus kwam op 17:00-23:30-04:40... Nog niet opgelost dus... Hij mag niet meer dan 5 flessen namelijk... Pfffff hoe krijg ik die 2-3u weer terug...
Haha natasja ja dat heb ik ook altijd maar het is goed gekomen ben in slaap gevallen. Danke kira dan hoort het erbij! Ik ben echt een rare vogel! Nu flesje ant geven!! Sanne hier ook gefeliciteerd!! Hoe bevalt het hihi? Ons prinsesje is vandaag al een maand. .boh dat gaat snel!
Wow, Sanne, ben je er een nachtje niet, horen we dit! Gefeliciteerd, nu lekker genieten! Ik heb heerlijk geslapen vannacht, was er gisteren om 1 uur al uit, dus was gisteren weer goed moe. En moest er vandaag vroeg uit voor de suikertest op het zkh. Waarvan ik pas om hal 9 weet of ie doorgaat ivm de niet geleverde drankjes...
Jep! Was echt grote schoonmaak. Zelfs ongi die daarna kwam had ik nog wat stolsels en veel bloed. Volkomen normaal.
Ok hihi. Heb me al 3x schoon maandverband ingedaan. En als ik ga plassen ligt de hele pot vol bloed. Thanx stelt me gerust!
2x 1 week... 1e keer geloof zelfs iets langer dan week... Werd er slap van en pffff was niet bij te houden... Vele handwasjes zeg maar...
Ja heb ik nu ook soms dat ik beetje licht word in mn hoofd . Vind het best eng dacht dat ik ant doorbloede was haha