Ik kots misselijk beneden op de bank . Mamachantal lees maandag operatie, das moeilijk en spannend zeg hoe gaat het?
Ze zou eerst september/oktober geopereerd worden, Toen december, Toen werd het na de kerst ivm omstandigheden zh Toen kwamen we uit op 25 februari (1e echte datum, 3x uitgesteld ivm virussen die ze had.. Zou ze dus as maandag geopereerd worden maar is nu weer een week uitgesteld ivm verkoudheid
Ohh wat vervelend, bah eerst al de gedachte de operatie.... En dan steeds uitstellen pfff sterkte hoor!!! Hier nog wakker film kijken, Shanghai noon, Shanghai knights, meisje ligt lekker nog te slapen !!
Wij net thuis van avondje papa-mama. Vriendin opgepast en is super gegaan. Dus nu wij lekker naar bedje tot kleine komt. Trustuhhhhh
De wind fluit om de dakkapel en daardoor denk ik steeds dat ik Nick hoor. En manlief snurkt dus ik lig nu op de bank. Lekker stil maar kan toch nog niet slapen ..
Fles op... volle fles hongerige babie en dan nog mopperen als fles leeg is... Snap er weinig van... En de nachten zaten er zoooooo goed in... Fles en hoppa wakker in bed en sliep zelf in... Nu dat oma de nachtfles paar keer gedaan heb is het drama... Net 15min moeten rondlopen met speen Kan dat, dat hij van 1 a 2x per week oma nachtfles zo van slag is en hele ritme verstoord? Pffffff erg irritant en vermoeiend... hij is al mega handvol overdag met zijn 1.5u slaap verdeeld over de dag... de nachten zijn me enige oplaadpunt... Zo... klagen uit... ik ga poging slapen doen... over 3u is hij vast weer wakker... En wat hou ik toch van hem...
Hier ook net klaar met flesje, oh nee ml probeerd toch nog ff hihi. Hier ook de wind die zn raar geluid maakt, vraag me af waar want heb het nog nooit gehoord.... MamaChantal bah vervelend zeg! Sterkte en succes! Lunap veel beterschap! Kira zou best kunnen toch? Vervelend dat hij zo uit zn ritme is dan. Hopelijk is het snel weer zoals voorheen!! Jenna slaapt overdag ook niet zoveel meer, raar Natasja slaap je al? Truste allemaal!!! Yippie lekker weekend! Volgend weekend heeft ml vrij za zo ma en di vrij. Hij hoeft de vrij niet na school in eindhoven en moet dan eindelijk werken maar hij zou vrij pakken Hopelijk word goed gekeurd.. ik verheug me er zo op!! Wel vandaag om 4 uur nog bezoek maar die blijven niet lang Dan lekker genieten!!