Goedemorgen dames! Weer geslapen als een roosje vannacht. Gisteren natuurlijk kort geslapen met die nachtdiensten, dus was gebroken. Eerst de babydump geplunderd en toen lekker m'n bed in, heerlijk, aangezien de wekker 20 min. Geleden alweer ging... Maar aftellen, nog 6x werken en dan vakantie, yeah! Fijne dag vandaag!
Pfffff zit ik dan weer... beneden met kleine.... Voeding voor hongerige beebjes maskt hem JUIST hongerig... Naja... heb ik weer...
Wat een rust hier hihi. Wij hebben ons petekindje van 3 te logeren, ligt tussen ons in. Jeetje wat een Draaikont hahaha.
Pfff heb ik weer 02.30 willemijn wakker, Vl. Wakker, hij eruit fijn dan Jan ik slapen ehh nee dus zelf beroerd heb ik wel vaker als ik teveel te vet of te snel gegeten heb dat ikextra luchtvorming heb ik me buik, enorm moet boeren, combinatie diarree. Vaak wordt beter als ik een glaasje echte coca cola neem. Dus daar zit je met goed gedrag, Vl. Slaapt willemijn slaapt en ik wil ook slapen !!
Pfff t gaat lekker hier dame om 06.15 klaar wakker, maar een humeur tot te met wil helemaal niks grrr iemand behanglijm?? Kan ik der achter plakken!!
Hoe is het nu Fidel? Heb nog wat lijm in de garage staan hihi... Hopelijk hebben jullie allemaal een fijne zondag. Wij krijgen om 16uur bezoek... Net de rest van de geboorte kaartjes opgehangen en de dressoir kast met alle cadeautjes eens opgeruimd haha Had gisteravond boven nog gestoft en ml heeft net boven gezogen dus ga nu ff dweilen Hopelijk doet movicolon zn werk dalijk heb paar dagen niet genomen en gisteravond wel weer pfff lukte niet echt goed en pijn auuww maarja zelf schuld. Bloeden is gelukkig sinds gister ook minder hihi I feel happy. )
Ti's echt een hangdagje van willemijn, t gaat wel wat beter nu, mar ze is erg moe, dat krijg je ervan zo vroeg wakker worden!! Ligt al voor 2e dutje op bed (. Normaal pas om 15.00, nu al om 13.45) zal wel door kiesje 2 komen!! Buurvrouw even langs geweest altijd gezellig!! En straks als willemijn nog even blijft slapen verder in 50 tinten grijs!!
Kiann is ziekjes... Spuitpoep en hele dag slapen... Dat is ff shocking als hij normaal NOOIT slaapt... Hij ligt al hele dag in bedje... ML en ik dus een echtr zondag samen!!! Arme gup...
Net zetpil gedaan toen hij ineens 40gr koorst had... Na uurtje kreeg ik zelfs een dikke smile! Snel fles erin en bedje gelegd... We zullen zien hoe de nacht loopt!
haha hopelijk voel je je morge beter en je zou ja zeggen dat je goed zou moeten slapen dan he vanacht